Telefoon geheugen samsung

08-01-2017 00:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu sinds een week problemen met mijn samsung a5 2016.

Mijn camera album is plots verdwenen, als ik een filmpje af wil spelen dan zegt hij dat ik 'onvoldoende recources heb' wat dat inhoud weet ik niet. En mijn telefoongeheugen zit bijna helemaal vol terwijl mn sd nog best wel leeg is en ik bijna alle foto's (duizenden) en filmpjes eraf heb gehaald. Bijna al mijn apps staan op mijn sd kaart. Hoe los ik dit op?
Ke kan proberen om je telefoon aan je laptop/computer te sluiten. En dan alle bestanden overzetten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week weer ruimte gemaakt op mijn telefoon. Is weliswaar een iPhone, maar misschien werkt het bij een Samsung ook?



Had nog een beschikbaar geheugen vab iets van 500 MB. Ik ben naar iTunes gegaan (weet niet hoe dat bij jou ging), heb een film gezocht (two Towers, lekker lang en groot) en heb op 'downloaden' gelukt. Dat probeerde hij dan, maar dan kreeg ik al snel de melding 'onvoldoende geheugen'. Dat klopt

Nog een keer geprobeerd, weer hetzelfde.



Daarna weer op 'beschikbaar geheugen' geklikt en toen zat ik weer op 2gb



Blijkbaar wordt je 'schijf opgeruimd' als je zoiets doet: oude bestanden en cookies worden verwijderd, de schijf weer gereorganiseerd.



Dit was overigens een tip van Linda Magazine op FB, en ik las dat het bij vele mensen zo werkte en toen durfde ik het ook wel aan :-)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wel weet ik dat sommige apps bij een Samsung simpelweg niet verplaatst kunnen worden naar een SD kaart, en dat daardoor je interne geheugen snel/sneller vol zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt onder Instellingen > Opslag en USB > Interne Opslag kijken hoe de ruimte in de interne opslag precies is gebruikt. Bij mij is dat bijv. alleen door 'apps' en 'cachegeheugen', eventueel kijken of er nog meer apps verplaatst kunnen worden en het cachegeheugen leegmaken kan ook helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven