Topic niet meer 'volgen'?

05-07-2016 21:55 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hopelijk staat mijn vraag onder de juiste pijler.



Twee weken geleden heb ik een korte reactie gegeven op een topic (zwanger, uitgerekend maart 2017) en in dat topic heb ik verder niets meer te zoeken. Dat topic verschijnt echter wel steeds weer bovenaan mijn pagina, omdat het natuurlijk een topic is dat de komende maanden dagelijks zal worden geüpdated. Is er een manier om dat topic te 'ontvolgen' oid?



Ik weet het, het is geen halszaak, maar ik houd mijn homepage graag overzichtelijk
Nee

Hopen dat ze snel op 3000 komen en er een slotje op gaat.
Tvp. Ik hoop ook dat het mogelijk is!
Nee dat kan helaas niet.
Heb ik me ook regelmatig afgevraagd, maar er schijnt geen oplossing voor te zijn. Helaas
Alle reacties Link kopieren
Balen en irritant... Inderdaad dan maar hopen dat het kletsgrage dames zijn in dat topic, haha!

Dank voor jullie snelle antwoord! In de FAQ kon ik het niet vinden.
Je kunt ook zelf goed je best doen met mee posten. Elk uur "hoe gaat het nu?"
Ja, dat is mooi kut. Daarom heb ik mij destijds laten anonimiseren. Dat is de enige oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Vroegâh kon je een bericht laten verwijderen uit een topic. Maar dat was wat back in '08 ???? Misschien dat je de mods daarover kunt benaderen?

Geen structurele oplossing maar wel iets voor dat ene zwanger topic waar je verder niks mee hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposita schreef op 05 juli 2016 @ 22:01:

Je kunt ook zelf goed je best doen met mee posten. Elk uur "hoe gaat het nu?" Hahaha ja dat kwam ook al in me op :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:ditjedatje schreef op 05 juli 2016 @ 22:03:

Vroegâh kon je een bericht laten verwijderen uit een topic. Maar dat was wat back in '08 ???? Misschien dat je de mods daarover kunt benaderen?

Geen structurele oplossing maar wel iets voor dat ene zwanger topic waar je verder niks mee hebt



Hmm ja dat ga ik dan misschien maar proberen. En een goede les: nooit meer iemand feliciteren in zo'n 'zwanger-uitgerekend in' topic... De techniek achter dit forum maakt gewoon een asociale forumster van me



Het is echt irritant. Ik schrijf zelf in het topic maart-april baby's en denk door dit nieuwe topic steeds dat er een nieuwe post is.
Alle reacties Link kopieren
Een ander account nemen voor een paar jaar, denk ik
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van despie2
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 05 juli 2016 @ 22:03:

Ja, dat is mooi kut. Daarom heb ik mij destijds laten anonimiseren. Dat is de enige oplossing.



Dat kan natuurlijk ook nog ja. Maar dat vind ik wat ver gaan voor één topic. Als de dames volgend jaar met verlof zijn, zullen ze vast wel de 3000 aantikken.



Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 05 juli 2016 @ 22:11:

Wat dacht je van despie2Haha, ik waardeer je meedenkende houding :-)
Dat zou echt een geweldige feature zijn. Ik besluit nu soms gewoon om niet te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Is dit het nieuwe forum dan al waar we ideeën voor moesten geven?

Want dat was van alle ideeën vrijwel het enige waar iedereen het over eens was.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Niet meer aanklikken? Ik noem maar wat geks hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 05 juli 2016 @ 22:16:

Dat zou echt een geweldige feature zijn. Ik besluit nu soms gewoon om niet te reageren.Ik heb er nooit bij stilgestaan... Stom! In het vervolg denk ik ook wel twee keer na voor ik een reactie geef op dat soort langlopende topics.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 05 juli 2016 @ 22:18:

Is dit het nieuwe forum dan al waar we ideeën voor moesten geven?

Want dat was van alle ideeën vrijwel het enige waar iedereen het over eens was.Geen idee, dat heb ik helemaal niet meegekregen denk ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 05 juli 2016 @ 22:26:

Niet meer aanklikken? Ik noem maar wat geks hoor Dat deed ik vrij snel al niet meer Maar dat lost mijn 'probleem' niet op helaas!
quote:despie schreef op 05 juli 2016 @ 22:12:

[...]





Dat kan natuurlijk ook nog ja. Maar dat vind ik wat ver gaan voor één topic. Als de dames volgend jaar met verlof zijn, zullen ze vast wel de 3000 aantikken.



Ja oké, dat is waar. Jouw geval is ook anders dan de mijne destijds. Ik werd maar niet zwanger en dat zwanger-worden-groepje werd een wij-zijn-zwanger-groepje. En als enige niet zwangere was dat toen best pijnlijk. Dus vandaar ook die anonimisatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 05 juli 2016 @ 22:29:

[...]





Ja oké, dat is waar. Jouw geval is ook anders dan de mijne destijds. Ik werd maar niet zwanger en dat zwanger-worden-groepje werd een wij-zijn-zwanger-groepje. En als enige niet zwangere was dat toen best pijnlijk. Dus vandaar ook die anonimisatie.



Dat is inderdaad wel een ander verhaal, van een heel andere orde. Ik begrijp dat je dan voor anonimisatie kiest. Ach, wie weet is het nog leuk ook om van anderen te lezen hoe zij precies een jaar later dezelfde fase ingaan

En binnenkort is mijn verlof weer voorbij en zit ik niet meer dagelijks op het forum, haha!
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad erg irritant. Weg ermee. Één keer reageren en als het tegenzit kom je het nog jaren tegen.
quote:IBIopviva schreef op 05 juli 2016 @ 22:18:

Is dit het nieuwe forum dan al waar we ideeën voor moesten geven?

Want dat was van alle ideeën vrijwel het enige waar iedereen het over eens was.Fijn hè? Net een referendum: is alleen adviserend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven