Spotify, het moet zo handig zijn?!

01-11-2014 22:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees en hoor allemaal enthousiaste verhalen over spotify dus app geïnstalleerd op de iphone. Daarna een playlist maken, dit lukt me ook nog wel maar dan gaat het ergens fout.

Als ik een liedje opgeslagen heb en ik wil het afspelen, krijg ik gelijk het hele album van de artiest te horen, want dat heb ik er schijnbaar bij gezet?

Hoort dat zo?

Ik heb helemaal geen behoefte aan het gehele album, vaak vind. Ik maar 1 nummer de moeite waard.

Hoe krijg ik nu de rest van de nummers gewist terwijl dat ene nummer kan blijven staan.
Adem in en.....adem uit. Herhaal indien nodig
Alle reacties Link kopieren
Bij de gratis versie kan je geen losse nummers afspelen, alleen afspeellijsten in de shuffle modus. Weet niet of dit van toepassing is op dit verhaal?
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch niet zo franka? Ik kon gewoon hetzelfde met de gratis versie als met de betaalde. Alleen bij gratis heb je om de zoveel nummers reclame. Althans dit was voor een paar maanden terug nog zo.



Ik maak afspeellijsten altijd via de iPad en dan druk ik op een + om 1 nummer toe te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dan heb je gewoon het hele album opgeslagen dat kan ook namelijk,maar je kan ook per nummer opslaan.

Achter het nr wat je wilt zie je drie puntjes,daar klik je op en dan aan je afspeellijst toevoegen,dan op favorieten en dan staat het nr in jouw muziek onder je favorieten.
.
Alle reacties Link kopieren
Wat Malty zegt.
Procrastinate now and panic later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven