Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nou echt totaal niet raar. Waarom jij wel? Je mag je vader toch missen, zeker op bijzondere dagen als zijn verjaardag? Mijn vader is drie jaar dood nu, maar met zijn verjaardag en met zijn sterfdatum zet ik meestal ook wel even iets op FB erover. Wist niet dat het ongepast was.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnebloemje schreef op 26 november 2014 @ 17:10:

Pap vandaag zou je jarig zijn geweest. Negen jaar geleden voor het laatst gevierd en we missen je nog steeds!



Nu wil ik niet hartenloos overkomen. Maar vind dit toch raar om op fb te zetten. Ook omdat die gene het er elk jaar weer op zet. Maar het is wel erg dat deze vrouw er nog steeds zo erg mee zitZoiets vind ik niet gek. Veel mensen zetten dit soort berichten erop en halen dan troost uit de reacties.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 26 november 2014 @ 17:21:

Dat vind ik nou echt totaal niet raar. Waarom jij wel? Je mag je vader toch missen, zeker op bijzondere dagen als zijn verjaardag? Mijn vader is drie jaar dood nu, maar met zijn verjaardag en met zijn sterfdatum zet ik meestal ook wel even iets op FB erover. Wist niet dat het ongepast was. Compleet niet ongepast hoor. Lekker doen als jij dat prettig vind.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Sorry als ik nu iemand kwets. Dat was/ is niet mijn bedoeling.

Alleen ik vind het zelf raar omdat het elk jaar weer op te halen. Komt door mijn opvoeding. Wij mochten niet elk jaar bij mijn opa's zijn verjaardag stil staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 26 november 2014 @ 17:21:

Dit moet een hoax zijn.



Toch?



[afbeelding]





Lijkt er wel op ... heb hem nog niet voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnebloemje schreef op 26 november 2014 @ 17:28:

Sorry als ik nu iemand kwets. Dat was/ is niet mijn bedoeling.

Alleen ik vind het zelf raar omdat het elk jaar weer op te halen. Komt door mijn opvoeding. Wij mochten niet elk jaar bij mijn opa's zijn verjaardag stil staan.Wat erg voor je, dat er geen ruimte was voor je gevoelens!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Mij heb je niet gekwetst trouwens, maak je daar niet druk over. Met mijn vader zijn verjaardag doen we altijd wat leuks ter 'herinnering,' hij hield van lekker weg met z'n allen. Dus ja, dat komt op FB met de reden erbij.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat ze steun haalt uit de reacties. En het is natuurlijk heel verdrietig!



Maar als iemand dit naar 9 jaar nog steeds elke keer doet, krijg ik ook het idee dat het een bepaalde manier van aandacht vragen is.
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Die petitie tegen serious request heb ik nog niet gezien gelukkig.



Statusupdates ter herinnering van een overledene zie ik wel vaak,zelf doe ik dat niet meer. Ooit wel eens gedaan trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmik88 schreef op 26 november 2014 @ 17:59:

Ik begrijp dat ze steun haalt uit de reacties. En het is natuurlijk heel verdrietig!



Maar als iemand dit naar 9 jaar nog steeds elke keer doet, krijg ik ook het idee dat het een bepaalde manier van aandacht vragen is.Ik kan dat niet bepalen voor anderen, vind ik. Of zij dan nog echt verdriet hebben of uit zijn op aandacht. Maakt het eigenlijk wat uit? Je kan er toch omheen FB'en? Of je kiest ervoor 'sterkte' te schrijven met een minimaal 'risico' dat je aandacht hebt gegeven aan iemand die het erom doet.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:kimmik88 schreef op 26 november 2014 @ 17:59:

Ik begrijp dat ze steun haalt uit de reacties. En het is natuurlijk heel verdrietig!



Maar als iemand dit naar 9 jaar nog steeds elke keer doet, krijg ik ook het idee dat het een bepaalde manier van aandacht vragen is.Alles op FB is een bepaalde manier van aandacht vragen.
Alle reacties Link kopieren
Dat ook, zeker!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
En ik vind het trouwens erg raar dat je daar een oordeel over hebt. Is er een tijdslimiet aan missen dan of praten over iemand die er niet meer is? Nee dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk aandacht vragen als je dat op FB zet maar ik kan me het wel indenken.



En nu heb ik het niet gedaan maar misschien over een paar jaar als het 20 jaar geleden is dat mijn zus is overleden misschien wel. Het is ook een manier om weer eens extra aan die persoon te denken.
Inderdaad, en als andere mensen de overledene in kwestie ook kenden, dan denken die er misschien ook weer even aan. Ik vind dat zelf wel mooi.



Trouwens, zo ongeveer alles wat mensen op Facebook zetten is omdat ze aandacht willen. Of dat nu is omdat er iemand overleden is of omdat ze nieuwe schoenen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZoIsHet schreef op 26 november 2014 @ 18:59:

[...]





Alles op FB is een bepaalde manier van aandacht vragen.Klopt!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Die zinsconstructies! Het lijkt verdorie het koningslied wel!



Alle reacties Link kopieren
Zo hee Java die is wel heel heel erg:-))
Alle reacties Link kopieren
'Van te vechten', hahaha, echt te erg deze!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 26 november 2014 @ 21:30:

Zo hee Java die is wel heel heel erg:-))En die is dan 233 keer gedeeld hè, met allemaal reacties eronder van: "Wat een mooie woorden!" en "Zo waar!"
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn dat dan voor mensen vraag ik me altijd af die zulke dingen delen.



Ik stel me daar wel iets bij voor natuurlijk.:-))
Alle reacties Link kopieren
Grappige dingen komen er weer voorbij



Waar ik me de laatste tijd aan erger zijn mensen die je dan toevoegen maar nooooit reageren op iets

wat ik erop zet, terwijl dat juist hele actieve FB-ers zijn.

In het begin like ik nog weleens dingen en laat ik zien dat ik dingen heb gelezen door te reageren, maar op een gegeven moment haak ik af hoor en daarna, delete.



Een beetje betrokkenheid/wisselwerking vind ik wel fijn.
Oh god, heb vanavond live mee kunnen genieten van het begin van een vechtscheiding. Jongste kind is al 4 hele maanden oud en heb net een soort liveblog meegekregen van hoe de politie is gebeld, meneer de sleutel heeft mogen inleveren en keek net stiekum op zijn pagina want die heeft ie niet afgeschermd en zie dat ook zijn moeder al aan het moddergooien is en tegen haar zoon zegt dat ze die 'kut kakker' nooit meer hoeft te zien en hem hier al jaren geleden voor heeft gewaarschuwd.



En tot vorige week postte ze nog de klassieke 'Ik houw zooooveel van me mannetje' pareltjes. Wordt gevolgd.
Alle reacties Link kopieren
Oh god grumpy!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 27 november 2014 @ 22:54:

Oh god, heb vanavond live mee kunnen genieten van het begin van een vechtscheiding. Jongste kind is al 4 hele maanden oud en heb net een soort liveblog meegekregen van hoe de politie is gebeld, meneer de sleutel heeft mogen inleveren en keek net stiekum op zijn pagina want die heeft ie niet afgeschermd en zie dat ook zijn moeder al aan het moddergooien is en tegen haar zoon zegt dat ze die 'kut kakker' nooit meer hoeft te zien en hem hier al jaren geleden voor heeft gewaarschuwd.



En tot vorige week postte ze nog de klassieke 'Ik houw zooooveel van me mannetje' pareltjes. Wordt gevolgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven