Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 24 februari 2015 @ 17:58:

alleen maakte je toen geen foto's van je kop koffie, je lunch, je waxinelichtje, je 'beentjes omhoog' om die met al je vrienden te delen als ze op bezoek kwamen.



Ehm nee deze voorbeelden niet. Maak wel eens een foto als eten mooi geserveerd wordt. Maar dat deel ik dan niet lol. En benen... Ik heb geen mooie benen om te laten zien :p.



Fb ergernis van vandaag: Jaja, ze is er weer! Nu met een plaatje met de tekst: "Wees dankbaar voor de moeilijke mensen in je leven. Ze lieten je zien hoe jij nooit zou willen zijn!" Met een foto van niet minder... Andre Hazes...



Ik wist niet dat ik een FB kennis had die de beste man tot haar vrienden kon rekenen :0! En daar kom ik NU na AL die jaren pas achter! Had ik via haar aan een handtekening kunnen komen misschien. *dit is sarcastisch bedoelt...*
Carpe Diem!
quote:misspatrice schreef op 24 februari 2015 @ 17:52:

Ik heb meestal wel wifi in de hotels. Ik kijk wel eens op FB tijdens mijn vakantie als ik s'avonds in bed dan lig. Maar foto's erop zetten TERWIJL ik nog niet thuis ben? Nope. Kan ik net zo goed erop zetten: "Inbrekers let op! Ik ben niet thuis!" Snap dat nooit zo goed dat mensen erop zetten dat ze op vakantie zijn. En dat zijn er best veel.

Ik snap het wel. Omdat het gewoon leuk is om te delen waar je bent. En omdat het ontzettende onzin is dat inbrekers op FB zouden kijken wie er op vakantie zijn en wie niet. Om dan nog moeite te moeten doen om te achterhalen waar ik woon.

Het overgrote deel van mijn FB-vrienden weet toch al dat ik op vakantie ben. En ik plaats alles altijd voor alleen vrienden, niet voor iedereen.



Wie een paar keer mijn straat door rijdt ziet veel sneller dat ik er niet ben, en hoeft dan dus ook geen moeite te doen om mijn adres te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 februari 2015 @ 20:20:

[afbeelding]OMG..


Alle reacties Link kopieren
Janneke Maan
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 24 februari 2015 @ 18:36:

[...]



Ik snap het wel. Omdat het gewoon leuk is om te delen waar je bent. En omdat het ontzettende onzin is dat inbrekers op FB zouden kijken wie er op vakantie zijn en wie niet. Om dan nog moeite te moeten doen om te achterhalen waar ik woon.

Het overgrote deel van mijn FB-vrienden weet toch al dat ik op vakantie ben. En ik plaats alles altijd voor alleen vrienden, niet voor iedereen.



Wie een paar keer mijn straat door rijdt ziet veel sneller dat ik er niet ben, en hoeft dan dus ook geen moeite te doen om mijn adres te zoeken...



Ik denk altijd maar dat het feit dat ik een dag lang de auto voor de deur heb staan en dat we deze aan het inpakken zijn een behoorlijke rode vlag is die zegt 'WIJ GAAN OP VAKANTIE!!' voor het inbrekersgilde in de buurt. Hebben ze helemaal geen facebook voor nodig. Op facebook kan namelijk wel ongeveer duidelijk zijn waar ik woon (maar dat weten de vrienden en familieleden toch wel) maar niet exact het adres.



Ik ben er trouwens de eerste week toch altijd voorzichtig mee, maar dn ga ik lós. Wijn op terrasje.. vakantie!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 februari 2015 @ 20:20:

[afbeelding]



Dussss.

Ik ben dan zo'n trut die expres niet op vind ik leuk drukt.

Ik wil bij dit soort gevallen heel graag de vind ik niet leuk knop.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van die afbeeldingen met "Als je hier niet op drukt ben je geen echte vriend" zulke nonsense.

Nee, nog meer, ik vind het zo schooien om aandacht (nu is iets posten altijd een beetje aandachtvragen natuurlijk, haha).



Iemadn die zoiets post gaat bij mij onder de negeer
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 25 februari 2015 @ 22:25:

[...]





Dussss.

Ik ben dan zo'n trut die expres niet op vind ik leuk drukt.

Ik wil bij dit soort gevallen heel graag de vind ik niet leuk knop.



Oh ik like dit soort dingen ook echt NOOIT. Net als die Love-the-ones zooi.



Ik heb iemand op FB die nu de hele tijd zo'n spelletje aan het spelen is waarbij je BN'ers moet raden. Hij wist er blijkbaar geen één want de hele tijd kwam de vraag wie dit en dat was. Dus ik reageerde op een gegeven moment met dat 'ie beter een ander spel kon gaan spelen als 'ie toch niemand kende, wel met een knipoog erachter. Heeft 'ie mijn reactie verwijderd
Alle reacties Link kopieren
haha minnie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren




Geloof dat ik dit dan toch een van de leukere borden vind!
Alle reacties Link kopieren
"Ik weet het knopje niet staan"



WTF ?
Ik mis nog een regel voor collectes op het bord
he een wandbord dat wèl nuttig is.
Niet eens zo erg, maar ik heb zo'n dame op FB die van 'onverschillig tegenover kinderen' naar übermama is gegaan.

Ik hou haar ook alleen maar in mijn lijst om me tenenkrommend te kunnen ergeren aan haar updates over 'me meisje'.

Nu deze weer: (letterlijk overgenomen)

Ubermamma: 'Me moppie hoest zoveel straks naar de huisarts'

Vriendin 1: onee. beterschap hoor (oh nee, alsof het kind een dubbele longontsteking heeft)

Vriendin2: sneu he vooral die uppies (uppies? wasdah?)

Vriendin 3: ach arm kind. Het heerst wel bij X wordt het gelukkig al minder

Ubermamma: ja veel kindjes zijn ziek helaas tijd voor zon (wat bedoel je veel kindjes zijn ziek, helaas. of: Helaas, tijd voor zon. Leestekens please.)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 februari 2015 @ 22:57:

[...]





Oh ik like dit soort dingen ook echt NOOIT. Net als die Love-the-ones zooi.



Ik heb iemand op FB die nu de hele tijd zo'n spelletje aan het spelen is waarbij je BN'ers moet raden. Hij wist er blijkbaar geen één want de hele tijd kwam de vraag wie dit en dat was. Dus ik reageerde op een gegeven moment met dat 'ie beter een ander spel kon gaan spelen als 'ie toch niemand kende, wel met een knipoog erachter. Heeft 'ie mijn reactie verwijderd Zoiets zou ik dus er ook bij kunnen typen lol. :p
Carpe Diem!
@starshine, zo 1 heb ik er ook tussen. Het is me meisje voor en me meisje na, meisje was pas ontroostbaar toen ze niet naar one direction kon (dat hele verhaal bij Humberto) en daarom kon ze niet naar school want ze was zo verdrietig

Lekker handig om dat op je FB te zetten.
Dat overal en altijd foto's en filmpjes maken snap ik ook niet altijd.



Ik stond ooit langs het parcours van de Giro d'italia. Met een aantal mede wielerliefhebbers stonden we enthousiast te wachten op het peloton. Onderwerp van het gesprek; hoe gaaf het was om die gasten eens in het echt voorbij te zien komen!



Toen we ze in de verte aan zagen komen, gingen de telefoons en camera's in de aanslag. Met als gevolg dat toen het peloton voorbij kwam denderen, de helft van de mensen zich volledig concentreerde op dat kleine schermpje voor zich en niet op het 'echte' beeld waar we zo enthousiast op stonden te wachten.



Ik snap dat niet....
Alle reacties Link kopieren
Bij mij wordt massaal weer dit bericht gedeeld op de tijdlijn. Zonder te kijken naar hoe oud dit al is.







Ik kom dit al 2 jaar steeds weer overal tegen. En ik snap het verband niet helemaal met PSV aangezien het ziekenhuis naast het WKZ in Utrecht komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En als je wilt dat het in 'Den Haag' terecht komt, dan zoek he het (email)adres op en stuur je je bericht daarheen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 februari 2015 @ 11:21:

Bij mij wordt massaal weer dit bericht gedeeld op de tijdlijn. Zonder te kijken naar hoe oud dit al is.



[afbeelding]

En ik snap het verband niet helemaal met PSV aangezien het ziekenhuis naast het WKZ in Utrecht komt.Het Maxima Medusch Centrum zit toch in Eindhoven? Kan me voorstellen dat ze daar iets bij willen/wilden bouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 februari 2015 @ 11:55:

[...]



Het Maxima Medusch Centrum zit toch in Eindhoven? Kan me voorstellen dat ze daar iets bij willen/wilden bouwen.Maxima Medisch Centrum heeft 2 locaties: Eindhoven en Veldhoven, dat zijn 'gewone ziekenhuizen'. Het Prinses Maxima, centrum voor kinderoncologie zit echter bij het UMC Utrecht en Wilhelmina Kinderziekenhuis Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 26 februari 2015 @ 13:01:

[...]





Zoiets zou ik dus er ook bij kunnen typen lol. :p
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 26 februari 2015 @ 11:19:

Niet eens zo erg, maar ik heb zo'n dame op FB die van 'onverschillig tegenover kinderen' naar übermama is gegaan.

Ik hou haar ook alleen maar in mijn lijst om me tenenkrommend te kunnen ergeren aan haar updates over 'me meisje'.

Nu deze weer: (letterlijk overgenomen)

Ubermamma: 'Me moppie hoest zoveel straks naar de huisarts'

Vriendin 1: onee. beterschap hoor (oh nee, alsof het kind een dubbele longontsteking heeft)

Vriendin2: sneu he vooral die uppies (uppies? wasdah?)

Vriendin 3: ach arm kind. Het heerst wel bij X wordt het gelukkig al minder

Ubermamma: ja veel kindjes zijn ziek helaas tijd voor zon (wat bedoel je veel kindjes zijn ziek, helaas. of: Helaas, tijd voor zon. Leestekens please.)



"Uppies"

Ze bedoelde vast ukkies.



Sowieso vind ik sommige moeders in hun moederrol irritant. Dan heb je van die nieuwbakken moeders (en ik snap echt wel dat het hartstikke leuk kan zijn) die zich dan ineens een oermoeder voelen, terwijl ze net 2 weken moeder zijn. Dan gaan ze met deel en win acties op FB meedoen, zoals een skelter voor Brammetje, terwijl Brammetje net een week oud is.

Of moeders die dan werkelijk bij alle deel en win acties zetten "leuk voor Sterre!!". Ja, leuk voor Sterre maar ook leuk voor alle andere meisjes op de wereld. Haha zooooo irritant vind ik dat. Net alsof ze denken dat de wereld om Sterre draait

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven