Tips Netflix?

31-10-2015 22:08 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Hier zit ik dan. Relatie over, helemaal alleen in mijn kersverse huurwoning. Drie hoog achter, maar ach. Toch tevreden mee. Gelukkig geen kinderen in het spel. Abonnement op Netflix genomen. Iemand tips voor leuke films of series? Ik kan wel wat afleiding gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Continuum

Orphan Black

Reign

Life Unexpected

Triangle

Bloodline

Between

Terra Nova

Downton Abbey
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:vitamined schreef op 01 november 2015 @ 03:49:

[...]





Ohhh thanks, ga morgen eens even kijken.Ik vond white collar ook leuk en wij vinden Sherlock leuk (de Britse serie, elementary is de Amerikaanse), de blacklist kijken we ook graag en ik vind Luther fantastisch, maar dat is ook wel eng....
Het moet je ding zijn, maar op de Engelse en Amerikaanse versie van Netflix hebben ze veel meer Jane Austen(-achtige) films, tv-films en series. North&South vond ik bijvoorbeeld heel leuk (4x een aflevering van een uur). Moet je wel een extensie downloaden dat je die versies kan bereiken, ik gebruik zelf Hola.



Gilmore Girls is ook altijd comfort food voor je ogen en staat sinds kort ook op Netflix (en ze gaan nieuwe afleveringen maken! )
Breaking Bad

Downton Abbey (vol spanning in afwachting van seizoen 5)

Rita

Orange is the new black

Fargo

Nashville

Whitecollar

Mad Men

Sons of anarchy



En qua films, hebben ze Le petits mouchoirs in hun aanbod, een prachtige film die ik jaren geleden al heb gezien, staat in mijn persoonlijke top 5.
The mentalist, pretty little liars, once.



3 totaal verschillende maar erg goede series.
Alle reacties Link kopieren
Broadchurch

Top of the lake

Breaking Bad

Nashville

house of cards

Homeland



Nu ben ik House aan het kijken, is een ouwetje, maar die had ik nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken nu The Fall. Gisteren begonnen en meteen 4 afleveringen achter elkaar gekeken, haha.
Orange is the new black had ik al genoemd, en anderen ook zie ik... Maar die serie is ook zo heerlijk en perfect met liefdesverdriet.
Gossip Girl! heel veel mensen hadden het er over maar heb het nooit gekeken tot vandaag, wat een leuke serie.

Wel heel erg verslavend!
Ik zag Friends voorbij komen maar die kan ik helemaal niet vinden op netflix, hoe kan dat? Ik heb gekeken in de zoekopdracht.
quote:Wageningen1985 schreef op 01 november 2015 @ 19:05:

Ik zag Friends voorbij komen maar die kan ik helemaal niet vinden op netflix, hoe kan dat? Ik heb gekeken in de zoekopdracht.Dat heb ik met Gilmore Girls!
Alle reacties Link kopieren
Was Fargo al genoemd?
quote:Peacy schreef op 01 november 2015 @ 20:28:

[...]





Dat heb ik met Gilmore Girls!Ja heb ik net gezocht kon het ook niet vinden op Netflix, raar.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_185845 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 20:53
0.00% gewijzigd
Velen zijn al genoemd.



Voor 'feelgood' gevoel en iets met een hechte vriendengroep kijk ik graag:



- how I met your mother

- scrubs

- new girl

- friends



Voor spanning en sensatie kijk ik graag:



- breaking bad

- sons of anarchy

- prison break



Voor chick flick achtig kijk ik graag:



- gossip girl

- pretty little liars

- orange is the new black



Ooh en ik ben net begonnen met 'supernaturals' weet nog niet zo wat ik er van vind, maar koos het voornamelijk omdat er zoveel seizoenen van zijn. (Kijk niet graag iets met 1 of 2 seizoenen)
quote:Wageningen1985 schreef op 01 november 2015 @ 22:33:

[...]



Ja heb ik net gezocht kon het ook niet vinden op Netflix, raar.



Ja, klopt, die staan alleen op de Amerikaanse, sorry!



Je kan de Amerikaanse versie trouwens dus heel makkelijk bereiken door een extensie voor je browser te downloaden. Ik gebruik zelf bijvoorbeeld Hola (google naar Hola VPN Extension). Het is gratis, er komen, voor zo ver ik weet, geen virussen mee en heel makkelijk te gebruiken. Er komt bovenin je browser, naast de adresbalk een Hola-logo te staan, waar je op kan klikken om de VPN-verbinding aan/uit te zetten en het land te kiezen van waaruit je wil browsen.

En dan heb je dus toegang tot veel meer films en series op Netflix!
quote:k.middleton schreef op 31 oktober 2015 @ 23:16:

[...]





Elementary is perfect voor jou dan!Dit!
op dit moment kijken wij vaak:



Orange is the new black

Lillyhammer

Masters of sex

The returned

m'n persoonlijke guilty pleasures:

pretty little liars, nashville, friends, american horrostory en dan vooral seizoen 3, new girl,



En als je in de gelegenheid komt, probeer eens unlocator, voor een paar dollar krijg je toegang op een andere dns server, en dan heb je toegang tot ook o.a. VS/uk/ netflix, ik heb op die manier de stofvergarende X-box omgetoverd tot amerikaanse netflix.

en daar staan nog een hoop series en films op waar ik niet eens meer aan toe kom, en vooral lekker veel SF en mystery series, nieuwere films, maar ook supernatural, grey's anatony, een heleboel startrek, zelfs oudere series die ik nog wel eens wil kijken....hartstikke leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 02 november 2015 @ 12:33:

[...]





Dit!



Ik heb net 5 minuten gekeken. Ligt wel in de lijn van The Mentalist en White Collar inderdaad.



Ik hou wel van eigenzinnige consultants



Ik ben benieuwd:)
Alle reacties Link kopieren
De Amerikaanse netflix is wel zonder ondertiteling!
quote:lisa2 schreef op 02 november 2015 @ 23:47:

De Amerikaanse netflix is wel zonder ondertiteling!Nee hoor,is met engelse ondertiteling. Kun je instellen bij audio en ondertiteling.
Alle reacties Link kopieren
Lovysa sterkte met je nieuwe begin.



Ik wist niet dat je Engelse ondertiteling er onder kon zetten. Ik zelf volg soms wel stukken in het Engels maar dan wel het liefs met Engelse ondertiteling, anders gaat het me te snel. Ik zelf zit trouwens net in de proefmaand van Netflix. Veel al van het aanbod gezien, maar er zit ook nog wel het een en ander bij wat ik wil gaan kijken. Eergisteren de 1e aflevering gezien van de Undertaker is een Zwitserse serie over een begrafenisondernemer, een echte Duitse krimi zeg maar. En Fargo het 2e seizoen ook leuk.

Ik vraag me wel af als je veel al gezien hebt of er nog voldoende bij komt om nog wat aan het abonnement te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Downton Abbey! Ik droom nergens zo lekker bij weg als bij DA. Zeker met dit winterse weer, en dan onder een dekentje met een pot (engelse) thee ofzo.



Orange is the new black is ook leuk en gruwelijk verslavend.



Beide series kennen behoorlijk veel afleveringen, dus lang genieten is gegarandeerd.
quote:lisa2 schreef op 03 november 2015 @ 08:08:

Lovysa sterkte met je nieuwe begin.



Ik wist niet dat je Engelse ondertiteling er onder kon zetten. Ik zelf volg soms wel stukken in het Engels maar dan wel het liefs met Engelse ondertiteling, anders gaat het me te snel. Ik zelf zit trouwens net in de proefmaand van Netflix. Veel al van het aanbod gezien, maar er zit ook nog wel het een en ander bij wat ik wil gaan kijken. Eergisteren de 1e aflevering gezien van de Undertaker is een Zwitserse serie over een begrafenisondernemer, een echte Duitse krimi zeg maar. En Fargo het 2e seizoen ook leuk.

Ik vraag me wel af als je veel al gezien hebt of er nog voldoende bij komt om nog wat aan het abonnement te hebben.

Ik ben echt een noob op seriegebied. Had nooit series gekeken, dus als een serie meerdere seizoenen heeft ben ik echt wel een tijdje zoet en gezien het aantal series en films hoef ik me nooit te vervelen :-D



Maar zo heb ik ook een vriendin die haast alles al gezien heeft, dan kan ik me voorstellen dat je jezelf dit afvraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:swanlady schreef op 03 november 2015 @ 10:06:

[...]



Ik ben echt een noob op seriegebied. Had nooit series gekeken, dus als een serie meerdere seizoenen heeft ben ik echt wel een tijdje zoet en gezien het aantal series en films hoef ik me nooit te vervelen :-D



Maar zo heb ik ook een vriendin die haast alles al gezien heeft, dan kan ik me voorstellen dat je jezelf dit afvraagt.Ik ben denk ik meer zoals je vriendin heel veel inmiddels aan series gezien en helemaal bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven