Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 27 november 2014 @ 22:54:

Oh god, heb vanavond live mee kunnen genieten van het begin van een vechtscheiding. Jongste kind is al 4 hele maanden oud en heb net een soort liveblog meegekregen van hoe de politie is gebeld, meneer de sleutel heeft mogen inleveren en keek net stiekum op zijn pagina want die heeft ie niet afgeschermd en zie dat ook zijn moeder al aan het moddergooien is en tegen haar zoon zegt dat ze die 'kut kakker' nooit meer hoeft te zien en hem hier al jaren geleden voor heeft gewaarschuwd.



En tot vorige week postte ze nog de klassieke 'Ik houw zooooveel van me mannetje' pareltjes. Wordt gevolgd.



Ik snap dat werkelijk niet...................................



Dat publieke moddergooien.



Zulke mensen gooi ik wel van mijn FB af, ik zit niet te wachten op tokkie-gedrag.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Zulke mensen koester ik als waar entertainment. Echt ik rol van de bank van verbazing. Een moeder die de moeder van haar kleinkinderen al loopt uit te kafferen op de pagina van haar zoon terwijl volgens de berichtgeving die nog nieteens met beiden face to face gesproken heeft. Lekkere toestand. Ben nu heel benieuwd wat ie heeft uitgevreten in haar ogen aangezien ze vorige week nog zielsveel van hem hield. Vind het ook wel heel sneu aangezien er kinderen in het spel zijn maar de manier waarop daar lusten de honden dus echt geen brood van.
En volgens mijn vriend ben ik nu verdorven tot op het bot dat ik die dingen lees. Ah well
Alle reacties Link kopieren
Haha oh wat erg Grumpy maar ik zou hetzelfde doen als jij :-))
Ja ik heb met haar te doen echt waar alleen als je dan leest op die pagina van hem dan loopt het helemaal de spuigaten uit. Zij is nog netjes en zegt dat mensen haar kunnen appen voor haar kant van het verhaal. Bij hem komen alle rare verhalen rechtstreeks op zijn tijdlijn.



O trouwens nog ff over dat inchecken op "huppeldepup's place" dat doet mijn vriend dus ook en ik vind dat echt überstom want hij tagt me ook in die berichtjes als we samen met zijn kids een filmpje zitten te kijken. Het is dat ik straalverliefd op die kerel ben en dat hij zo briljant is in bed..whahaha
Alle reacties Link kopieren
@ GrumpyCat1883: niemand is perfect ;). En als dit het enige puntje van je vriend is, valt er wel mee te leven toch? ;)



Mijn nieuwe fb ergernis: die filmpjes waarin men met overdreven kop playbackt op een nummer. Tenenkrommend... Is dit de nieuwe variant van dat ijsklontjes gedoe? Damn...
Carpe Diem!
Oh dat playbacken van quotes uit films en het nieuws en liedjes enzo. Vond de eerste paar filmpjes wel grappig maar nu wordt het zo massaal gedaan dat het inderdaad beetje begint te vervelen. Evenals die vriendschapsfilmpjes. Mijn vriend (hij wordt zo steeds minder leuk haha) had het ook gedaan dus ik eronder gezet "Whut? Loop je me nu te friendzonen hiero?" dat was niet de reactie waar hij op hoopte geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Grumpy wat laag dat ze het op zo'n manier met elkaar uitvechten. Voor jou en ons natuurlijk heel smakelijk
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 27 november 2014 @ 22:14:



Waar ik me de laatste tijd aan erger zijn mensen die je dan toevoegen maar nooooit reageren op iets

wat ik erop zet, terwijl dat juist hele actieve FB-ers zijn.

In het begin like ik nog weleens dingen en laat ik zien dat ik dingen heb gelezen door te reageren, maar op een gegeven moment haak ik af hoor en daarna, delete.



Een beetje betrokkenheid/wisselwerking vind ik wel fijn.Dit herken ik! Hier kon ik me groen en geel aan ergeren!! Stiekem alles van je willen weten maar net doen of ze niet geïnteresseerd zijn. Bah!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Haha. Die was ik idd ook nog vergeten. Die filmpjes ja.



Goed, we kunnen dus concluderen dat je je ergert aan het fb gedrag van je vriend. Ach, als dat het enige is. Valt nog wel mee te leven. Perfectionisme is ook zo saai...
Carpe Diem!
Oh niet aan al zijn FB gedrag hoor Al vind ik het wel vreemd als ik in een leuk draadje zit en ik hem erin betrek of als het over hem gaat dat hij het nooit liked of er ook nooit op reageert. Gelukkig vind ik hem offline helemaal da bomb en das 10000x belangrijker dan dat stomme FB
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnebloemje schreef op 26 november 2014 @ 17:10:

Pap vandaag zou je jarig zijn geweest. Negen jaar geleden voor het laatst gevierd en we missen je nog steeds!



Nu wil ik niet hartenloos overkomen. Maar vind dit toch raar om op fb te zetten. Ook omdat die gene het er elk jaar weer op zet. Maar het is wel erg dat deze vrouw er nog steeds zo erg mee zit



Och.. ermee zitten.. je gedenkt, denk ik.



Er staan ook vaak 'in memoriam' berichten in de krant, toch? Dit is makkelijker, sneller.

Ik heb een blog, waarop ik af en toe op mijn oma's verjaardag een foto van een bepaald bloemetje zet. Buitenstaanders zullen niet weten waarvoor die foto van dat bloemetje er staat, ik zet het er ook niet bij, maar het is dus voor m'n oma. Mag toch?

(nou leest niemand dat blog, dus wat dat betreft zou ik een foto met naam en toenaam kunnen plaatsen zonder iemand te ergeren of triggeren, maar goed )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij ook aan iets op facebook. Er is nu een heuse strikvragen intelligentietest. Ik zag dat een vriendin maar liefst 96% goed had. Nou, ik ook die test doen, ook 96 % goed. Raar want ik wist zeker dat ik de vragen allemaal goed had. .Alle antwoorden gegoogled voor de zekerheid. Mijn vriend de test laten doen,. ik zag het minstens de helft fout beantwoorden, gniffelde inwendig al bij de gedachte hem daarmee te kunnen plagen (is wederzijds, humor), kwam de uitslag toch uit op 96% goed., Dat kan niet dacht ik. Nogmaals de test gedaan, bewust allemaal foute antwoorden gegeven en wat denk je? 99% goed als score. Deze test deugt van geen kanten en dat vind ik vreselijk irritant. Een test kan toch wel gewoon eerlijk zijn?
Ja van die mensen die denken dat ze hoogbegaafd zijn en een iq scoren van boven de 130 op basis van 10 super makkelijke vragen. Als ik ze vervolgens een Mensa Thuistest voorschotel haken ze acuut af ....
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmik88 schreef op 28 november 2014 @ 10:44:

[...]





Dit herken ik! Hier kon ik me groen en geel aan ergeren!! Stiekem alles van je willen weten maar net doen of ze niet geïnteresseerd zijn. Bah!



Haha, ja en dan kom je zo iemand bv tegen op een feestje en gaan ze zeggen:

"Leuk zeg, wat je laatst op FB heb geplaatst"

Dan denk ik, ja reageer er dan op



Soms trouwens ook met een vriendin van mij, dan zie ik dat ze wel allemaal dingen aan het liken en plaatsen is,

maar mijn belangrijke mededeling word dan niet op gereageerd(maar dan wel een onbenullig plaatje liken met een grappig konijn bv ) en dan hoor ik later wel dat ze het heeft gelezen :"Oh ja, dat las ik ja"



Het is allemaal niet zo belangrijk, maar wel irritant....
quote:Madelynn schreef op 28 november 2014 @ 14:51:

Ik erger mij ook aan iets op facebook. Er is nu een heuse strikvragen intelligentietest. Ik zag dat een vriendin maar liefst 96% goed had. Nou, ik ook die test doen, ook 96 % goed. Raar want ik wist zeker dat ik de vragen allemaal goed had. .Alle antwoorden gegoogled voor de zekerheid. Mijn vriend de test laten doen,. ik zag het minstens de helft fout beantwoorden, gniffelde inwendig al bij de gedachte hem daarmee te kunnen plagen (is wederzijds, humor), kwam de uitslag toch uit op 96% goed., Dat kan niet dacht ik. Nogmaals de test gedaan, bewust allemaal foute antwoorden gegeven en wat denk je? 99% goed als score. Deze test deugt van geen kanten en dat vind ik vreselijk irritant. Een test kan toch wel gewoon eerlijk zijn?Die testen worden volgens mij gebruikt om informatie te vergaren over gebruikers om zo de reclame af te kunnen stemmen. Daarom deel ik ze nooit op mijn timeline. Bijna al die tests zijn nep.
Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 28 november 2014 @ 16:03:

[...]





Haha, ja en dan kom je zo iemand bv tegen op een feestje en gaan ze zeggen:

"Leuk zeg, wat je laatst op FB heb geplaatst"

Dan denk ik, ja reageer er dan op



Soms trouwens ook met een vriendin van mij, dan zie ik dat ze wel allemaal dingen aan het liken en plaatsen is,

maar mijn belangrijke mededeling word dan niet op gereageerd(maar dan wel een onbenullig plaatje liken met een grappig konijn bv ) en dan hoor ik later wel dat ze het heeft gelezen :"Oh ja, dat las ik ja"



Het is allemaal niet zo belangrijk, maar wel irritant....



Ja, vreselijk he!

Zoiets vind ik ook niet echt bevorderlijk voor de vriendschap in real life. Ik krijg daar toch een vervelend gevoel bij, wat belachelijk is, want het is 'maar' Facebook!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
wat facebook wel niet met een mens kan doen he...... haha
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:karinr schreef op 28 november 2014 @ 16:33:

wat facebook wel niet met een mens kan doen he...... hahaHaha, ja best wel. En omdat ik dat zo belachelijk vind heb ik gewoon geen Facebook meer, opgelost!
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
Ja kimmik, dat heb ik eigenlijk ook hoor... en aan de andere kant is het idd maar FB , maar het komt zo ongeïnteresseerd over.

Terwijl mensen waarvan ik het niet verwacht juist heel erg betrokken zijn en altijd leuk reageren.
quote:Kunai schreef op 28 november 2014 @ 16:23:

[...]





Die testen worden volgens mij gebruikt om informatie te vergaren over gebruikers om zo de reclame af te kunnen stemmen. Daarom deel ik ze nooit op mijn timeline. Bijna al die tests zijn nep.Als ik zo'n testje toch wil doen, zoek ik 'm in een andere browser op en doe 'm dan. Sneaky he?
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 november 2014 @ 17:03:

[...]





Als ik zo'n testje toch wil doen, zoek ik 'm in een andere browser op en doe 'm dan. Sneaky he?



Dat doe ik ook!

Alle reacties Link kopieren
quote:yesss schreef op 28 november 2014 @ 16:03:

[...]





Haha, ja en dan kom je zo iemand bv tegen op een feestje en gaan ze zeggen:

"Leuk zeg, wat je laatst op FB heb geplaatst"

Dan denk ik, ja reageer er dan op



Soms trouwens ook met een vriendin van mij, dan zie ik dat ze wel allemaal dingen aan het liken en plaatsen is,

maar mijn belangrijke mededeling word dan niet op gereageerd(maar dan wel een onbenullig plaatje liken met een grappig konijn bv ) en dan hoor ik later wel dat ze het heeft gelezen :"Oh ja, dat las ik ja"



Het is allemaal niet zo belangrijk, maar wel irritant....





Maar je zet er toch iets op zodat mensen het kunnen lezen, dan maakt het toch niet uit of ze reageren of zie ik het verkeerd.



Ik reageer ook als iemand jarig is maar als iemand er op zet, ik eet vanavond groentesoep of we gaan morgen naar de bioscoop zie ik dat als een mededeling niet als iets waar ik iets over moet zeggen of vinden.



Als ik een keer per maand ergens op reageer is het veel maar ik scrol eens per dag soms eens per 2 dagen wel alles even langs om vluchtig te kijken of er iets bijzonders is (meestal niet dus)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 28 november 2014 @ 10:33:

Oh dat playbacken van quotes uit films en het nieuws en liedjes enzo. Vond de eerste paar filmpjes wel grappig maar nu wordt het zo massaal gedaan dat het inderdaad beetje begint te vervelen. Evenals die vriendschapsfilmpjes. Mijn vriend (hij wordt zo steeds minder leuk haha) had het ook gedaan dus ik eronder gezet "Whut? Loop je me nu te friendzonen hiero?" dat was niet de reactie waar hij op hoopte geloof ik.



Oja die vriendschaps filmpjes.

Beste vriendin had m voor mij gemaakt. Ik reageerde met: mot je van me?

Krijg ik terug: dan niet bitch XD.

( we vinden elkaar heel lief hoor haha).



Ach die testen. Niemand op mijn fb heeft onder de 130 gescoord in de iq test. Zelfs mijn broer niet die van het speciaal onderwijs komt.

Zegt genoeg toch.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 28 november 2014 @ 15:12:

Ja van die mensen die denken dat ze hoogbegaafd zijn en een iq scoren van boven de 130 op basis van 10 super makkelijke vragen. Als ik ze vervolgens een Mensa Thuistest voorschotel haken ze acuut af ....

Ohhhh ja die testen



Ik zag laatst bij iemand echt tig van die uitslagen onder elkaar staan:



Ik ben de kleur rood

Ik hoor thuis in Duitsland

Mijn IQ is 140

Enz. enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven