Sporthorloge, activity tracker, welke?

22-02-2017 12:20 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzoek naar een sporthorloge/activity tracker welke ik tijdens het hardlopen kan gebruiken, maar door de vele merken zie ik door de bomen het bos niet meer. Het gaat voor mij puur om gebruik tijdens het hardlopen. Momenteel pak ik tijdens het hardlopen steeds mijn mobiel om te kijken hoeveel km ik heb gelopen en dit is gewoon niet praktisch. Het zou fijn zijn als er GPS op zit en dat ik draadloos muziek kan afspelen. Wat zijn jullie ervaringen met bijv. TomTom, fitbit, samsung gear fit, polar etc.? Tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een garmin vivosmart gekocht omdat dat een van de weinige was die ook waterdicht is (ik zwem) maar nog geen ervaring want ik moet hem nog uitpakken. (oftewel hier heb je dus niets aan)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fitbit charge Hr. Die heeft geen GPS helaas maar de fitbit charge hr 2 heeft dat volgens mij wel. Ik ben over mijn charge hr verder heel tevreden, gebruik hem nu een jaar. Wel een loslatend bandje gehad, maar dat vervangt fitbit zonder problemen kosteloos.



Hij gaat ongeveer 4 dagen mee zonder opladen. Hij herkent automatisch activiteiten zoals hardlopen en dan kun je achteraf je gemiddelde hartslag zien in de app.



Misschien kun je ook nog naar de fitbit surge of blaze kijken. Ik vond die voor mijn pols absoluut te groot en lomp, maar wellicht staat het jou wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de jawbone up 3gekocht. Niet doen!! Waardeloos. Nu de fitbit charche hr2 en erg blij mee!
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Is dit zo'n smartwatch? Ben daar nl ook naar op zoek.
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Ik had een MIO Alpha 2 (met hartslagmeter gewoon via de pols, voor de hartslagmeter had ik em gekocht), maar die GPS werkte juist voor geen meter (scheelde zeker 10% met wat ik daadwerkelijk had gelopen). Sinds ik em heb gekocht zijn ze bezig dat te verbeteren. We zijn inmiddels 2 jaar verder



Nog geen vervanging gevonden, dus lees graag mee! (al gebruik ik m'n telefoon ook gewoon, dus geen idee wat ik er nou mee wil)
Ik heb een polar m400 waar ik erg tevreden mee ben! Met gps. Houdt ook dagelijks bij hoeveel ik bewogen heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de TomTom Runner 3 Cardio + Music. Volgens mij is dat een van de weinige waar je ook muziek op kan zetten. Er zit een draadloze koptelefoon bij (ideaal, niet meer met die draadjes klungelen). Ik ben er heel blij mee!
Die heb ik ook, een Tom Tom runner 3 cardio + music.

Draadloos muziek afspelen, goede gps, hartslagsensor.



Ben er heel blij mee, heb hem nu een half jaar en werkt ideAl
Alle reacties Link kopieren
quote:Skawa schreef op 22 februari 2017 @ 12:41:

Ik had de jawbone up 3gekocht. Niet doen!! Waardeloos. Nu de fitbit charche hr2 en erg blij mee!Die had ik inderdaad ook gekocht, of de Jawbone Up 2. Na 24 uur weer teruggebracht, ik vond het niet fijn synchroniseren met apps als Myfitnesspal en vond het stiekem ook wel erg confronterend om te zien dat ik zo weinig bewoog Met als gevolg dat ik onder kantoortijd maar heen en weer bleef lopen naar de keuken en de brievenbus, een soort negatieve trigger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goal2016 schreef op 22 februari 2017 @ 13:03:

Die heb ik ook, een Tom Tom runner 3 cardio + music.

Draadloos muziek afspelen, goede gps, hartslagsensor.



Ben er heel blij mee, heb hem nu een half jaar en werkt ideAlPositief om te horen! Zie je tijdens het hardlopen je tempo en afstand op het scherm of is dit alleen zichtbaar achteraf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivers schreef op 22 februari 2017 @ 13:40:

[...]





Positief om te horen! Zie je tijdens het hardlopen je tempo en afstand op het scherm of is dit alleen zichtbaar achteraf?9



Dat zie je op het scherm (je kunt zelf instellen wat je daar ziet).
Alle reacties Link kopieren
Tomtom spark cardio music. Vergelijkbaar met runner iets anders. waterdicht kun je ook mee zwemmen. tijdens hardlopen kun je van alles zien. Je kunt intervallen doen en zelf instellen welke meldingen je krijgt tijdens het lopen. Ik mis alleen automatische pauze bij stilstaan. had mijn garmin wel. Verder synchroniseert hij makkelijk en kun je automatisch uploaden naar andere apps.



Ik heb deze kleine 2 maand en bevalt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:zzonnetje schreef op 22 februari 2017 @ 16:12:

Tomtom spark cardio music. Vergelijkbaar met runner iets anders. waterdicht kun je ook mee zwemmen. tijdens hardlopen kun je van alles zien. Je kunt intervallen doen en zelf instellen welke meldingen je krijgt tijdens het lopen. Ik mis alleen automatische pauze bij stilstaan. had mijn garmin wel. Verder synchroniseert hij makkelijk en kun je automatisch uploaden naar andere apps.



Ik heb deze kleine 2 maand en bevalt goed.Deze had ik ook gezien op internet ja, maar ik las dat het sporthorloge niet werkt met Spotify? Dat vind ik jammer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivers schreef op 22 februari 2017 @ 17:30:

[...]





Deze had ik ook gezien op internet ja, maar ik las dat het sporthorloge niet werkt met Spotify? Dat vind ik jammer!



oke dat kan heb geen spotify. Kan dat wel op andere horloges? Heb muziek nog niet gebruikt nog geen geschikte oortjes. Dus nu

nog via mijn mp3 speler
Alle reacties Link kopieren
quote:Olivers schreef op 22 februari 2017 @ 17:30:

[...]





Deze had ik ook gezien op internet ja, maar ik las dat het sporthorloge niet werkt met Spotify? Dat vind ik jammer!De tomtom runner 3 music werkt ook niet met spotify. Je kunt er met de kabel muziek opzetten (afspeellijsten maken). Ik zou niet weten welk horloge wel spotify kan afspelen. Dan moet je internet hebben op je horloge?
Ik heb een fitbit charge hr. Erg tevreden mee. Hiervoor een fitbit flex gehad, inmiddels word ik al sinds 2014 vergezeld door een fitbit. Bevalt me goed.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wellicht een tip voor een activity tracker die niet om je pols moet? Ik ben allergisch en al die bandjes kan ik dus niet tegen. Heb nu een fitbit one, werkt prima maar is oud en aan vervanging toe. En deze hebben ze helaas niet meer in het assortiment. Ben wel erg tevreden over fitbit.
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje schreef:
28-03-2018 17:03
Hebben jullie wellicht een tip voor een activity tracker die niet om je pols moet? Ik ben allergisch en al die bandjes kan ik dus niet tegen. Heb nu een fitbit one, werkt prima maar is oud en aan vervanging toe. En deze hebben ze helaas niet meer in het assortiment. Ben wel erg tevreden over fitbit.
Ben je ook allergisch voor leer of staal? Voor de fitbit kun je deze apart kopen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Voor staal wel, voor leer niet mits niet continu gedragen. Maar dan zit er in de sluiting altijd nog materiaal waar ik allergisch voor ben.
Alle reacties Link kopieren
Koop geen Apple watch sportuitvoering.
Mijn dochter heeft deze in oktober gekocht, en na 2 maanden lag het glas er in zijn geheel uit.
Ze heeft er nooi mee gesport. Bij Applestore Drn Haag is hij opgestuurd, en kreeg te horen dat het niet onder garantie valt, omdat er hele kleine krasjes op de buitenkant zaten.
Repareren koste ruim 200 euro, en heeft ze dus niet gedaan. Ze probeert nu via Visa wat te regelen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven