Superdomme vraag Iphone 5.

23-09-2015 01:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gebruik je de agenda van de Iphone 5? Moet dat in de Icloud en zien onbekenden dat dan niet?

Alle reacties Link kopieren
Wat?
Alle reacties Link kopieren
Aangepast, de cursor leidt een eigen leven.
iCloud is een onmogelijk vrschijnsel waar je niet aan ontkomt - evenals iTunes - maar wees gerust, niemand kan jouw iCloudspul zien. Daarvoor moet je inloggen met je Apple-ID.

Gewoon je agenda op telefoon gebruiken dus en die iCloud negeren dus. Mijn telefoon doet alleen automatisch backuppen ermee en daar merk je in principe niks van (tot je opslag vol is). Raar systeem, kreeg t niet meer leeg en andere irritaties, nieuwe ID en inmiddels iPhone 6 en geen last meer van. Nogmaals, negeren zolang het lukt dus. Sterkte!
quote:cochise schreef op 23 september 2015 @ 02:20:

Aangepast, de cursor leidt een eigen leven.Net als iCloud!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat agenda icoon wel maar begrijp totaal niet hoe ik die agenda moet gebruiken. Jaja Springding, ik ben nog uit de tijd van deze telefoon.



Ik gebruik een andere app als agenda (meer mogelijkheden, mooier), maar zal even voor je zoeken.

Is een papieren agenda eigenlijk niet prettiger voor je? Overigens, wij hadden ook nog 1 zo'n telefoon toen ik klein was, maar jeetje wat een kachelding. Één nummer verkeerd of niet ver genoeg en je kon opnieuw beginnen.

En hij was ook niet mooi rood.
http://macworld.nl/iphone/10-agenda-tips-voor-ios-65549 Kijk, het ligt niet aan jou.



Ik adviseer om Week Calendar te kopen (¤2 in de app-store, lukt dat, apps downloaden?). Als die niet bevalt maak ik met liefde die ¤2 aan je over ter compensatie.
Wat snap je er niet aan dan? Je klikt de datum aan, duwt op de + rechts bovenin en dan kom je in "nieuwe activiteit". Daar kan je invullen wat de activiteit is en van hoe laat tot hoe laat en of je een melding erover wil krijgen en zo. En je kan ook kiezen of de activiteit alleen voor jou zichtbaar is of bv ook voor je man als jullie telefoons gekoppeld zijn.
quote:cochise schreef op 23 september 2015 @ 02:28:

Ik vind dat agenda icoon wel maar begrijp totaal niet hoe ik die agenda moet gebruiken. Jaja Springding, ik ben nog uit de tijd van deze telefoon.



[afbeelding]Huh? Wat is dat voor iets op die foto???
https://telefoon1860.word ... eopage152_images0001-jpg/

Voor Corona



Ik heb de telefoon een tijdje gebruikt maar ben weer teruggegaan naar mijn papieren versie. Ik zal er wel te oud voor zijn, krijg geen overzicht als ik mijn agenda op de telefoon bijhou.
quote:OlympeMaxime schreef op 23 september 2015 @ 08:41:

https://telefoon1860.word ... eopage152_images0001-jpg/

Voor Corona



Ik heb de telefoon een tijdje gebruikt maar ben weer teruggegaan naar mijn papieren versie. Ik zal er wel te oud voor zijn, krijg geen overzicht als ik mijn agenda op de telefoon bijhou.



Dank je! Er zat een draadje aan vroeger..!!

(En ik doet alles in outlook via mijn werk. Zet hij automatisch over op de foon van mijn werk.. (Geen iPhone)
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 23 september 2015 @ 08:41:

https://telefoon1860.word ... eopage152_images0001-jpg/

Voor Corona



Ik heb de telefoon een tijdje gebruikt maar ben weer teruggegaan naar mijn papieren versie. Ik zal er wel te oud voor zijn, krijg geen overzicht als ik mijn agenda op de telefoon bijhou.



Ik ook

Vind het heerlijk om door mijn agenda te bladeren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Je kan ook een agenda van bijvoorbeeld je google account (als je die hebt) instellen zodat hij in de agenda-app gebruikt wordt. Maar nee, mensen zien niet standaard jouw agenda als je hem via icloud instelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook het liefst een papieren agenda en kalender. Lekker overzichtelijk. Maar ja, ik ben ook uit de tijd van die telefoon op de foto
Ken ik ook nog van vroeger! Ik gebruik wel de agenda van mijn iPhone 5 ( via Icloud en gmail), is wel handig want zo kan mijn man via de iPad zien wat er zoal gepland staat als ik niet thuis ben. Maar eigenlijk vind ik de papieren kalender aan het prikbord wel zo overzichtelijk, haha!
Ik gebruik de gmail-agenda op mijn telefoon, en ik vind het ideaal. Ik kan zo ook (bijv op mijn werk) via de pc mijn agenda checken en er makkelijk iets aan toevoegen. Lang leve de icloud, en niemand anders kan het zien zonder mijn wachtwoord.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips en reakties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven