Spoedvraag over download film in iTunes

09-07-2016 10:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik hoop dat iemand me kan helpen, we gaan zo op vakantie en ik moet dit voor die tijd voor elkaar zien te krijgen.



In iTunes heb ik een film gehuurd voor op de iPad, deze is ook al betaald. Er ging alleen iets mis, waardoor hij net voordat de download voltooid was, stopte. Als ik weer naar de film ga in iTunes, zegt hij: "U hebt dit al gehuurd, maar het is nog niet gedownload" en er staat dat ik naar downloads moet gaan.



De vraag is alleen: waar vind ik deze? In iTunes zelf staat het nergens, ik kan wel naar aankopen maar daar staat hij niet bij.

In de app "Video's" staat hij wel, maar kan ik er niks mee, hij stopt meteen als ik erop klik.

Weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kun je hier iets mee?

https://support.apple.com/nl-nl/HT204312
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas, want er staat bij mij geen downloads in dat rijtje.... Maar toch bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al op een ander apparaat geprobeerd? Dus via de PC downloaden en dan synccen?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmuts111 schreef op 09 juli 2016 @ 11:20:

Heb je het al op een ander apparaat geprobeerd? Dus via de PC downloaden en dan synccen?Ik heb hem uiteindelijk op mijn iPhone gedownload en nu vind ik hem wel terug op de iPad, maar downloaden lukt niet, hij reageert nergens op. Terwijl een andere film het wel doet. Ik denk dat ik mijn dochter hem maar laat kijken op mijn telefoon, is wel minder fijn maar anders is het sowieso weggegooid geld.
Alle reacties Link kopieren
Via de iTunes Store nog een keer downloaden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven