T mobile samen

17-04-2016 15:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zat zojuist op de website van tmobile te kijken en zag dat je samen met andere mensen in een groep kunt. Hiermee bespaar je €2,50 per maand en kun je onderling gratis bellen. Daarnaast krijg je extra punten, waarvoor je extraatjes kunt bestellen.

Er zitten geen extra kosten aan verbonden.



Ik vind het net te mooi om waar te zijn.



Mijn vraag is nu: heeft iemand van jullie ervaring hiermee?



Als je een abonnement hebt kun je inloggen op de site en klikken op Tmobile Samen, daar stond de informatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik vind het ideaal. Zat al lang bij T-Mobile en heb vorige maand gelijk een groep aangemaakt, werkt prima en ik heb voor €2,50 korting gekozen. Je kunt uit een van de volgende cadeaus kiezen:

€2,50 korting

extra data

dubbele punten



Dus niet korting én dubbele punten. Gewone punten ontvang je wel voor elke euro op je factuur.
Alle reacties Link kopieren
Oke! Ik ben wat beter de spelregels gaan lezen en die korting is ook maar 1 keer.



Dus nu geloof ik het wel
Alle reacties Link kopieren
Die korting is niet 1 keer. De korting van 2.50 is iedere maand als je voor dat cadeau hebt gekozen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het t-mobile samen direct aangemaakt toen het kon. Gaat helemaal prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, is elke maand Je kunt je cadeau 1x per maand wijzigen, dus als je bijv. een keer meer data denkt te gaan gebruiken kies je die maand gewoon 500 MB extra data.
Hier ook €2,50 korting! Ideaal, je hoeft er niks voor te doen. En je belt onderling nog gratis ook...
Ja, hier ook gelijk aangemaakt. En 2,50 korting ideaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven