Tijdschrift.nl app

05-03-2017 19:56 9 berichten
Gék word ik ervan. Het ding doet het zelden, ik probeer me al ruim een week aan te melden, maar werken, ho maar.

De klantenservice reageert maar gewoon niet op herhaaldelijk mailen, dus daar kom ik ook niet verder mee.

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, de tablet is up to date en opnieuw opgestart.



Wie heeft hier nog meer last van?
Heb er ervaring mee en vond het ook een rotapp omdat die heel veel geheugen op mijn telefoon in beslag nam, heb het na een tijdje ook opgezegd. Weet je zeker dat je je goede gegevens hebt ingevuld?
Wat een rotding. Kreeg bij abo gratis toegang tot die app. Werkte voor geen meter; app direct weer verwijderd.
quote:Wageningen1985 schreef op 05 maart 2017 @ 20:20:

Heb er ervaring mee en vond het ook een rotapp omdat die heel veel geheugen op mijn telefoon in beslag nam, heb het na een tijdje ook opgezegd. Weet je zeker dat je je goede gegevens hebt ingevuld?



Ja, heel zeker.

Ik heb twee accounts, beide weigeren.

Als ik even google lees ik dat het schering en inslag is, maar het duurt nu wel erg lang .
Alle reacties Link kopieren
De app is echt heel irritant ja, ik heb een abonnement met heel veel tijdschriften waarvan dus alles geladen moet worden. Dan moet je het tijdschrift downloaden en als je er een paar in je geheugen hebt staan is je tablet heel erg traag en kan je die bestanden weer ergens opsnorren en verwijderen. Waar is de leesmap gebleven? :-)



Kan je die tijdschriften allemaal ook zonder de app lezen dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm ook en op mijn oude tablet met android 4.4 doet ie het goed. De laatste update van de (android) app is van juli 2014.

Ik ben ook al een poos op zoek naar een alternatief, omdat de gelezen tijdschriften niet te verwijderen zijn. Heb er inmiddels zoveel dat het overzicht kwijt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPad met groot geheugen maar echt nergens last van. App werkt heel goed bij mij.
Ik kan gewoon helemaal niet inloggen.

Krijg een foutmelding op beide gebruikersnaam en heb de wachtwoorden al gereset.
Alle reacties Link kopieren
Help ik heb ook een error!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven