SPSS installeren

24-04-2015 11:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb zojuist SPSS aangeschaft via Surfspot, en gepoogd te installeren. Er stond: installatie voltooid, maar als ik het programma open, geeft 'ie aan dat ik geen licentie heb voor dit product. Ik heb wel een code, maar ik heb geen moment gezien waarop ik dit moest invoeren. Heb het weer opnieuw geprobeerd te installeren, maar kreeg weer met hetzelfde probleem te maken. Als ik bij downloads kijk zie ik twee mapjes met SPSS. Het eerste mapje heb ik geopend en vanuit daar heb ik 'm geïnstalleerd. Wie weet wat hier misgaat? Ik kom er echt niet uit. Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg beschreven..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog een aparte SPSS statistics license authorization wizard. Als je die opent dan zal hij vragen om de code en daarna werkt spss gewoon. De code is waarschijnlijk een jaar geldig. Na een jaar kan je dus via surfspot een nieuwe code kopen en die op dezelfde wijze invullen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dankje! En waar kan ik die license authorization wizard vinden? Zie 'm niet bij downloads of zo staan!
Alle reacties Link kopieren
Kan je er niet op zoeken (windows verkenner). Als het goed is is die automatisch meegedownload met het spss pakket.
Alle reacties Link kopieren
Top! Hartstikke fijn! Het is (eindelijk) gelukt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophie990 schreef op 24 april 2015 @ 12:19:

Top! Hartstikke fijn! Het is (eindelijk) gelukt! Fijn, blij dat ik kon helpen. Het is een fijn programma maar het werkt niet echt straight forward helaas. Succes ermee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven