tv op zolder

21-10-2014 18:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tips gevraagd! Wij hebben een all in abonnement van Ziggo en beneden en boven op de slaapkamer een tv staan, aangesloten via de kabel en zo'n kastje met een kaartje erin van ziggo. Mijn dochter slaapt op zolder en zou ook graag daar tv willen kijken. Mijn vraag is nu of er ook een andere oplossing is dan die kabel naar boven te trekken. Want dat is een heel gedoe lijkt me en 3 tv's op 1 kabelaansluiting zal de kwaliteit ook niet goed doen. Heb ook al naar ziggo gebeld en zij zeggen gewoon dat er geen andere oplossing is dan de kabel door trekken.

Iemand tips/oplossing?
ik ga er van uit dat als er een betere manier was geweest, ziggo dat gewoon verteld zou hebben?
http://www.digitaaltvkijken.nl/draadloo ... ie-kijken/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee apparaatjes die elkaar signaal doorgeven. De ene staat beneden en is aangesloten op mijn digitennekastje en die zendt het signaal door naar boven waar het andere apparaatje in de tv is geprikt. Nadeel is dat ze hetzelfde kanaal moet kijken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:itsme1973 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 ik ga er van uit dat als er een betere manier was geweest, ziggo dat gewoon verteld zou hebben?Niet als de oplossing bij de concurrent verkrijgbaar is
Bij Ziggo is het mi juist een pré dat je alleen een kabel hoeft door te trekken. Bij andere providers die niet via de kabel werken moet je een extra kastje aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit is draadloos mogelijk.



http://www.wehkamp.nl/ele ... MiR3pubvsECFQXmwgodQwkAyg



http://www.philips.nl/c-p ... aadloze-tv-link/overzicht
Niet geschoten is altijd mis
quote:NummerZoveel schreef op 21 oktober 2014 @ 18:52:

[...]





Niet als de oplossing bij de concurrent verkrijgbaar is klopt, ze zullen je niet naar de concurrent verwijzen maar ze zullen je toch wel vertellen wat in hun pakket mogelijk is, en dat hebben ze dus verteld
Alle reacties Link kopieren
Een digitenne kastje van KPN.

12,50 per maand.



Ik heb het voor mijn kind afgesloten, die wilde geen draad over het mooie stucwerk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben UPC en kijken boven gewoon via internet. Met horizon kun je dan op de computer of iPad ofzo kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hier kijken ze boven op de iPad via de app of op de laptop. Gewoon via WiFi dus. Geen kabel niets
Alle reacties Link kopieren
Ja ze heeft dus een laptop maar ziggo bied geen tv kijken aan via de laptop.....zucht.....
Alle reacties Link kopieren
Draadloos is de kwaliteit wel veel slechter dan met een kabel.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Mamaatje. Wij hebben ziggo hoor. Alles in 1 extra.
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit is prima. Je kijkt toch niet op een scherm van 40 inch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven