Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
Bedoel ik.

Dus.



Nog eentje.

Je ziet een borsteltje. Zwart.

De letters eronder laten ruimte voor 'mascara'.

Ik geef 't op.....



Ik bedoel, als het nou iets is als: kwantumkernfysicametasplijkt-nog-wat dan denk ik: snap ik ook geen hol van. Maar kom op, een mascáraborstultjeh?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Sorry, dubbel
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 15 februari 2015 @ 21:08:

[...]



een medailleO maak me gek ik ben toch zo benieuwd.. Nee, meen je niet! lol
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 15 februari 2015 @ 21:13:

Bedoel ik.

Dus.



Nog eentje.

Je ziet een borsteltje. Zwart.

De letters eronder laten ruimte voor 'mascara'.

Ik geef 't op.....



Ik bedoel, als het nou iets is als: kwantumkernfysicametasplijkt-nog-wat dan denk ik: snap ik ook geen hol van. Maar kom op, een mascáraborstultjeh?



Lol, vind ze dat spel nog leuk ook?

Ik zie ook vaak die leuke domme meiden spreuken langs komen die ze als weisheid zien:



Marilyn Monroe

"Een slimme vrouw kust, maar wordt niet verliefd, luistert, maar gelooft het niet en vertrekt voordat ze verlaten wordt."



life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 15 februari 2015 @ 22:14:

[...]





Lol, vind ze dat spel nog leuk ook?

Ik zie ook vaak die leuke domme meiden spreuken langs komen die ze als weisheid zien:



Marilyn Monroe

"Een slimme vrouw kust, maar wordt niet verliefd, luistert, maar gelooft het niet en vertrekt voordat ze verlaten wordt."





Weisheid? Echt? Wijsheid!



Alle reacties Link kopieren
Als iemand mij toevoegt als Facebook vriend en vervolgens actief reageert/liket op mijn updates... dan ga ik er toch vanuit dat hij/zij het enigszins leuk of interessant vindt om 'vrienden' met mij te zijn, niet? Waarom reageren die mensen dan niet als ik ze een vraag stel, hetzij onder een van hun Facebook updates hetzij via een persoonlijk bericht?

(Gaat om meerdere types: een via-via kennis, een collega en een buurvrouw.)(Geen interessante mannen dus .)
*
Oh, degene die op mijn tijdlijn ook met dat spelletje meedoet kreeg ook dat lintje met die munt. En ze meldde dat het geen medailje was.... ogottegottegottegot.... Zou het dezelfde zijn?



Ik haat puntjes in een bericht, maar hier zijn ze op hun plek vinnik .
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 15 februari 2015 @ 22:14:

[...]





Lol, vind ze dat spel nog leuk ook?

Daar verbaas ik mij dus over. Ik zou het dodelijk vermoeiend vinden als ik bij elk nieuw dingetje in een spel om hulp moest vragen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar mensen op mijn tl, die dit spelletje spelen. Ik ga er maar van uit dat ze tussendoor ook zelf veel goed hebben gehad. Ik speelde dit spelletje trouwens ook, in het Engels, en ben volledig vastgelopen. Misschien moet ik het ook eens gaan posten



Iemand op mijn tl die het speelt is trouwens Portugees.. zo leer ik nog eens wat
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand op FB die nu babykleding van haar kinderen te koop heeft. Op zich niet zo gek natuurlijk, maar deze kinderen zijn inmiddels flinke tieners (14 en 15). Vind het best apart om zulke oude kleding te koop aan te bieden.

Geef ze dan weg en stop ze in de zak van Max. Ik heb geen kinderen, maar zou er iemand betalen voor zulke oude babykleding?
ik was dit topic vergeten, blij dat ik 'm weer gevonden heb. Weer erg gelachen (en met mijn hoofd geschud, sommige mensen...)



Ik heb weinig te delen, overigens, mijn vrienden zijn nog altijd redelijk normaal. Ik heb alleen problemen met een alu-hoedje op mijn tijdlijn. Een vriendin die erg makkelijk te beïnvloeden is gelooft nu in allemaal complotten over IS (nee, het was IS niet, het was Amerika) en weet-ik-veel. Beetje engig om haar zo te zien.



Gelukkig mag ik bijna weer plaatjesplakrechten aanvragen, dus dan kan ik lelijke plaatjes posten.

Die met dat ei vond ik erg verwarrend.
Iemand plaatst steeds teksten van de site Plaatjes van faceboek om te delen. Wat een pareltjes staan daar! Kromme teksten, taalfouten.
Alle reacties Link kopieren
@minimouse Lijkt me niet, dat mensen zo'n oude babykleertjes gaan kopen... maar misschien denkt ze dat het vintage is?
Ik heb er een die stug die f#cking wandborden blijft delen, ik ben bijna in staat om er 1 voor haar te kopen zodat ik van dat gezeur af ben !
quote:paper-clip schreef op 19 februari 2015 @ 12:48:

Ik heb er een die stug die f#cking wandborden blijft delen, ik ben bijna in staat om er 1 voor haar te kopen zodat ik van dat gezeur af ben !
'Ok, laat me maar zien hoe dit gaat aflopen: Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!'





en jahoor, al een heleboel reacties! ik doe niet mee aan onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 19 februari 2015 @ 19:56:

'Ok, laat me maar zien hoe dit gaat aflopen: Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!'





en jahoor, al een heleboel reacties! ik doe niet mee aan onzin.



OMG wat een emotionele chantage.

Eerst is het de sport om zoveel mogelijk FB-vrienden te hebben en worden er uitnodigingen verstuurd naar de ex van de broer van je lagere schoolvriendin, en nu dit soort 'boehoe, jullie zijn helemaal geen èchte vrienden' gelul. Nogal wiedes.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaViva schreef op 19 februari 2015 @ 11:43:

@minimouse Lijkt me niet, dat mensen zo'n oude babykleertjes gaan kopen... maar misschien denkt ze dat het vintage is?



Wie weet
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 19 februari 2015 @ 19:56:

'Ok, laat me maar zien hoe dit gaat aflopen: Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!'





en jahoor, al een heleboel reacties! ik doe niet mee aan onzin.





Ik lees dit topic, open FB en het eerste wat ik op FB zie is bovenstaand bericht



Echt té erg!
quote:Carenza schreef op 02 februari 2015 @ 18:13:

Er zou een knop "dislike" moeten zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 19 februari 2015 @ 19:56:

'Ok, laat me maar zien hoe dit gaat aflopen: Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!'





en jahoor, al een heleboel reacties! ik doe niet mee aan onzin.Van de week kwam ik het al eerder tegen, vandaag 5 nieuwe ofzo! Dus staat in mijn status nou dat ik iedereen ken via familie, school, werk of vrijetijdsbesteding, of omdat ze toevallig in de buurt woonden. Krijg veel reacties, van mensen die die status ook stom vinden
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 februari 2015 @ 20:10:

[...]







Ik lees dit topic, open FB en het eerste wat ik op FB zie is bovenstaand bericht



Echt té erg!Bij mij precies hetzelfde!!! Grappig zeg. Alleen sneu dat die betreffende vriend nog maar 1 reactie heeft...
Alle reacties Link kopieren
Dat oke laat me maar zien hoe dit afloopt zag ik gisteren voor het eerst.

Bij mijn vader ook nog. Stond iets bij van: ik hou van jullie allemaal maar ik ga niet meer reageren.



Heb m gevraagd of hij stiekem in de drankkast gezeten had.



Snapte hij niet. Vanmorgen had mijn nichtje deze status ook.



Mijn vader zei dat hij al zeker 6 mensen had op zijn tijdlijn met deze status.

Kon het niet laten om te zeggen dat ik toch blij ben dat mijn vrienden een stuk inteligenter zijn gelukkig . ( kan hij wel hebben hoor).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 19 februari 2015 @ 19:56:

'Ok, laat me maar zien hoe dit gaat aflopen: Het valt mij op dat ik mijzelf betrap van iedereen in mijn vriendenlijst, te kijken naar foto's , het delen van grappen en nieuws , en ook ondersteuning bij goede en slechte tijden. Ik ben blij dat je onder mijn vrienden valt. We zullen zien wie de tijd neemt om dit bericht te lezen tot het eind. Ik ga in de gaten houden wie zorg draagt voor de vriendschap, net als ik. Dus als je dit leest, dan dank je wel dat je een deel van mijn leven bent. Dus laat Ѐѐn woord achter, hoe we elkaar ontmoet hebben. NIET DELEN. Zodra je reageert, zal ik dit bericht via pb naar je doorsturen, kopieer en plak vervolgens op je tijdlijn zodat ik één woord voor je kan achterlaten!'



en jahoor, al een heleboel reacties! ik doe niet mee aan onzin.



Is dit nou een hele ingewikkelde manier om te zien wie je "echte" vrienden zijn? En blijkbaar is iedereen die een woord (?) achterlaat een echte vriend? Ik snap het niet geloof ik.



Ik heb trouwens helemaal geen Facebook, maar verbaas me graag over de pareltjes die jullie hier plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven