Sony Xperia Z3 compact vs Samsung Galaxy mini

25-07-2015 12:23 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment heb ik nog steeds 'n Samsung Galaxy S3 mini, maar mijn abonnementsduur is al 'n half jaar overschreden. Mijn wachten was op de S6 mini, maar die is er nog steeds niet en er is ook niet bekend wanneer en of ie komt.

Nu was ik vanochtend bij de Phonehouse en vertelde mijn dilemma. Die verkoper wees mij op de Xperia Z3 compact als goed alternatief. Maar nu vraag ik me af of er gebruikerservaringen zijn. Liefst van mensen die ook ooit 'n Galaxy mini hebben gehad voor 't vergelijk: gebruikersgemak, kwaliteit, leuke camera opties. Kun je er echt slowmotion film mee maken?

Het formaat vind ik erg belangrijk, vandaar dat ik niet voor 'n groter model wil gaan, maar ik wil wel zoveel mogelijk functionaliteit in 'n kleine verpakking.
Shoot first, ask questions later!
Ik heb er geen ervaring mee, maar sta momenteel voor een vergelijkbare keuze en ik wil ook geen groot ding. Het helpt mij om reviews op YouTube te kijken, dan zie je de telefoons echt. Maar ik merk wel dat elke site en elk persoon een eigen mening heeft en die meningen lopen zeer uiteen.



Ik kijk ook naar de Samsung Galaxy Alpha. Maar misschien wacht ik toch nog even...
Die Z3 van Sony ziet er ook goed uit trouwens keuzes, keuzes...
Alle reacties Link kopieren
Die verkoper had mij idd ook al 'n eind naar de Sony geluld, maar toen ik in 'n review las dat de beeldkwaliteit van de foto's te wensen overlaat ondanks hoge resolutie, ging ik weer twijfelen.

http://tweakers.net/revie ... enne-groot-inleiding.html



Zou eigenlijk wel willen kunnen vergelijken tussen die ik nu heb en die sony qua prestaties. Vind 'n mooi helder kleurrijk beeldscherm ook niet onbelangrijk en ook daar laat die sony punten liggen volgens die test.

Dat is nu weer erg jammer, want verder klinkt ie helemaal niet verkeerd.
Shoot first, ask questions later!