tinder-vraagjes

14-06-2014 22:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op tinder en snap het volgende niet zo goed:

ik heb door alle foto's heen "geveegd" en nu staat er : er zijn geen nieuwe contactpersonen in uw buurt.

maar kan ik al die foto's niet nog eens bekijken?

want ben er gewoon ff snel voor de gein doorheen gegaan....?

niet echt serieus en goed gekeken.

ik zie die optie nergens staat?



en als je naar een andere foto "veegt", "keur je iemand dan af" en komt deze vervolgens nooit meer in beeld?



hopelijk kunnen jullie me helpen!:)
Alle reacties Link kopieren
Nee kun je niet nog eens bekijken. Ik heb echter wel gemerkt dat ik bepaalde koppies al eerder had gezien. En die gingen toen naar rechts :-)

Als er geen nieuwe zijn, leeftijd en of afstand aanpassen.

Afstand klopt vaak niet. Als je m instelt op 35 km dan zijn er verdacht veel mannen die precies op die 35 km zitten. Heb je een match, dan zie je pas de echte afstand. En nee, niet omdat iemand dan net toevallig ver weg is. Het was echt structureel.
Alle reacties Link kopieren
wat gek? dat je niet nog eens kan kijken???

als je leeftijd en afstand aanpast, dan komen er alleen "de nieuwe" bij.

Maar verder....als je dus even snel (zoals ik) door de foto's heen bent gescrold, dan kan je dus nooit meer opnieuw kijken naar de mannen in je buurt? dat is toch gek?

hoe wil je dan de man van je dromen ontmoeten?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een nieuw profiel aanmaken
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje1988 schreef op 15 juni 2014 @ 02:26:

Gewoon een nieuw profiel aanmaken Dus jij bent dat meisje dat ik al 6x heb geweigerd en maar blijft terugkomen
Alle reacties Link kopieren
Hahahah
Alle reacties Link kopieren
quote:yoniee schreef op 14 juni 2014 @ 23:18:

wat gek? dat je niet nog eens kan kijken???

als je leeftijd en afstand aanpast, dan komen er alleen "de nieuwe" bij.

Maar verder....als je dus even snel (zoals ik) door de foto's heen bent gescrold, dan kan je dus nooit meer opnieuw kijken naar de mannen in je buurt? dat is toch gek?

hoe wil je dan de man van je dromen ontmoeten?

Vrij simpel gratis appje. Dus nee, ik vind dat niet gek. Per ongeluk naar rechts geswiped: pech! Per ongeluk naar links gebeurt me ook wel eens

Ik denk dat jij beter naar een (betaalde) datingsite kunt gaan.
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niks aan te passen hoor. Ik heb elke dag nieuwe foto's of zelfs een paar uur later. Wat betreft de personen die jij hebt "afgekeurd" en toch er elke keer weer tussen staan, die hebben jou dan wel geliked heb ik wel eens gelezen. Dit dien ze in de hoop dat je ze dan toch een keer liked.
Afgekeurde foto's kan je niet opnieuw bekijken. Is ook wel logisch, als iemand je niet bevalt dan ben je daar klaar mee toch?



Wat je kan doen: je profiel verwijderen en opnieuw aanmaken. En dan alleen maar mannen afkeuren die waar je ook echt geen contact mee wil.
Ik heb sinds ik hem geïnstalleerd heb al geen nieuwe personen in de buurt. Heb hem eraf gegooid meerdere keren, weer opnieuw geïnstalleerd. Km's en leeftijd op z'n hoogst gezet. Maar nee.. Ik woon in de randstad, lijkt mij stug.

Vaag programma.
Alle reacties Link kopieren
ja ik vind het ook een vaag programma.

nieuw profiel aanmaken kan niet, want je moet het doen met je FB account!
Alle reacties Link kopieren
hoe zit dat met naar links en naar rechts swipen dan? ook dat vind ik vaag?



@naara: ik snap wat je bedoeld hoor, maaar ik had dus gewoon ff snel alleen degene die ik "heel leuk" (qua foto) geliked, t warene r zoveel;-) FF snel gedaan en dacht doe t nog wel een keer "beter"/rustiger....snap je. Maar dat kan dan dus niet meer;-) Beetje gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoniee schreef op 15 juni 2014 @ 14:06:

hoe zit dat met naar links en naar rechts swipen dan? ook dat vind ik vaag?



Wat is er vaag aan? Links is niet leuk, rechts is leuk.

Die uitleg krijg je ook als je het voor het eerst gebruikt.

Ik begrijp werkelijk niet wat je er vaag aan vindt?

Zo'n simpele app....
Alle reacties Link kopieren
Als je match met iemand bent, en er staat dat diegene 30 km uit de buurt is, maar jullie zijn veel verder uit elkaar, wil dat dan zeggen dat die andere haar app niet heeft geopend en de afstand dan niet word bijgewerkt? Of heeft dat daar niks mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.
De liefde van jouw leven. De enige ware. Een unieke match. Soulmate forever.....



Per ongeluk weggeswiped in een split second....



quote:yoniee schreef op 15 juni 2014 @ 14:03:

ja ik vind het ook een vaag programma.

nieuw profiel aanmaken kan niet, want je moet het doen met je FB account!Kan wel hoor. Je kan in Tinder je account verwijderen, de app eraf gooien, terug installeren en weer aanmelden met je Facebook en hoppa, je begint van voor af aan.
Alle reacties Link kopieren
OK de app is misschien wel vaag, maar de manier waarop jij er mee om wilde gaan ook.

Er is links en rechts, ja en nee.

De optie 'misschien' bestaat niet. Helder nu?



app eraf gooien en opnieuw installeren
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:teoteo schreef op 03 juli 2016 @ 21:32:

Als je match met iemand bent, en er staat dat diegene 30 km uit de buurt is, maar jullie zijn veel verder uit elkaar, wil dat dan zeggen dat die andere haar app niet heeft geopend en de afstand dan niet word bijgewerkt? Of heeft dat daar niks mee te maken?Volgens mij werkt die app met je locatie. Dus ben je op je werk dan ligt die cirkel (van bijvoorbeeld 30 km) al anders dan wanneer je thuis bent. Toen ik nog Tinderde had ik mijn cirkel heel klein staam. Matches die heel ver weg bleken te wonen waren altijd vrij recent nog in de buurt geweest...en waren dan denk ik via die wijze in 'the pool' terecht gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven