Telefoon kapot zonder reden. HELP AUB

05-07-2015 16:50 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben paar uur geleden weer gaan slapen, laptop lag naast me in de lader met mijn telefoon eraan het opladen, telefoon is samsung galaxy s4. Nu word ik wakker en wil mijn telefoon checken en hij doet het gewoon niet. Is uit en wil niet meer aan? Ik heb alles geprobeerd. Accu erin en er weer uit halen, hij is gewoon dood zomaar zonder reden er is niks gebeurd ik sliep!Q!. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen dit is gewoon een nachtmerrie.
Twerking My Way To The Top
schud er eens aan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien even opladen via een stopcontact?
Alle reacties Link kopieren
De warmte? Goed af laten koelen en nog eens proberen? En zo niet, accu van iemand anders met dezelfde telefoon lenen en kijken of het de accu is?
Jeetje, wat een paniek.

Heeft je laptop wel aan gestaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 05 juli 2015 @ 16:52:

Jeetje, wat een paniek.

Heeft je laptop wel aan gestaan?Eerlijk gezegd snap ik het wel
Alle reacties Link kopieren
Er aan schudden? Heb al geprobeerd te laden met stopcontact ook niet. Ken niemand met dezelfde telefoon die nu in de buurt is. Het is 2 uur geleden al gebeurd dus hij zou nu moeten zijn afgekoeld verder is er airco in de kamer waar ik sliep dus heet was het niet. Ik hoop zo dat het de accu is want ik heb geen geld voor een nieuwe alleen een lelijke oma model mobiel.
Twerking My Way To The Top
Niet aarzelen, dóórpakken en nú 112 bellen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 05 juli 2015 @ 16:52:

Jeetje, wat een paniek.

Heeft je laptop wel aan gestaan?Ja die stond aan.
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad even opladen als de telefoon nu tenminste niet oververhit is
Alle reacties Link kopieren
Eerst controleren of de batterij toch niet helemaal leeg is. Dus even opladen via het stopcontact, uurtje of twee in laten zitten en dan kijken of hij toch niet opstart.
Alle reacties Link kopieren
Als hij in de oplader zit reageert hij nergens op, scherm blijft gewoon zwart/dood. Normaal zie je dat batterij dingetje bewegen. Ga het toch maar proberen. En googelen hoeveel een nieuwe accu kost.
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 05 juli 2015 @ 16:54:

Niet aarzelen, dóórpakken en nú 112 bellen!!Gaat niet, d'r telefoon is kapot.



Ik zou het ook heel erg vinden als mijn telefoon het niet meer zou doen. Klinkt heel erg dom misschien, maar ik geef het eerlijk toe Ik kan je helaas niet helpen! Ik zou kijken of je misschien een oude kan lenen van iemand die het nog wel doet en dan morgen eerste werk naar de reparateur:) Of misschien even checken of het stekkertje er wel goed in zat. Misschien is je tel gewoon nog helemaal leeg!
Alle reacties Link kopieren
Is oververhitting ernstig? kan dat gemaakt worden als dat het was. Heb ook veel fotos en nummers in tel die ik niet terug kan halen
Twerking My Way To The Top
Alle reacties Link kopieren
quote:Twerkgirl schreef op 05 juli 2015 @ 16:56:

Als hij in de oplader zit reageert hij nergens op, scherm blijft gewoon zwart/dood. Normaal zie je dat batterij dingetje bewegen. Ga het toch maar proberen. En googelen hoeveel een nieuwe accu kost.Als je telefoon echt volledig plat is, zie je dat niet meteen als je hem insteekt. Dan heeft echt wel minstens een uur of meer nodig eer hij weer genoeg energie heeft om ook maar iets van icoontjes te laten zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 05 juli 2015 @ 16:58:

[...]





Als je telefoon echt volledig plat is, zie je dat niet meteen als je hem insteekt. Dan heeft echt wel minstens een uur of meer nodig eer hij weer genoeg energie heeft om ook maar iets van icoontjes te laten zien.Hij zit nu weer aan de oplader, hoop dat het gaat werken, bedankt!
Twerking My Way To The Top
quote:Twerkgirl schreef op 05 juli 2015 @ 16:56:

Als hij in de oplader zit reageert hij nergens op, scherm blijft gewoon zwart/dood. Normaal zie je dat batterij dingetje bewegen. Ga het toch maar proberen. En googelen hoeveel een nieuwe accu kost.



Heb het met m'n tablet wel eens dat ie veel te ver leeg was en ook niks meer deed, ook niet als ie dan weer aan de lader lag. Was ie gewoon echt te ver leeg, < 2% of zo.

Zoiets misschien?
Wat Nephtys zegt dus eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Batterij er al even uitgehaald en weer opnieuw er in gedaan?
quote:Wompie schreef op 05 juli 2015 @ 16:54:

Niet aarzelen, dóórpakken en nú 112 bellen!!kindertelefoon hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Twerkgirl schreef op 05 juli 2015 @ 16:57:

Is oververhitting ernstig? kan dat gemaakt worden als dat het was. Heb ook veel fotos en nummers in tel die ik niet terug kan halen Wn maak regelmatig een reservekopie van je telefoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je de batterij er al eens uitgehaald? Mijn telefoon is wel eens gecrasht en toen reageerde hij ook nergens meer op. En als ik merk dat ie heel warm is geworden en ik weet dat ik hem de eerste paar uur niet gebruik zet ik mijn telefoon gewoon uit.
Alle reacties Link kopieren
Mocht batterij er uit en er in niet helpen kan je een softe of harde reset proberen. Bij harde reset ben je wel alles kwijt...

Gewoon even googlen hoe je dit moet doen
batterij van galaxy is snel kapot.

mocht het opladen niet meer lukken, dan zou ik een nieuwe batterij bestellen.



heb je trouwens geen google-account en dus alles in de cloud opgeslagen?

http://www.madformobile.c ... isch-opslaan-in-de-cloud/
Alle reacties Link kopieren
quote:Twerkgirl schreef op 05 juli 2015 @ 16:57:

Is oververhitting ernstig? kan dat gemaakt worden als dat het was.

Ja hoor, even in de vriezer leggen om te compenseren



Edit: en dan schudden zoals Meds zei. Of eerst schudden, dat vergeet ik altijd
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven