Vage facebook-berichten. En de winnaar is...?

12-07-2012 15:40 276 berichten
Facebook-berichten zijn soms leuk en informatief. Soms zijn ze ook nietszeggend en vaag.



Misschien zitten ze ook bij jou in de groep: mensen die vage foto's posten met altijd zo'n quasi-diepzinnige tekst erbij. Waarmee ze (vermoed ik in ieder geval) diepzinnigheid en een rijk gevoelsleven willen etaleren, maar uit het oog verliezen dat het vooral overkomt als een krampachtige poging tot interessantdoenerij.



Dit is mijn winnaar voor vanmiddag: een wazige foto van een onbekend kindje met de tekst: 'it is easier to build up a child than it is to repair an adult.. choose your words wisely'. Braak.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabrina73 schreef op 17 juli 2012 @ 18:50:

Eigenlijk is het best wel tragisch dat zo veel mensen hun ei kwijt moeten op FB en dat eigenlijk helemaal niemand dat wil lezen. Zo zijn we weer lekker allemaal allee.n met ons zelf bezig op de sociale media.



Nou ja, mensen krijgen altijd nog genoeg reacties.



Ik skip al die schattige kinderfoto's/spreuken/youtubenummers ook hoor. Eigenlijk skip ik alles behalve een paar groepen waar ik op ben geabonneerd. En mensen die ik wel echt grappig vind :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 17 juli 2012 @ 18:39:

Ook leuk: mensen die maar foto's blijven plaatsen van hun huisdier.

.



Dat doe ik ook.

Als mijn katten wat geks of liefs doen en ik heb er een foto van.

Als ik naar de babyfoto's van vriendinnen moet kijken ... vind ik ook af en toe wat veel van het goede.



Ik FB niet om op andermans interesses te anticiperen. Ik plaats mijn interesses.

Wie dat niet leuk vindt kan zelf een keuze maken in niet kijken of mijn notificaties uitzetten.

duss



Er komt zoveel langs wat mij niet boeit,zal andersom net zo gebeuren ja.
Alle reacties Link kopieren
En kwam de update van de buurman een beetje overeen met die van FBvriend?

Hilarisch als ze beiden iets anders posten..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook de gerechten die ze eten als ze uit eten gaan niet. Ik hoef echt niet te weten wat je voor-, hoofd- en nagerecht is. Dat je erop zet dat je uit eten gaat en waar vind ik prima, maar de foto's van de gerechten hoef ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:teardrop-viva schreef op 17 juli 2012 @ 19:18:

En kwam de update van de buurman een beetje overeen met die van FBvriend?

Hilarisch als ze beiden iets anders posten..



Hahaha, nou ja, het kwam in zo verre overheen dat ze elkaar beide wel ff een kopje kleiner zouden maken (in minder vriendelijke bewoordingen).

Ik ging net even kijken, want ik heb al een tijdje niets van hem gezien. Kon ik hem net vinden!!! Shocking: hij heeft me verwijderd!!! Maar nee, hij heeft 'alleen' maar z'n account gedeactiveerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 17 juli 2012 @ 19:23:

Ik snap ook de gerechten die ze eten als ze uit eten gaan niet. Ik hoef echt niet te weten wat je voor-, hoofd- en nagerecht is. Dat je erop zet dat je uit eten gaat en waar vind ik prima, maar de foto's van de gerechten hoef ik niet.



Doe ik ook

Krijg er vaak leuke reacties op dus mijn FBvrienden waarderen het wel!



Ik vind het van een ander ook leuk om te zien wat er gebakken is of waar iemand een mooi bord eten voor zich heeft.
Alle reacties Link kopieren
om Willemeentje, gooi het eruit, ik moet zo hard lachen!



En die buren ! Te leuk.



Huisdierenshit vind ik ook irritant.



Vandaag ook gezien hoe makkelijk social media weer is. Mijn kindje werd geopereerd vandaag, alles goed gegaan. Dat schreef ik op FB en mijn hele netwerk in 1 keer ingelicht zonder veel te hoeven bellen of smssen..



Afijn, ik lees hier graag!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 17 juli 2012 @ 19:43:

[...]





Doe ik ook

Krijg er vaak leuke reacties op dus mijn FBvrienden waarderen het wel!



Ik vind het van een ander ook leuk om te zien wat er gebakken is of waar iemand een mooi bord eten voor zich heeft.Als je nou zelf iets bijzonders gekookt hebt snap ik dat nog wel. Maar om nou in een restaurant van ieder gerecht een foto te maken, sorry dat vind ik overdreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 17 juli 2012 @ 20:22:

[...]





Als je nou zelf iets bijzonders gekookt hebt snap ik dat nog wel. Maar om nou in een restaurant van ieder gerecht een foto te maken, sorry dat vind ik overdreven.Dat mag jij vinden,hoef je geen sorry bij te zeggen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zie dit topic nu pas!





De updates van bepaalde mensen over hoe lief ze hun partner vinden en hoe gelukkig ze nu wel zijn komen me ook de strot uit.Zeg het tegen elkaar ipv op FB denk ik elke keer.

Je loopt het toch ook niet over straat te schreeuwen....



En ik heb er ook bij zitten die zowat elke dag zeggen:

Goedmorgen/Werk ze/Trusten/Eet smakelijk en wat er nog meer te verzinnen is.

En dan de reacties:Fijne dag lieffie,Werk ze met dit,Jij ook Smakelijk XXX,Slaap lekker schattiesXXX etc etc etc...



Oh en nu vergeet ik nog de Fuck de maandag,Haat de maandag en De week is weer doormidden,het weekend staat voor de deur etc etc....Zoek een andere baan denk ik dan als je zo'n hekel aan je werk hebt....



Zo dat lucht lekker op,denk dat ik het zo even als statusupdate zet
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 17 juli 2012 @ 20:31:

Zie dit topic nu pas!





De updates van bepaalde mensen over hoe lief ze hun partner vinden en hoe gelukkig ze nu wel zijn komen me ook de strot uit.Zeg het tegen elkaar ipv op FB denk ik elke keer.

Je loopt het toch ook niet over straat te schreeuwen....



En ik heb er ook bij zitten die zowat elke dag zeggen:

Goedmorgen/Werk ze/Trusten/Eet smakelijk en wat er nog meer te verzinnen is.

En dan de reacties:Fijne dag lieffie,Werk ze met dit,Jij ook Smakelijk XXX,Slaap lekker schattiesXXX etc etc etc...



Oh en nu vergeet ik nog de Fuck de maandag,Haat de maandag en De week is weer doormidden,het weekend staat voor de deur etc etc....Zoek een andere baan denk ik dan als je zo'n hekel aan je werk hebt....



Zo dat lucht lekker op,denk dat ik het zo even als statusupdate zet
quote:boterblommetje schreef op 17 juli 2012 @ 19:18:

[...]





Dat doe ik ook.





Kook.

Ik heb er ook heel veel, huisdieren.



Net nog een foto van de chihuahua met een zebrajasje aan gepost.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het en het staat haar wonderschoon!



Posh
Wat leuk dat jij op mijn fb staat Boterblom. En dat ik hier niet weet wie je bent.



Ik post die foto's niet om een ander te ergeren. Iedereen zet op fb wat hij/zij wil en ik erger me er, als het om 'sociale' dingen gaat nooit aan.

'Social media' het woord zegt het al. En als mensen zich ergeren dan is dat rot voor ze en wat mij betreft zonde van de energie.



Iedereen heeft voor en afkeuren. Iemand die tegelwijsheden post, doorlopend, zou er bij mij af gaan.

Op mijn lijst stonden twee mensen die veel spamden want dan kregen ze gratis zooi. Doei!



Maar als ik geen zin heb in een baby of konijn, dan scroll ik die voorbij. Me opwinden over wat ánderen leuk vinden om te delen, daar ga ik niet aan beginnen.
Alle reacties Link kopieren




ik wissel nog wel eens van nick.

Ben die ene tetter die ook in het Oost'n woont. (laatst mijn mooie lieve Isabel laten slapen)
Alle reacties Link kopieren
*rent naar Leo's Facebook*
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 20:53:

[...]





Kook.

Ik heb er ook heel veel, huisdieren.



Net nog een foto van de chihuahua met een zebrajasje aan gepost.



Echt zooo cute! En zo fijn dat ze weer beter is!



En dan die katten van jou, heerlijk!
Later is nu
Ik ben blij dat ik een paar foto's op FB had van mijn overleden huisdier, ik kon de foto's nietmeer vinden op mijn harde schijf...
Alle reacties Link kopieren






Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die heb je van Lé ofnie ?
Alle reacties Link kopieren
Ja



(maar ik wilde niet te koop lopen met het feit dat ik ook bij lé op fb zit )





(en ik ben niet eens een floofde )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh.. nu kun jij misschien zien wie ik ben?



Like 'm even, weet ik ook wie jij bent
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik like nu even :-)
Alle reacties Link kopieren
~rent naar facebook~
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven