Trollen

02-08-2015 17:54 38 berichten
voor alle mensen die hier al lang zitten, welk topic is jullie bij gebleven? En dan bedoel ik meer die van Trols, de mijne van dat meisje waarvan ze dacht dat haar buren in organen handelde hahaha mijn god wat heb ik gelachen toen
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug waar de schoonvader uit Amsterdam maar niet terug wilde naar huis en de bank bleef blokkeren en toen hij terug moest een hartaanval of zo kreeg.
Was dat van die schoonvader een trol dan?
ik bedoelde eigenlijk van die topics die nep zijn om beetje mensen hier op stang te jagen
Alle reacties Link kopieren
Alle topics van "ritmisch staccato samenspel tussen percussie, baslijnen, slaggitaren en blaasinstrumenten 29 januari". En alle andere 23 nicks die ze daarna heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja TO van dat schoonvadertopic bleek een troll, dat stond er tenminste in het modtopic. Dus ja, ik begreep dat je dat bedoelde.
Dat topic van voor welke beroemdheid zou je je man in de steek laten, dat was echt een idioot topic. Die to kon alleen maar katten én niet normaal spellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trollen heel erg sneu en niet mijn tijd waard.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Is het ook hoor olla, alleen soms zitten er wel grappige tussen! vaak heb ik het zelf niet eens door dat iemand mij in de maling neemt .
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin TO aangaf dat niemand mocht poepen op haar wc.
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 18:31:

Dat topic van voor welke beroemdheid zou je je man in de steek laten, dat was echt een idioot topic. Die to kon alleen maar katten én niet normaal spellen.😄
Alle reacties Link kopieren
quote:bohogirl schreef op 02 augustus 2015 @ 18:33:

Is het ook hoor olla, alleen soms zitten er wel grappige tussen! vaak heb ik het zelf niet eens door dat iemand mij in de maling neemt .Ik vind een parodie dan leuker. Een grappig neptopic van een bekende forummer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:minnimouse schreef op 02 augustus 2015 @ 18:38:

Het topic waarin TO aangaf dat niemand mocht poepen op haar wc.Ja die was bizar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 02 augustus 2015 @ 18:31:

Dat topic van voor welke beroemdheid zou je je man in de steek laten, dat was echt een idioot topic. Die to kon alleen maar katten én niet normaal spellen.
Alle reacties Link kopieren
Die lovesray vind ik wel grappig met dr drama topics.

En iemand die verliefd was op dr psycholoog. En daarna een topic opende over of je seks kon hebben met he psycholoog. Iedereen dacht dat het over dezelfde psycholoog ging maar het bleek inmiddels al een andere te zijn.
Ik heb dat nooit door. Ik merk dat pas als een topic is weggevaagd en het zo omschreven is in het Modtopic.
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 29 januari 2015 @ 19:43:

Die vind ik wel grappig met dr drama topics.

Dat is dus nummer 21 van de 23.
Alle reacties Link kopieren
Iets met een shampoofles in bepaalde lichaamsopeningen...
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 02 augustus 2015 @ 20:14:

Iets met een shampoofles in bepaalde lichaamsopeningen...Ja de topics van Babette geweldig.!
quote:kopjekoffie70 schreef op 02 augustus 2015 @ 20:14:

Iets met een shampoofles in bepaalde lichaamsopeningen...Hahaha watttt
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier nog niet zolang maar heb ontzettend gelachen om die jongeman die zijn overbuurvrouw zat te begluren omdat haar kat constant op het balkon zat. Het werd steeds spannender met politie en dierenbescherming. En dat alles in pak hem beet 1 uur tijd. Oh my
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier anders ook geen goed gevoel over..
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
De zwanger-door-me-legging-heen.

Ik vond 'm hilarisch Ben alleen bang dat het geen trol was. Maar het was iig wel trolwaardig
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 augustus 2015 @ 18:38:

Het topic waarin TO aangaf dat niemand mocht poepen op haar wc.Die was idd ook erg Vooral omdat er beweerd werd dat schoonpa het écht expres deed dat poepen.
Alle reacties Link kopieren
Hier de link naar het niet mogen poepen topic: Bezoek, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven