Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 07 oktober 2014 @ 01:09:

[afbeelding]



Oepsie.... laat de stront maar losbarsten! (zie petronella comment onderaan) Ik zou bijna weer een fb-account aanmaken, om je te volgen
Alle reacties Link kopieren
Bloedirritant binnen 3 sec geaccepteerd worden als vriend vervolgens nergens op reageren .
quote:GrumpyCat1983 schreef op 07 oktober 2014 @ 01:15:

Heb trouwens nieuwe hobby.... als Petronella plaatjes van Love the Ones delen en voorzien van mijn eigen commentaar om de tijdlijn op te leuken Heb je al een onderduikadres geregeld
quote:GrumpyCat1983 schreef op 07 oktober 2014 @ 01:09:

[img]http://i1277.photobucket.com/albums/y49 ... f96799.png[/img]



Oepsie.... laat de stront maar losbarsten! (zie petronella comment onderaan)Hm, ze happen niet echt. Zouden ze het niet snappen?
quote:vanderattenbesnuffeld schreef op 07 oktober 2014 @ 10:03:

Ik kan geen plaatjes plakken maar ik kwam dit pareltje tegen:



https://scontent-b-ams.xx ... 135d822f318f2&oe=54B289A2



Met dit commentaar eronder:



Wauw dit noem ik nou echt een gedicht met diepgang en emotie! Dit komt echt uit je hart want anders had je mij niet kunnen raken met dit gedicht! Ik zie dat je het met veel passie en gevoel hebt geschreven en als je dat als schrijver kan overbrengen dan wauw! Want jij kan dat en om eerlijk te zeggen, er zijn maar weinig schrijvers die dat kunnen! Je hebt werkelijk een talent voor schrijven en wees zuinig op je talent, laat niemand je tegenhouden om te gaan schrijven! Ik kan alleen nog maar zeggen " schrijf , schrijf , schrijf!!! " Prachtig geschreven! Ik koop heel graag je eerste uitgeven boek of gedichtenbundel!! Xx





Whahahaaha, wat vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar wat hier allemaal staat!!!!!

Ik heb er ook een paar:



- de selfies met duckfaces... Verschrikkelijk!

- ik heb er ook eentje die ieder weekend via Facebook smeekt of iemand iets met haar wil gaan doen.. "Iemand mee het dorp in vanavond?" ....half uur later " Please gaat er iemand mee?"..

En zo ook bij bioscoop, zwembad enz.......
quote:paper-clip schreef op 07 oktober 2014 @ 19:54:

[...]





Heb je al een onderduikadres geregeld Nou ehh ik ga er vanuit dat jullie mij dan komen redden uiteraard.
Grumpy, je hebt echt lef
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Grumpy!
Uiteraard Grumpy, het kattenbevrijdingsfront komt je redden !
Alle reacties Link kopieren
Grumpy alias Petronella rules! Ik volg je op FB hoor
Alle reacties Link kopieren
OMG die berichten van jou, Grump. "Keep on hating"! echt TE grappig. Kun je niet elke dag iets plaatsen?
Grumpy
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit.



Je hebt ook een facebookpagina 'ik bied de helft' hilariteit alom
Alle reacties Link kopieren
Jongeren verdwijnen massaal van Facebook

Is ook wel logisch, het is echt verworden tot een suf platform voor ouders die er vakantiefoto's e.d. op plempen.



http://www.telegraaf.nl/d ... en_dumpen_Facebook__.html
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En dus?
Ik zal proberen vaker te posten. Had t beetje druk deze week en wist bijna niks te verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 10 oktober 2014 @ 21:21:

En dus?Niets gewoon informatie die ik tegen kwam.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Oh okay, ik kreeg het idee dat men denkt dat fb dood is omdat jongeren er niet meer op willen.

Want dat is natuurlijk onzin, jongeren zijn niet meer de bepalende stem. Dat zijn tegenwoordig ouderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 oktober 2014 @ 06:11:

Oh okay, ik kreeg het idee dat men denkt dat fb dood is omdat jongeren er niet meer op willen.

Want dat is natuurlijk onzin, jongeren zijn niet meer de bepalende stem. Dat zijn tegenwoordig ouderen.



FB moet gewoon oppassen voor een "stoffig imago"

Dat schreef ik een jaar geleden ook al.



Het was ooit bedoeld als een soort digitale huiskamer / café / netwerk waar je bij kon kletsen en de laatste nieuwsfeiten delen.



Een deel van de FB gebruikers vind werkelijk alles nieuws waardoor je soms door de foto orkaan het bos niet meer ziet.



De tijd zal leren of de afname van jongeren een nadelige invloed heeft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En daar is ie weer, wat een mongool is het en ik zie dit nu net bij iemand met een iq van een erwt verschijnen.....





quote:hollebollegijs schreef op 11 oktober 2014 @ 06:33:

[...]





FB moet gewoon oppassen voor een "stoffig imago"

Dat schreef ik een jaar geleden ook al.



Het was ooit bedoeld als een soort digitale huiskamer / café / netwerk waar je bij kon kletsen en de laatste nieuwsfeiten delen.



Een deel van de FB gebruikers vind werkelijk alles nieuws waardoor je soms door de foto orkaan het bos niet meer ziet.



De tijd zal leren of de afname van jongeren een nadelige invloed heeft.Dat heeft het zeker, kijk maar naar Hyves
Ik ben dat gezeur over wel/niet zwarte piet zoooo zat.

Van zowel de voor- als de tegenstanders.

Zoek een compromis waar iedereen mee kan leven. Gekleurde pieten incl. ook een paar zwarte (al zal er dan weer gezeurd worden dat zwart geen kleur is)



Maar laat ze stoppen met het gezeik!!



Nu weer mensen die niet meer naar Albert Heijn gaan omdat die de winkel niet meer met zwarte pieten gaan aankleden.



Waaaaah.. Volwassenen. Nou heel volwassen gedrag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 11 oktober 2014 @ 10:19:





Nu weer mensen die niet meer naar Albert Heijn gaan omdat die de winkel niet meer met zwarte pieten gaan aankleden.



Waaaaah.. Volwassenen. Nou heel volwassen gedrag.



Ik zeik er niet over maar ga ook niet meer naar AH het is hun keuze om ZP te boycotten en mijn keuze in het vervolg naar de JUMBO te gaan



Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 11 oktober 2014 @ 10:53:

[...]





Ik zeik er niet over maar ga ook niet meer naar AH het is hun keuze om ZP te boycotten en mijn keuze in het vervolg naar de JUMBO te gaan



[afbeelding]



Mwoah, je zeurt er misschien niet over, maar je maakt hier in ieder geval wel een statement met je ava. Geen idee of je dat op FB ook doet natuurlijk.



Ik ben ook volledig klaar met deze discussie, vooral omdat er inmiddels zoveel bijgehaald wordt. En deze hele toestand gaat nu al meer dan een jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven