Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag deze gezien: Moet je eens horen ... Je bent een prachtige mama die het geweldig doet en je bent ontzettend geliefd . Ik heb je genomineerd voor de mooiste en meest liefhebbende moeder award . Stuur dit ook naar 7 moeders die hun kind(jes) op de eerste plek zetten en maak ook hun dag goed.



Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 30 september 2014 @ 20:16:

Mijn tijdlijn loopt over met nationalebroersenzussendag ofzo Een nichtje van me schreef dat ze helaas geen foto van hun viertjes samen heeft. En dat terwijl ze elkaar voor het laatst met zijn allen gezien hebben op de uitvaart van hun vader. Oudste zus negeert iedereen al 30 jaar, vrouw van broerlief loopt altijd alleen maar te janken, nr 3 is de enige normale daar (denk ik dan) en nr 4, die dus liep te klagen dat ze geen foto heeft loopt al 25 jaar de hele boel tegen elkaar op te stoken en ik moet me dan echt inhouden om daar niet een heel leuk sarcastisch opmerkinkje over te maken.
Haar man is werkloos, doet geen enkele moeite om werk te zoeken maar is wel constant bezig met zijn (dure) hobby en daar klaagt ze over.



Ik heb zoooveeel zin om te reageren: 'kan hij geen andere hobby zoeken, werken bijvoorbeeld'
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsertje schreef op 02 oktober 2014 @ 15:53:

[...]



Een nichtje van me schreef dat ze helaas geen foto van hun viertjes samen heeft. En dat terwijl ze elkaar voor het laatst met zijn allen gezien hebben op de uitvaart van hun vader. Oudste zus negeert iedereen al 30 jaar, vrouw van broerlief loopt altijd alleen maar te janken, nr 3 is de enige normale daar (denk ik dan) en nr 4, die dus liep te klagen dat ze geen foto heeft loopt al 25 jaar de hele boel tegen elkaar op te stoken en ik moet me dan echt inhouden om daar niet een heel leuk sarcastisch opmerkinkje over te maken. dan zou ik iets zeggen van "In 1984 bestonden er nog geen digitale camera's dus die foto van jullie viertjes zou je dan eerst moeten inscannen".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook weer één. Volgens mij al vaker verteld over een jongen die 2 kinderen heeft en elke week onderhand een nieuwe vriendin. Sinds kort is 'ie weer eens verliefd en hoppa na 1 dag verkering waren de "ik hou van jou's" al niet meer te tellen. Daarnaast stond zijn FB direct vol met foto's van zijn nieuwe vriendin en de kids dus die werden ook weer meteen opgezadeld met zijn nieuwe liefje.



Op haar FB stond dat ze 3 maanden geleden nog een relatie had gekregen, met iemand anders dus. Moest wel lachen hoe mensen op die status "heeft een relatie" reageerden:



HEEFT EEN RELATIE



A: Met wie??

B: Dan meen je niet? Na alles wat er gebeurd is :(

C (de vriend van dat moment): XXX en ik praten niet over die dingen! Maar willen weer gelukkig worden zonder ruzie. Ja het is niet niks geweest en kan niet boos blijven.

A: Nee toch ...

B: Helaas wel A, dat wordt niks meer met die 2. Teveel ellende gehad.

A: Nee, dat denk ik ook.

B: Zeker weten.

A: Er zijn genoeg andere leuke jongens.

B: Zo is dat.

C: (de vriend van dat moment): MENSEN MOETEN NIET SNEL OORDELEN OVER ANDEREN MAAR NAAR HUN ZELF KIJKEN. SOCIALE VAARDIGHEDEN, DAAR KUNNEN MENSEN VEEL VAN LEREN.



En nu heeft ze dus een andere vriend sinds een week en ze houdt al van hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 oktober 2014 @ 21:54:

[...]





dan zou ik iets zeggen van "In 1984 bestonden er nog geen digitale camera's dus die foto van jullie viertjes zou je dan eerst moeten inscannen".ik vind het alleen nogal hypocriet dat iemand die een nogal verstoorde verhouding heeft met 2 van haar siblings op broers en zussendag gaat zitten mauwen over een niet-bestaande foto
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me aan erger zijn de amateurfotografen op Facebook die in mijn vriendenlijst als paddestoelen uit de grond schieten. Staat er ineens "fotografie" achter de naam en ben ik helemaal verbaasd dat diegene iets met fotografie blijkt te hebben.

Staan er ineens allemaal geposeerde foto's van familie en vrienden op hun pagina....gewoon gemaakt met een huis-tuin en keukencameraatje en echt niet mooi. Waarom dan dat fotografie? Vind het maar genant.
.
quote:GrumpyCat1983 schreef op 24 september 2014 @ 16:45:

Voila.... mijn alias Petronella van Opdorp is alive!!!





Hate The Ones Who Hate YouBriljant
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsertje schreef op 03 oktober 2014 @ 11:22:

[...]



ik vind het alleen nogal hypocriet dat iemand die een nogal verstoorde verhouding heeft met 2 van haar siblings op broers en zussendag gaat zitten mauwen over een niet-bestaande fotoWat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 04 oktober 2014 @ 00:40:

[...]





Wat bedoel je? Broers en zussen dag is vorig jaar door Giel in het leven geroepen (nadat zijn zus was overleden) om je siblings te laten weten dat je van ze houdt. Als je al jaren geen contact met ze hebt omdat er ruzie is, elkaar compleet negeert, op facebook geen vriendjes van elkaar bent, en je gaat dan zeggen dat je het jammer vindt dat je geen foto hebt vind ik dat behoorlijk hypocriet.
Alle reacties Link kopieren
Oh zo, ja dat is idd hypocriet.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij (want ik ben heel nuchter) of is iedereen zo overdreven lief en zoetjes voor elkaar op FB?.



Ik las gisteren van een oude vriendin van mij, een berichtje aan een andere vrouw, waarin ze schreef dat ze het zo ontzettend leuk vond om deze vrouw te hebben ontmoet, zo ken ik de vriendin helemaal niet!.



Facebook gaat me steeds meer tegenstaan, maar is ook wel ergens goed voor, ik krijg er als hobbyist opdrachten door, mensen die mijn werk zien en dit graag bij mij willen bestellen, ik verdien er dus geld mee.
Alle reacties Link kopieren
Dierendag.

Net iemand van mijn tijdlijn gegooid die alleen maar dierenberichten plaatst. Hele irritante dierenberichten.
quote:moringa schreef op 04 oktober 2014 @ 12:58:

Dierendag.

Net iemand van mijn tijdlijn gegooid die alleen maar dierenberichten plaatst. Hele irritante dierenberichten.Doe es een voorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Oh Grumpycat! Dan ben ik er ingestonken!! Hilarisch, ik heb een screenshot gemaakt van je levensgebeurtenis: "Is begonnen met werken bij Moeder Zijn." En die naar al mijn vrienden gestuurd. Echt, we walgden collectief van Petronella! Wat goed van je!
Alle reacties Link kopieren
Nou dit schreef iemand vandaag dus op haar tijdlijn:



Vaak krijgen we alleen het vreselijke dierenleed te zien. En ik weet dat veel mensen het niet leuk vinden dat ik deze deel op mijn pagina. Sommige verwijderen mij hier ook voor omdat ze er niet tegen kunnen. Nou ik ook niet, maar je kop in het zand steken is nog veel erger. Hoe meer mensen tegen dierenleed in opstand komen, hoe groter de kans op Hulp voor deze dieren. Maar om ook eens wat moois te laten hierbij onderstaand filmpje van Hulp aan gewonde dieren.



Ze laat inderdaad ieder zielig hondje uit spanje zien en bijna elke dag tirades over de bio-industrie. Gelukkig is onze vriend Peter van O. gestopt met zijn plaatjes want die werden ook allemaal gedeeld
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 04 oktober 2014 @ 13:27:

[...]



Doe es een voorbeeld?



1) Half scherpe foto's waarop je een rommelige haarbal ziet met het bijschrift: Poekie is zoooooo lief

2) DEEL DIT FILMPJE NU!! DIT GEBEURT OOK IN NEDERLAND!! DIT MOET STOPPEN!!!! (met zielige filmpjes erbij)

3) Verzuchtingen als: het is vandaag dierendag! helaas is het niet voor elk dier feest want er worden nog steeds heel veel dieren mishandeld (maar dan met een hoop spelfouten in voorgaande zinnen, echt onnavolgbaar)




Oepsie.... laat de stront maar losbarsten! (zie petronella comment onderaan)
quote:pollewop75 schreef op 04 oktober 2014 @ 14:21:

Oh Grumpycat! Dan ben ik er ingestonken!! Hilarisch, ik heb een screenshot gemaakt van je levensgebeurtenis: "Is begonnen met werken bij Moeder Zijn." En die naar al mijn vrienden gestuurd. Echt, we walgden collectief van Petronella! Wat goed van je!
Heb trouwens nieuwe hobby.... als Petronella plaatjes van Love the Ones delen en voorzien van mijn eigen commentaar om de tijdlijn op te leuken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 mensen op facebook die hun heledag met ons doornemen. Zo is de betreffende persoon vandaag opgestaan, heeft ze gesport, daarna met haar -ahum- schatje even naar de stad geweest. En heeft ze 2 keer gepoept....



Dankje voor deze informatie.
"If by my life or death I can protect you, I will."
:quote:Deedot schreef op 18 september 2014 @ 21:15:

Ik zie sinds vandaag deze voorbij komen. Zal ook wel weer iets geheims zijn.



Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.



En dan ook nog in verschillende talen. Het is dus ook al in het buitenland bekend. Ik kan der om lachen, maargoed ik heb geen facebook.
Ik kan geen plaatjes plakken maar ik kwam dit pareltje tegen:



https://scontent-b-ams.xx ... 135d822f318f2&oe=54B289A2



Met dit commentaar eronder:



Wauw dit noem ik nou echt een gedicht met diepgang en emotie! Dit komt echt uit je hart want anders had je mij niet kunnen raken met dit gedicht! Ik zie dat je het met veel passie en gevoel hebt geschreven en als je dat als schrijver kan overbrengen dan wauw! Want jij kan dat en om eerlijk te zeggen, er zijn maar weinig schrijvers die dat kunnen! Je hebt werkelijk een talent voor schrijven en wees zuinig op je talent, laat niemand je tegenhouden om te gaan schrijven! Ik kan alleen nog maar zeggen " schrijf , schrijf , schrijf!!! " Prachtig geschreven! Ik koop heel graag je eerste uitgeven boek of gedichtenbundel!! Xx





quote:GrumpyCat1983 schreef op 07 oktober 2014 @ 01:09:

[afbeelding]



Oepsie.... laat de stront maar losbarsten! (zie petronella comment onderaan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven