Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Die poppen! Wie verzint zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 19:22:

Ik ben eens voor die poppen gestopt, ik reed door een straat en dacht ah gossie wat staan die kinderen (er stonden er 2 voor het raam) daar in de regen naar binnen te gluren ? Zouden ze niet naar binnen kunnen ofzo. Ik auto geparkeerd en uitgestapt en er naar toe gelopen. Toen zag ik pas dat het van die poppen waren die bij 2 oude mensen naar binnen stonden te gluren die heerlijk onwetend aan een advocaatje zaten, klotepoppen. oh, ik zie je al helemaal staan! Ik kan je geen ongelijk geven want ze zien er ook levensecht uit, behalve dan van de voorkant (die je niet ziet). Zouden die mensen dan ook niet vaker mensen bij de poppen zien staan, vraag ik me dan af?
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 18:57:

[afbeelding]Ohhhh mén, ik heb weleens teksten op een trap gezien maar deze teksten slaan echt alles. "Hoi, hoe is het?", "Kom binnen", "Ik zet net koffie", "Wat zit je haar leuk". Echt TE erg!
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 18:57:

[img]http://www.theapplegarden.nl/images/con ... normal.jpg[/img]

OH. MIJN. GOD.

Is dit echt?



Nee toch? Tóch?!
Ik zou zelf voor deze variant gaan:



He, ben je er nou weer ?

Kom je weer lui op de bank zitten en mijn bier opdrinken ?

Neem je zou zelfs eens wat mee ?

Ha, bloemen leuk dat je daar aan gedacht hebt !

Wel je schoenen uit hoor, anders krijg ik strepen op het parket !

Bezoek mag niet poepen, alleen plassen !

Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 13 november 2014 @ 10:36:

Ik zou zelf voor deze variant gaan:



He, ben je er nou weer ?

Kom je weer lui op de bank zitten en mijn bier opdrinken ?

Neem je zou zelfs eens wat mee ?

Ha, bloemen leuk dat je daar aan gedacht hebt !

Wel je schoenen uit hoor, anders krijg ik strepen op het parket !

Bezoek mag niet poepen, alleen plassen !

Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk teksten op een trap wel leuk. Zeker als dat de weg is, waardoor mensen jouw huis betreden. Ik zou alleen niet gaan voor déze teksten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren




Dit vind ik dan alweer een stuk leuker.




Deze is ook leuk als je van boeken houdt.
Dreamer, googlen op behang op trap levert leuke dingen op.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het niet van toepassing verder, maar dit zijn wel leuke ja
Later is nu
quote:paper-clip schreef op 13 november 2014 @ 10:59:

[afbeelding]



Deze is ook leuk als je van boeken houdt.Deze trap vind ik erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Die boekentrap, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh nu wil ik ook een boekentrap!
Oke, ik ruik handel
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 13 november 2014 @ 10:57:

[img]http://www.welke.nl/beeld/content/Tips_ ... dschap.jpg[/img]



Dit vind ik dan alweer een stuk leuker.Dat lijkt er inderdaad al meer op, al weet ik toch nog steeds niet of ik zelf zo'n trap zou willen. :P
Ik ben heel gelukkig met mijn vloerbedekking op de trap.

De trap naar zolder is nog steeds witgelakt dus wie weet ga ik daar een keer op los, schilder ik alle kaften van de Harry Potters erop ofzo
quote:paper-clip schreef op 12 november 2014 @ 19:22:

Ik ben eens voor die poppen gestopt, ik reed door een straat en dacht ah gossie wat staan die kinderen (er stonden er 2 voor het raam) daar in de regen naar binnen te gluren ? Zouden ze niet naar binnen kunnen ofzo. Ik auto geparkeerd en uitgestapt en er naar toe gelopen. Toen zag ik pas dat het van die poppen waren die bij 2 oude mensen naar binnen stonden te gluren die heerlijk onwetend aan een advocaatje zaten, klotepoppen.





ik vind het wel heel lief dat je je zorgen maakte om die kinderen poppen!



Die boekentrap is mooi.
Alle reacties Link kopieren
Die poppen zijn goed voor in een horrorfilm lijkt mij. Brrr...
Ja, vooral poppen met rood haar, dan denk ik gelijk aan Chuckie brrrr !

@Kunai, mijn moedergevoelens konden het niet aan die zielige kindertjes in de regen
Die boekentrap is echt geweldig!

Vanochtend weer een geweldige opsteker in mijn tijdlijn







Het is een stel wat deze plaatjes plakt en dan ook bij elkaar op de tijdlijn, hoe ze het wel niet getroffen hebben met elkaar. Ik zie dan voor me hoe ze naast elkaar op de bank deze berichtjes naar elkaar sturen. Zegt vast meer over mij


Ik heb er ook zo een, die heeft al een paar jaar een vriend, maar binnenkort gaan ze trouwen. Constant plaatjes en gedichten over 'de liefde van haar leven' en dat ze zo blij/trots/gelukkig is met haar man.

Heel lief natuurlijk en ik vind het ook heel leuk voor haar dat ze na een hoop slechte relaties nu een goeie heeft, maar kotswaardig is het ook.

Hij plaatst btw nooit dergelijke plaatjes en reageert er ook niet op.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 14 november 2014 @ 14:52:

Ik ben heel gelukkig met mijn vloerbedekking op de trap.

De trap naar zolder is nog steeds witgelakt dus wie weet ga ik daar een keer op los, schilder ik alle kaften van de Harry Potters erop ofzo Spinnenwebben, is het net of de echte er horen
Later is nu
quote:Starshine schreef op 15 november 2014 @ 10:05:



Ik heb er ook zo een, die heeft al een paar jaar een vriend, maar binnenkort gaan ze trouwen. Constant plaatjes en gedichten over 'de liefde van haar leven' en dat ze zo blij/trots/gelukkig is met haar man.

Heel lief natuurlijk en ik vind het ook heel leuk voor haar dat ze na een hoop slechte relaties nu een goeie heeft, maar kotswaardig is het ook.

Hij plaatst btw nooit dergelijke plaatjes en reageert er ook niet op.Ik noem het dan ook altijd een *kuch* welkome afleiding op de tijdlijn

Hier ook een lief stel is het maar man, man, die berichtjes naar elkaar.

Van dit soort byv.:

quote:Dreamer schreef op 15 november 2014 @ 10:07:

[...]





Spinnenwebben, is het net of de echte er horen Het is meer stof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven