Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 26 april 2015 @ 02:16:

[...]





Altijd! Welkom!



titato, in ieder geval is ze niet hier gekomen om te vragen of een streep wel een streep is. Thnx
Ik ben nieuw hier, maar te lui om me voor te stellen. Maar hoi iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 26 april 2015 @ 10:57:

Gister toch wel zoiets raars meegemaakt op FB!

Ik werd aangesproken op FB door de dochter van mijn 15 jaar oudere nicht die in de brugklas zit. Hee, stond er. Ik, hee, hoi hoe is het?

Ja, wel goed... krijg ik als antwoord. Nou, mooi. Heb je nog iets leuks gedaan? Nee niets bijzonders...

Oh ok, wil je gewoon even chatten of wilde je wat vragen of zeggen?

Nou, ik moet even wat zeggen. Ik ben niet de dochter, ik ben je nicht. Dit is gek, wat bedoelt ze daar mee? Of gebruikte ze haar moeders account? En ik heb je van FB gegooid. Want mijn gevoel zegt dat je niet genoeg op mijn reacties reageert en dat je daarom mij misschien wel niet leuk vind. En nu was ik zo boos dat ik dat heb gedaan. Ben je boos op mij? Als ze je van FB heeft gegooid kan je helemaal niet meer reageren natuurlijk.





Ze hoopt misschien dat jij haar nu weer gaat toevoegen ofzo?



Ik heb afgesloten met dat ik geen tijd had voor deze onzin en heb FB afgesloten. Ik reageer namelijk inderdaad niet op haar post als: Voel me ongelukkig.... Wat een rotzooi allemaal... en Vandaag is de grote dag!

Want als ik dan vraag: wat is er? Dan krijg ik een PB. Nou, als ik erom moet vragen, zal het wel niet veel zijn. En dus ben ik nu geband Ja, fijn he, de aandachtsorgels. Ik had er ook zo eentje, met statussen als "ÖMG me auto kapot :(:( Hoe moet ik nu me bank ophalen??" Kennelijk wel effectief, want ze had binnen een uur een aanbod van iemand die medelijden had. *edit* ik dacht ff dat het over 2 verschillende personen ging, nog niet wakker, sorry
Ik ben nieuw hier, maar te lui om me voor te stellen. Maar hoi iedereen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 26 april 2015 @ 10:57:

Gister toch wel zoiets raars meegemaakt op FB!

Ik werd aangesproken op FB door de dochter van mijn 15 jaar oudere nicht die in de brugklas zit. Hee, stond er. Ik, hee, hoi hoe is het?

Ja, wel goed... krijg ik als antwoord. Nou, mooi. Heb je nog iets leuks gedaan? Nee niets bijzonders...

Oh ok, wil je gewoon even chatten of wilde je wat vragen of zeggen?

Nou, ik moet even wat zeggen. Ik ben niet de dochter, ik ben je nicht. En ik heb je van FB gegooid. Want mijn gevoel zegt dat je niet genoeg op mijn reacties reageert en dat je daarom mij misschien wel niet leuk vind. En nu was ik zo boos dat ik dat heb gedaan. Ben je boos op mij?







Ik heb afgesloten met dat ik geen tijd had voor deze onzin en heb FB afgesloten. Ik reageer namelijk inderdaad niet op haar post als: Voel me ongelukkig.... Wat een rotzooi allemaal... en Vandaag is de grote dag!

Want als ik dan vraag: wat is er? Dan krijg ik een PB. Nou, als ik erom moet vragen, zal het wel niet veel zijn. En dus ben ik nu geband



Ik zou zeggen: Bedankt voor de mededeling, staat genoteerd.



En verder niks. wat een kinderachtig gedoe zeg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Serialmom, ik dacht dat ik met achtenrichtje aan het chatten was die in de brugklas zit. Er werd ook geantwoord op mijn vragen aan achternichtje. Alleen kwam ik er dus opeens achter dat ik met nicht, de moeder van, aan het kletsen was op account van achternichtje!



En nee, ik ga niet toevoegen. Ik heb ook mijn grenzen bij familie
Doreia, wat vaag, zou je achternichtje daar wat van weten?



Mensen die een vage status posten en alleen willen PB-en vind ik zo irritant. Als ze mijn hulp nodig hebben mogen ze wel meteen PB-en, want op die statussen reageer ik niet meer.



Ik heb een vriendin die nu de hele dag door Disney dingen post. Al een paar dagen. Quizzen, liedjes, plaatjes en zelfs zwemkleding.

Stiekem vind ik deze best leuk...

http://media1.popsugar-as ... me-Swim-Top-25-Disney.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dan weer iemand die alles deelt met Minions. Hebben we al bijna een kwartet?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
I Minions maar ik deel er niets mee op FB
quote:Doreia schreef op 26 april 2015 @ 10:57:

Gister toch wel zoiets raars meegemaakt op FB!

Ik werd aangesproken op FB door de dochter van mijn 15 jaar oudere nicht die in de brugklas zit. Hee, stond er. Ik, hee, hoi hoe is het?

Ja, wel goed... krijg ik als antwoord. Nou, mooi. Heb je nog iets leuks gedaan? Nee niets bijzonders...

Oh ok, wil je gewoon even chatten of wilde je wat vragen of zeggen?

Nou, ik moet even wat zeggen. Ik ben niet de dochter, ik ben je nicht. En ik heb je van FB gegooid. Want mijn gevoel zegt dat je niet genoeg op mijn reacties reageert en dat je daarom mij misschien wel niet leuk vind. En nu was ik zo boos dat ik dat heb gedaan. Ben je boos op mij?







Ik heb afgesloten met dat ik geen tijd had voor deze onzin en heb FB afgesloten. Ik reageer namelijk inderdaad niet op haar post als: Voel me ongelukkig.... Wat een rotzooi allemaal... en Vandaag is de grote dag!

Want als ik dan vraag: wat is er? Dan krijg ik een PB. Nou, als ik erom moet vragen, zal het wel niet veel zijn. En dus ben ik nu geband
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 26 april 2015 @ 13:47:

Stiekem vind ik deze best leuk...

http://media1.popsugar-as ... me-Swim-Top-25-Disney.jpgOh, ik ook! Maar dan moet je ook wel echt dat haar hebben.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 april 2015 @ 03:18:

[...]



Echt wel lachen



Alle reacties Link kopieren
Nog een keer



Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 26 april 2015 @ 13:47:

Doreia, wat vaag, zou je achternichtje daar wat van weten?



Mensen die een vage status posten en alleen willen PB-en vind ik zo irritant. Als ze mijn hulp nodig hebben mogen ze wel meteen PB-en, want op die statussen reageer ik niet meer.

....

Ja hoor, want ze heeft de inlogcodes van alle gezinsleden en heeft een account uit naam van haar man aangemaakt Soms kun je FB ok véél groter maken dan het hoeft te zijn.....
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Houdt je teveel....OMG!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hoop in de mensheid opgegeven.

Ex collegaatje wat vol bombarie aankondigt hoogbegaafd te zijn een tijdje terug.

En nu dus een blog heeft.

Die werkelijkwaar wémelt van de tenenkrommende spelfouten.

Als zelfs een hoogbegaafde al geen fatsoenlijk Nederlands meer kan.....



Ze wilt engenieur worden heeft ze besloten. Maar eerst wil ze even vertellen wat er gisteren is gebeurt.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 april 2015 @ 21:47:

Ik heb de hoop in de mensheid opgegeven.

Ex collegaatje wat vol bombarie aankondigt hoogbegaafd te zijn een tijdje terug.

En nu dus een blog heeft.

Die werkelijkwaar wémelt van de tenenkrommende spelfouten.

Als zelfs een hoogbegaafde al geen fatsoenlijk Nederlands meer kan.....



Ze wilt engenieur worden heeft ze besloten. Maar eerst wil ze even vertellen wat er gisteren is gebeurt.Jij begrijpen niet. Jij begrijpen niet dat hoochbechaavtheijt niet te maacken heevd met het zgreifen fan goet Nedurlants.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ze is niet alleen hoogbegaafd maar ook hooggevoelig want als ik haar erop aanspreek krijg ik de wind van voren.

Zoals laatst toen ik vroeg hoe het basgitaarspelen beviel.

Ze schreef namelijk dat ze iets ergens op had gebasseerd.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 april 2015 @ 22:05:

Ze is niet alleen hoogbegaafd maar ook hooggevoelig want als ik haar erop aanspreek krijg ik de wind van voren.

Zoals laatst toen ik vroeg hoe het basgitaarspelen beviel.

Ze schreef namelijk dat ze iets ergens op had gebasseerd.it's all about that bass (no trebble).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren




euhhhh
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 april 2015 @ 22:05:

Ze is niet alleen hoogbegaafd maar ook hooggevoelig want als ik haar erop aanspreek krijg ik de wind van voren.

Zoals laatst toen ik vroeg hoe het basgitaarspelen beviel.

Ze schreef namelijk dat ze iets ergens op had gebasseerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 april 2015 @ 22:20:

[afbeelding]



euhhhhDeze van de week in een andere variant gezien. Geloof met Amsterdam of Rotterdam of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 26 april 2015 @ 22:49:

[...]





Deze van de week in een andere variant gezien. Geloof met Amsterdam of Rotterdam of zo.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kattenwandbord?

Mijn rozen zijn bruin

mijn viooltjes zijn bruin

Wie laat zijn kat schijten in mijn tuin
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Audrey-Parker schreef op 26 april 2015 @ 21:47:

Ik heb de hoop in de mensheid opgegeven.

Ex collegaatje wat vol bombarie aankondigt hoogbegaafd te zijn een tijdje terug.

En nu dus een blog heeft.

Die werkelijkwaar wémelt van de tenenkrommende spelfouten.

Als zelfs een hoogbegaafde al geen fatsoenlijk Nederlands meer kan.....



Ze wilt engenieur worden heeft ze besloten. Maar eerst wil ze even vertellen wat er gisteren is gebeurt.



* ex-collegaatje



Maar ja, jij bent dan ook vast niet hoogbegaafd gebleken na die reuze officiële internettest met tien vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven