TAN codes ING

09-09-2015 13:56 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb een probleem met de ING. Ik kan nm geen TAN codes meer ontvangen. Dat is al een tijdje zo en dan koos ik altijd voor de optie dat de ING mij belde (ingesproken bandje) op mijn mobiel. Ging altijd goed, tot gister. IK heb de ING gebeld, mijn mobiele nummer stond er goed in. Ik heb mijn provider gebeld, geen storing oid..



Wat zou het kunnen zijn? dit is echt frustrerend..

Iemand tips?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Stap over naar de abn . Sorry flauw. Maar zou een e-reader niet makkelijker zijn als je nu problemen hebt?



Hoe ontving je ze hier voor? Toen ik bij ING zat had ik nog een lijst met tan codes.
De app installeren, die doe het zonder TAN code (al weet ik niet zeker of je de eerste keer toch wel een TAN nodig hebt).
Alle reacties Link kopieren
app zonder Tan code? daar weet ik niks van. Ik heb een Iphone 5c
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Heeft de ING een e reader? heb er nooit wat van gelezen?
It's 5 o'clock somewhere
Een e-reader is toch om te lezen?
Alle reacties Link kopieren
is ook een apparaat om in je laptop te doen en dan rekeningen te betalen als ik het goed heb?
It's 5 o'clock somewhere
Ik heb gewoon een lijst, net zo handig en nooit geen storing.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 09 september 2015 @ 14:05:

nooit geen storing.Da's lastig!
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 09 september 2015 @ 14:05:

Ik heb gewoon een lijst, net zo handig en nooit geen storing.Waar haal je zo een lijst vandaan en hoe werkt het?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Papieren lihst is "ouderwets"...ik ontvang mijn TAN codes nu via sms.

En idd..als je ING app installeert kun je betalingen etc doen zonder TAN. Dan gebruik je een persoonlijke pincode.
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor telefoon heb je?

Staat het nummer waar de codes vandaan komen niet per ongeluk geblokkeerd ergens?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de ING app gedownload, en met je eigen mobiele pincode kan je makkelijker geld overmaken.

Je moet je eerst wel inloggen op de site (via je laptop) en dan alles opstarten en verifiëren.



Als je de app hebt gedownload wijst het zich allemaal vanzelf.

Succes ermee.
Cherish your past, live for today, and dream your future.
Ik heb bij ING gewerkt, dus misschien kan ik je helpen. Zo'n papieren TANlijst kun je aanvragen, dan ontvang je de codes op papier. Heb je al geprobeerd je telefoon aan en uit te zetten? Dat helpt in sommige gevallen nog wel eens.



Via de app kun je inderdaad betalingen doen zonder tancodes, maar met een eigen code die je zelf van te voren instelt, of met je vinger-afdruk (iOS). Maar om de app in te stellen heb je wel je tancodes nodig, aangezien je dat moet activeren via internetbankieren.
Een lijst zal best ouderwets zijn maar hij werkt altijd.



Aangeven dat je de tancodes per lijst wilt. Maar kun je niet even bij kantoor langs, hier zit een kantoor van de ING. Zijn heel behulpzame mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ouderwetse papieren lijst. Werkt altijd.
Alle reacties Link kopieren
Die van de ABN-Amro heet een e.dentifier, niet een e-reader.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam schreef op 09 september 2015 @ 14:12:

Papieren lihst is "ouderwets"...ik ontvang mijn TAN codes nu via sms.

En idd..als je ING app installeert kun je betalingen etc doen zonder TAN. Dan gebruik je een persoonlijke pincode.ja dat doe ik ook maar dat kan niet met online iets bestellen....
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 09 september 2015 @ 14:20:

Een lijst zal best ouderwets zijn maar hij werkt altijd.



Aangeven dat je de tancodes per lijst wilt. Maar kun je niet even bij kantoor langs, hier zit een kantoor van de ING. Zijn heel behulpzame mensen.ja, ik ben van plan om morgen naar het kantoor te gaan..
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
quote:lolily schreef op 09 september 2015 @ 14:16:

Ik heb bij ING gewerkt, dus misschien kan ik je helpen. Zo'n papieren TANlijst kun je aanvragen, dan ontvang je de codes op papier. Heb je al geprobeerd je telefoon aan en uit te zetten? Dat helpt in sommige gevallen nog wel eens.



Via de app kun je inderdaad betalingen doen zonder tancodes, maar met een eigen code die je zelf van te voren instelt, of met je vinger-afdruk (iOS). Maar om de app in te stellen heb je wel je tancodes nodig, aangezien je dat moet activeren via internetbankieren.Ik heb de telefoon al 2 keer aan en uit gedaan, niks.. heb een Iphone 5c
It's 5 o'clock somewhere
quote:poppetje2006 schreef op 09 september 2015 @ 14:30:

[...]



Ik heb de telefoon al 2 keer aan en uit gedaan, niks.. heb een Iphone 5cOke, en je hebt de helpdesk internetbankieren al gesproken? Ontvang je trouwens wel sms'jes van anderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 09 september 2015 @ 14:26:

Die van de ABN-Amro heet een e.dentifier, niet een e-reader.



Dan noem ik dat ding dus al sinds ik naar de abn ben overgestapt verkeerd Oeps... maar ING heeft die niet.



Ik had een papieren lijst en volgens mij zou je die nog steeds kunnen aanvragen. Dan krijg je een lijst met tan codes thuis en moet je iedere keer bij het inloggen een tan code van die lijst halen. Dan krijg je dat je nr 187 moet hebben en kijk je op de lijst wat nr 187 is en voer je die code in. Duurt alleen wel een paar dagen ben ik bang voor je de lijst binnen hebt...



Kan je straks niet even langs een ING kantoor?
Ik krijg ze per sms. Maar ik weet niet of dat je probleem oplost. (Of je ze per sms wel zou kunnen ontvangen)
Alle reacties Link kopieren
Als je op je telefoon iets online koopt met ideal krijg je de keuze of via de site van de ing of via de app betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lolily schreef op 09 september 2015 @ 14:40:

[...]

Oke, en je hebt de helpdesk internetbankieren al gesproken? Ontvang je trouwens wel sms'jes van anderen?Ik heb de ING zelf gebeld. En ik ontvang wel sms'jes. net geprobeerd..
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven