Touchscreen telefoon gebarsten

15-03-2015 19:32 22 berichten
Hoi allemaal,



ik zal ongetwijfeld mijn telefoon een keer hebben laten vallen, maar ik kan het me echt niet herinneren. Feit is wel dat mijn telefoonscherm gebarsten is, twee barsten welteverstaan. Touchscreen reageert wel, maar echt mooi is het niet. Ik heb een

Samsung S3.



Nu heb ik zitten googlen op het laten maken van een touchscreen, maar is nogal prijzig (140-200 euro).

In september loopt mijn abonnement af. Nog zes maanden dus.



Hebben jullie tips/ideeën/adresjes omg. Delft/Den Haag/Rotterdam? Ik weet namelijk niet of het scherm nu verder kan barsten of dat ik er nu een beschermingsfolie op kan plakken.



Bedankt voor het meedenken alvast.
Alle reacties Link kopieren
Meestal kan je al 3 mnd voordat je abbo afloopt, een nieuw toestel uitzoeken. Dus dan zou je nog maar 3 mnd hoeven. Verder zou ik bij de action zo'n screen protector folie kopen, die kosten daar geen drol.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verzekeringen die dit dekken. Je kan het morgen even navragen.
Zit er geen zaakje in de buurt?

Wij hebben een turk in de stad die zo iets voor 40 euro maakt. Aangezien het een bekend model is denk ik dat het zeker voor minder zou moeten kunnen. Het glas op je scherm kan nooit zo veel gekost hebben in de fabriek, het herplaatsen dus ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn telefoon is wel gevallen (s4 mini) met flinke barsten.

Ik moest nog een jaar!

Gelukkig had ik een verzekering afgesloten bij het afsluiten van mijn contract.

Verzekering dekte het gelukkig en heb zelfs een geheel nieuwe s4 mini gekregen omdat mijn telefoon door de val ook de sd kaart niet meer kon lezen.

Overigens dekt de verzekering alleen val en stoot schade (een aangewezen gebeurtenis waarbij de schade is ontstaan) maar indien je zegt dat je niet weet hoe het komt vergoeden ze niet want er is geen aangewezen gebeurtenis. Overkwam mijn nichtje vorige week.



Anders zou ik gewoon een beschermfolie kopen en over 3 maanden voor een nieuwe gaan kijken
Not my circus, not my monkeys
Ben inderdaad al vaker bij zo'n 'turk' geweest, maar allemaal rond de 140 euro. Vind ik erg duur.

Wellicht is er vast wel een goedkopere te vinden, zal nog eens goed internet doorspitten haha.



@Waxine, ik kijk toevallig net op telfort (heb ik mijn abo), vanaf zes maanden kan het al, dat zou wel ideaal zijn!
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van ons heeft op internet gezocht hoe het moet en een scherm besteld bij een of andere chinese site en hij was voor 3 euro klaar. ..

het was een gepriegel maar het is hem wel gelukt.
Ik had via mp iemand die voor 50 euro mijn iphone van een nieuw scherm heeft voorzien. Kan me niet voorstellen dat een samsung zoveel duurder is. Ik zou dus zeker nog even verder zoeken.

Of als je toch een abbo met toestel neemt weer, dan zou ik het voor nu laten zitten. Tenzij je dit toestel weer wil verkopen. Dan is het afgwegen of je de reparatie eruit haalt met de verkoop.
Alle reacties Link kopieren
Als het laten repareren van het telefoonscherm zoveel geld kost, denk ik soms dat het beter is om om te kijken naar een andere smartphone.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Bellen met je inboedelverzekering. Is mij ook eens gebeurd, kreeg de reparatie vergoed.
Alle reacties Link kopieren
Als het alleen maar minder mooi is en je bent toch van plan over zes maanden een andere te kiezen dan zou ik het lekker zo laten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vooral dat er nogal wat verschil zit in het vervangen van alleen het glas of het complete scherm. Als de touch-functie het nog doet en er niet teveel barsten zijn kun je alleen het glas laten vervangen of laten lijmen.



http://link.marktplaats.nl/m882606611
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
55,- voor alleen glas



http://mediagek.nl/samsung-galaxy-s3-reparatie-den-haag
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik heb een goed adres, maar je mag hier geen namen noemen of wel?

Het is een adres in Den Haag, op de President Kennedylaan 1919.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2016 23:52
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als het echt alleen het glas is en je scherm doet het verder nog kun je even googlen hoe je er een nieuw scherm op plaatst. Dan is een gepriegel maar dat zou je in theorie zelf moeten kunnen. Zo'n scherm kost een paar euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 15 maart 2015 @ 22:36:

55,- voor alleen glas



http://mediagek.nl/samsung-galaxy-s3-re ... -haagApart Deze doet het voor een paar euro

https://www.phonegigant.n ... LOhrNDYucoCFYMIwwodgbUGDw

Aha, die eerste doen het voor je, voor 8 euro moet je zelf knutselen.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog maar een paar maanden moet zou ik het niet de moeite waard vinden om er nog wat aan te laten doen.

Maar een tip voor de volgende keer, je kunt het gewoon aan de inboedelverzekering opgeven. Misschien heb je een eigen risico (100.-) dan is het nog niet voordelig, maar dat zou je even kunnen uitzoeken.

Voor nu zou ik inderdaad even naar een niet mooie telefoon kijken en zo snel mogelijk met je abonnement een nieuwe aanschaffen
Alle reacties Link kopieren
Gsmdelft.nl



'Samsung GalaxyS4/ S5 glas/lcd-unit vervangen 129 euro, klaar terwijl u wacht en toekijkt, heeft u nog wel compleet beeld? dan 20 euro korting! (bij galaxy S5 als na demontage beeld nog steeds werkt)'

Staat op z'n website. Je moet ff bellen of ie jouw type ook doet.

Hele aardige vent. Beslist geen afzetter.
Alle reacties Link kopieren
Hmpf... Oud topic

Ik denk dat TO inmiddels wel een nieuwe heeft...
Alle reacties Link kopieren
Oeps, door het late uur niet gezien.

Die stomme spammers ook Mods hadden beter het bericht helemaal weg kunnen halen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-10-2017 20:57
Reden: spam
97.07% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven