Upgraden naar windows 10, doen of niet?

20-08-2015 22:05 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat dus. Zou ik 'm updaten of niet?



En als ik het doe, kan ik dan weer terug naar Windows 8 als 't kut blijkt te zijn?

Heb Windows 8 nu voorgeinstalleerd op de laptop staan...
668, the neighbour of the Beast
Ik vind windows 10 fijn. Dus ik zou zeggen ja.
Of je terug kan gaan weet ik niet, uiteindelijk moet altijd altijd wel lukken toch? Met heel veel abracadabra.



Maar ik lees ook even mee ik kan nu ook upgraden en ik twijfel nog. Want ik ben juist zo blij met Windows 7, dat nieuwe lijkt me veel te ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een beetje aan 8 gewend maar ik vind dat ook nog niet je van het geloof ik....
668, the neighbour of the Beast
Ik heb windows 8.1 en ik doe het niet. De update staat op mijn computer, maar ik wacht eerst af wat de massa er van vindt.
Alle reacties Link kopieren
je kan altijd wel een downgrade doen....



Ik heb windows 10 en wil niet meer terug!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Terug kun je niet, dan moet je alles opnieuw installeren van de oorspronkelijke cd.



Ik doe het meestal wel, wat maakt het uit. Kwestie van wennen, dat is alles. Het is maar een computer.
Alle reacties Link kopieren
dat installeren duurt wel tering lang
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ok, lees dat van ladygaga nu. Heb er nog nooit van gehoord maar dat zou dan een optie zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:sushilala schreef op 20 augustus 2015 @ 22:12:

Ok, lees dat van ladygaga nu. Heb er nog nooit van gehoord maar dat zou dan een optie zijn.Ik hoor ook niemand het woord 'downgrade' zeggen, volgens mij heb ik dat zelf bedacht
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel doen, aangezien ze nu windows 7 én 8 over laten gaan naar windows 10, is dat straks het gebruikelijke besturingsprogramma overal, dan is het niet handig als je thuis nog met een oude versie zit. Het zal waarschijnlijk ook niet heel lang meer duren voordat windows 7 en 8 niet meer ondersteunt vermoed ik.
quote:ladygaga_xx schreef op 20 augustus 2015 @ 22:14:

[...]





Ik hoor ook niemand het woord 'downgrade' zeggen, volgens mij heb ik dat zelf bedacht Hahah ok!
Alle reacties Link kopieren
Als je Windows 8 gewend bent is Windows 10 prima te doen (in mijn ogen is 10 overzichtelijker door het startmenu). Vanaf Windows 7 zou ik zelf niet upgraden naar 10 (al vind ik 10 stukken beter dan 8).
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook een beetje huiverig voor de upgrade, gezien de rampverhalen op diverse fora. Ik had Windows 7 en was daar best tevreden over. Nu toch gedaan en het valt me alles mee. Mijn computer is er ook een stuk sneller van geworden. Ik heb voor de zekerheid wel even een back up en systeemkopie gemaakt van te voren. Dan kan je altijd nog terug.
Ik ben die upgrade kwijt. Zit er naar te zoeken maar kan hem nergens meer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Cateau, je kunt de upgrade ook opnieuw downloaden van de website van Microsoft, als -ie niet meer op je computer staat.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten er al een tijd, met smacht, op te wachten.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht nog even, heb een oude Vaio en het wordt nu afgeraden om 10 erop te zetten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik ga weer terug naar 8.1. Op zich is het heel fijn, maar ik heb veel storingen. Op dit moment ben ik een backup aan het maken en dan hoppa weer terug.
Ik heb wel 10 en bevalt me beter dan 7 en 8.1...
Alle reacties Link kopieren
Heb je een printer? Ik zou even controleren of dat er al drivers zijn voor Windows 10. Wij hebben geüpdate en nu herkend de computer de printer niet meer. Verder is Windows 10 top.
Alle reacties Link kopieren
Vriend werkt in computer winkel en zegt dat wanneer je nu Windows 8 hebt het een verbetering is. Heb je nu Windows 7 dan lekker laten staan. Punt is ook dat er nog niks beschikbaar voor is. Ook de mensen in een computer winkel kunnen er nog weinig mee als er iets mis is. 7 en 8 kunnen ze alles mee, voor 10 is er nog niks.
quote:Oola schreef op 20 augustus 2015 @ 22:32:

Cateau, je kunt de upgrade ook opnieuw downloaden van de website van Microsoft, als -ie niet meer op je computer staat.Ja, daar dacht ik al aan, maar nu lees ik dat 10 waarschijnlijk mijn printer niet herkent en ik ben hem al aan het loaden. Heb ik weer. Ik had vast moeten houden aan mijn eigenwijsheid.
Alle reacties Link kopieren
Als Windows 10 je printer of andere apparaten niet herkent, kun je zelf handmatig de nieuwste drivers downloaden. Hoe dat moet, legt Microsoft hier uit.
Dankjewel Oola.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven