Spotify in de opel Samsung

25-06-2015 18:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb een Opel Astra van 6 mnd oud. Ik wil graag naar mijn Spotify luisteren via de auto. Bellen via Bluetooth (met Samsung s4) gaat probleemloos. Muziek lukt niet. Ook niet via USB of AUX. Wie weet raad? Dank alvast
Een Parrot in laten bouwen. Kun je mee bellen, je iPod op aansluiten, bluetooth.



Oh 6 maanden oud. Dat zou toch moeten kunnen met de techniek van tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bijna denken dat er iets mis is met je autoradio of de USB en AUX kabels die je gebruikt.



Ik heb een Opel Astra van 1998 met een nieuwe radio. Op de USB en AUX aansluitingen van de autoradio kan ik zonder problemen muziek luisteren via Spotify, Tidal, van een Android smartphone, van een iPhone, en zelfs van mijn stokoude iPod.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een audio kabel tussen mobiel en radio? Zet het geluid harder. Mijn Spotify heeft hoog volume nodig voor afspelen. Radio vol 22 en Spotify vol 58.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ook ja. Als je een mobiel apparaat aansluit op je autoradio, dan heb je te maken met de volumeregeling van je mobiele apparaat en met de volumeregeling van je autoradio. Je smartphone dus op max volume zetten als je die aankoppelt
Alle reacties Link kopieren
Ik ga t morgen proberen. Ik laat t weten!
Alle reacties Link kopieren
Spotify aanzetten en dan pas inpluggen met usb op de radio bleek bij ons te werken.

Andersom gaf de radio geen usb te hebben gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven