Telefoon gestolen! help!

31-07-2016 15:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond ben ik uitgegaan met een paar meiden die mijn vriendin kent en hoewel ik dacht dat ik die meiden kon vertrouwen heeft 1 van hun (bijna zeker van maar niet helemaal) mijn telefoon gestolen. Ik had tijdens het mijn dansen mijn tas in de club bij een tafel laten staan samen met een ander meid tas op tafel en zo te zien was er niks aan de hand en had ik aan het einde van de avond nog mijn telefoon, we gingen terug om te dansen en opeen keek in mij tas en weg was die, terwijl een maatje van hun op onze tassen letten (en hij was te vertrouwen) en hij had ook niemand gezien die erin had gegraaid.Het was een goedkope merk android geen iphone dus ik snap sowieso niet dat iemand het zou stelen omdat je er toch niks aan hebt, ik had zelfs 300 euro in mijn portomenee die had iemand beter kunnen pakken maar neeeeeeee mijn telefoon was meer waardevol blijkbaar.....ik zag wel 1 meisje 2x in mijn tas graaien voor deo maar van haar had ik niet verwacht om iets eruit te pakken en toen ik ook zei mijn tel is gesloten reageerde ze verbaasd, maar ik had een vermoeden want ze wist dat ik mentosballen in mijn tas had.... hoe the fuck kan dat? ze zag wel daarvoor in de avond dat ik 1 in mijn mond stopte.....ik weet niet wat ik moet doen en ik was razend, mijn nummers, fotos echt alles WEG! Ik ben zo kwaad! Wie denken jullie dat het gedaan kan hebben?
Probeer 'jezelf' eens op te bellen en kijk of er iemand opneemt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Beter.Laat schreef op 31 juli 2016 @ 15:09:

Probeer 'jezelf' eens op te bellen en kijk of er iemand opneemt!ja heb ik al gedaan....gaat 1 x over dan naar voicemail
Alle reacties Link kopieren
"Wie denken jullie dat het gedaan kan hebben?"



Serieus? Ik denk Stacey of Dynaisha of anders de barman, het maatje dat toch niet te vertrouwen was of misschien toch gewoon een dief.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wie denken jullie dat het gedaan kan hebben?

Oh leuk, Cluedo! Wat kunnen we winnen, een telefoon?





Maar okee, ook nog even serieus, want het is natuurlijk wel heel vervelend dat je je telefoon kwijt bent. De rest van je tekst leidt echter nogal af. Even balen en volgende keer toch je spullen maar bij je houden?
Alle reacties Link kopieren
Eh... Je neemt wel veel aan over mensen, of ze te vertrouwen zijn. Meiden en matties die je denkt te vertrouwen, en daar dan je tas bij laten staan. Wie ik denk dat het gedaan kan hebben? De butler, met een kandelaar...
Wie denken jullie dat het gedaan kan hebben?





Degene die links voor je stond te dansen, met het zwarte tasje, spijkerbroek en gekleurd shirtje.





Sorry hoor, maar hoe moeten wij dat weten? Ik zou nooit mijn tas ergens laten staan in een club/drukke gelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Niet om het een of ander maar je tas in een club laten staan was 30 jaar geleden al geen goed idee. Toen dansten we erom heen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die ene het gedaan heeft...
quote:dolfje schreef op 31 juli 2016 @ 15:15:

Niet om het een of ander maar je tas in een club laten staan was 30 jaar geleden al geen goed idee. Toen dansten we erom heen of zo:

https://www.youtube.com/watch?v=9dt-4pYLHxs
Ik denk dat iemand die daar was het gedaan kan hebben of dat je de telefoon onderweg bent verloren.



Maar het is gewoon dom om je tas onbeheert te laten staan in een club. Ik zou dat zelf nooit doen.
quote:Shebyte schreef op 31 juli 2016 @ 15:16:

Ik denk dat die ene het gedaan heeft...Die ene naast die andere zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 31 juli 2016 @ 15:18:

[...]



Die ene naast die andere zeker Precies! Die ene met dat haar.
Alle reacties Link kopieren




Komt iemand je bekend voor?
Jeetje zeg, hoe moeten wij dat nou weer weten?

Volgende keer beter op je spullen letten, telefoon en geld in je zak als je het normaal vindt dat anderen in je tas graaien voor deo
quote:Wintertime16 schreef op 31 juli 2016 @ 15:20:

[img]http://www.smh.com.au/ffximage/2008/04/ ... x304,0.jpg[/img]



Komt iemand je bekend voor?Ik gok op nr1! Die ziet er sullig uit en heeft als enige een rood shirt...
Waarom zou iemand 2x deo pakken. Een keertje is toch genoeg. Ik zou het trouwens niet normaal vinden als iemand in mijn tas gaat neuzen.
quote:Rusticaa schreef op 31 juli 2016 @ 15:23:

[...]



Ik gok op nr1! Die ziet er sullig uit en heeft als enige een rood shirt... Nee, de rest ziet er helder uit zullen we zeggen
Heb je al bij de bar gevraagd of de telefoon misschien gevonden is? Je weet maar nooit.

Was het een prepaid of met abonnement? In dat laatste geval ook even je provider vragen het te blokkeren.
Ik zou sowieso per direct de nummer laten blokkeren.

Anders bellen ze of je prepaid kaart leeg, ofwel heb je volgende maand een rekening liggen van je abonnement van 300 euro.



(Mijn eigen moeder was zo op 2 uur tijd es 250 euro lichter. GSM en portefeuille uit haar handtas gepikt en ze zijn en masse naar 't buitenland beginnen bellen.)
Alle reacties Link kopieren
Ben je verzekerd?

Ik heb een aparte verzekering voor mijn telefoon (iPhone) inclusief diefstal. Als je dan bewijs van aangifte van diefstal inlevert krijg je de nieuwwaarde vergoed.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Vervelende les, maar nooit waardevolle spullen zomaar ergens laten liggen en erop vertrouwen dat vreemden op je spullen passen! En als je een abonnement hebt, meteen je sim-kaart laten blokkeren.



Gelukkig heb je die €300 nog, daar kun je mooi een nieuwe, goedkope android telefoon voor kopen. Maak dan meteen een google-account aan waar je al je telefoonnummers in zet, dan ben je ook nooit meer al je nummers kwijt. En laat je foto's en andere belangrijke bestanden synchroniseren met dropbox (of een ander programma). Mocht het je nog een keer overkomen, is het tenminste alleen de telefoon die je kwijt bent.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
quote:DuploPanda schreef op 31 juli 2016 @ 15:43:

Ben je verzekerd?

Ik heb een aparte verzekering voor mijn telefoon (iPhone) inclusief diefstal. Als je dan bewijs van aangifte van diefstal inlevert krijg je de nieuwwaarde vergoed.Vergoed een verzekeraar ook als je je telefoon onbeheerd hebt achtergelaten?
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Nou ja, gelukkig heb je je portemonnee met driehonderd euro nog, dus je kunt in ieder geval een nieuwe foon kopen. Voor tachtig euro kun je al klaar zijn.
Ben je de telefoon niet gewoon verloren. Ik vind het apart dat de telefoon wel weg is en je portemonnee niet. Meestal stelen ze namelijk beide als ze de mogelijkheid hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven