Tablet en viva forum

13-09-2015 16:55 43 berichten
Hoi, sinds een week loopt mijn tablet vast of wordt heel traag als ik op het viva forum ga lezen. Tot eenweek geleden was er nog niets aan de hand.

Met andere forums / websites heb ik totaal geen last. Iemand enig idee hoe dit in ene kan komen?
Ik heb er ook last van, alleen bij het Viva-forum idd. Ben benieuwd, ik lees even mee.
Alle reacties Link kopieren
hier laadt het forum vaak slecht of niet, na sluiten gaat het soms beter. inderdaad sinds een week of zo!
Sommigen hebben er al maanden last van (eerste melding in het bugtopic is van maart of zo), velen de laatste week. Zie ook hier: Beeldig in "Reactie- en Bugtopic 2" (daar kun je dit soort dingen dus altijd melden)
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb ik ook last van! Lees ook mee...Dacht eigenlijk dat het aan mijn tab lag, maar het is inderdaad alleen wanneer ik het viva forum opstart.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook. Kan al weken niet via het pijltje naast Forum bij nieuwe topics komen.
Alle reacties Link kopieren
Alleen hier idd en ik moet alles ook twee keer aantikken, problemen met smileys plaatsen etc.etc.etc.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik heb het niet zo op pillen, ik neem er meestal een wijntje bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 september 2015 @ 17:23:

Ik heb het niet zo op pillen, ik neem er meestal een wijntje bij.
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dacht inderdaad dat het aan mijn tablet lag.
Alle reacties Link kopieren
Hier precies het zelfde. Op mijn telefoon doet hij het wel gewoon goed...
Dat scheelt dus weer dat het probleem dus niet bij mijn tablet ligt :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook scrotum della bocka!
leef, geniet en eet!
Het ligt dus niet aan mijn tabletje!
quote:Amand schreef op 13 september 2015 @ 17:23:

Ik heb het niet zo op pillen, ik neem er meestal een wijntje bij.

:lachende smiley:



Met mijn pil lukken gewone smileys niet.
quote:marana schreef op 13 september 2015 @ 17:01:

Sommigen hebben er al maanden last van (eerste melding in het bugtopic is van maart of zo), velen de laatste week. Zie ook hier: Beeldig in "Reactie- en Bugtopic 2" (daar kun je dit soort dingen dus altijd melden)Dank je wel, ik heb dit ook daar gemeld
Dat heb ik al maanden. Heel vervelend.
quote:Annelaure schreef op 13 september 2015 @ 17:55:

[...]



:lachende smiley:



Met mijn pil lukken gewone smileys niet.Ik adviseer meer pillen. Dat helpt niet met de smiley's, maar je voelt je er wel beter bij
herkenbaar. Witte schermen, crashende browsers en de hele tijd verspringingen op de pagina
Alle reacties Link kopieren
Hier nog eentje! Vaak noodgedwongen het forum op mijn telefoon lezen. Leest toch niet zo lekker!
Het ligt dus toch niet aan mijn tablet! Ik merk wel dat het per browser verschilt; bij Chrome hangt hij continu vast, open ik het forum in Safari dan gaat het ( tot nu toe dan) goed....
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik safari en heb geen problemen. Misschien ligt het dan inderdaad aan de browser?
quote:lizzy75 schreef op 13 september 2015 @ 19:31:

Ik gebruik safari en heb geen problemen. Misschien ligt het dan inderdaad aan de browser?welke tablet heb je?
Alle reacties Link kopieren
quote:peerke77 schreef op 13 september 2015 @ 19:28:

Het ligt dus toch niet aan mijn tablet! Ik merk wel dat het per browser verschilt; bij Chrome hangt hij continu vast, open ik het forum in Safari dan gaat het ( tot nu toe dan) goed....+1
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2015 @ 19:35:

[...]



welke tablet heb je?IPad 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven