Tom Tom Frankrijk klaar?

29-06-2015 12:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan over 3 weken naar Frankrijk. We hebben een Tom Tom start 20 met life time kaart updates.

Nu mag je in Frankrijk geen flits meldingen hebben, daar kan een boete van 1500 euro op staan. Daar hebben we natuurlijk wienig trek in.

Nu wil ik dus kijken of mijn Tom Tom rankrijk klaar is, ik lees dat Tom Tom afspraken heeft met Frankrijk. Maar wanneer ik mijn serie nummer (of zoals ze vragen de eerste 2 tekens) in geef op de desbetreffende link gebeurt er niks.

Hoe weet ik nou of mijn Tom Tom Frankrijk klaar is?



http://nl.support.tomtom. ... m-klaar-voor-frankrijk%3F
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb me ook suf gegoolged, maar word er niet wijzer van.
Alle reacties Link kopieren
God god ben weer dyslectisch in mijn vingers...was wel duidelijk dat het FRANKRIJK moet zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
link



volgens mij kun je het hier instellen
Heel ouderwets misschien, maar bellen met TomTom had je nog niet gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Klopt heb ik ook al geprobeerd, maar ik kan sowieso "services "niet vinden
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht nu ineens wel...ikga even verder proberen
Geen idee wat "services" is, maar ik gebruik dan ook al jaren geen TomTom-kastje meer. Wel de software, en ik moet zeggen dat de helpdesk van TomTom me altijd uitstekend bevallen is.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het nu gelukt...dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 29 juni 2015 @ 12:36:

Heel ouderwets misschien, maar bellen met TomTom had je nog niet gedaan?Hahaha...nee ik heb een hekel aan bellen...maar als ik er echt niet uitgekomen was had dat wel de beste optie geweest.
Alle reacties Link kopieren
Mijn to Tom heeft ook flitsers via live services en die geeft niets door in landen waar het niet mag. Ik zorg ervoor dat hij al zijn updates heeft en dat gaat goed. Ik heb de go live 5000
Alle reacties Link kopieren
Ah...ik heb nu mijn flits medlingen uit staan en al mijn updates zijn ook up to date...toch maar even morgen met Tom Tom bellen...had het liever zelf gevonden...

Eh...via jullie...;-)
Alle reacties Link kopieren
Koppel je TomTom aan de computer, kijk dan in TomTom Home "in" je apparaat, staan daar de flitsers voor FR, klik ze dan aan en klik op "verwijderen".
Alle reacties Link kopieren
Oh Lulletje dat ga ik morgen eens proberen...

En dan mag je dus door Frankrijk? (hahaha...dat mag je sowieso wel...maar ik bedoel met je Tom tom)
Alle reacties Link kopieren
Als er geen flitsers voor FR op je TomTom staan loop je geen risico. DU trouwens hetzelfde.

Voor FR heb je op nieuwere TomToms "veiligheidszones", dan geeft de navigatie aan dat er in het "gebied" waar je rijdt "gevaar" kan zijn. Maar met een TomTom van meer dan 3 jaar oud ofzo werkt dat dus niet en dan kun je het beste alles verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
jammer...ik kom via mijn computer niet in mijn tom tom....mijn drive update start dan gelijk op.

maar ik kwam nu wel bij mijn instellingen en zag dat mijn serie nummer is dan 11.000 nog wat...dus helemaal frankrijkproof volgens de link.

sorry even geen hoofdleters typ met 1 hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven