Van het kalifaat tot de kont van Kim.

03-01-2017 11:15 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een reclamezooi van de viva, en dan moeten "we "de app van linda nieuws downloaden.
Oh, ik "moet" niks. Wat fijn.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, fijn he, dat we niets hoeven. En dan zouden we de app naast facebook moeten zetten..
Ik verbaasde me er ook over. De kont van Kim of het kalifaat, zo lekker inwisselbaar ook.
quote:7102 schreef op 03 januari 2017 @ 11:16:

Inderdaad, fijn he, dat we niets hoeven. En dan zouden we de app naast facebook moeten zetten.. Haha, facebook heb ik ook al niet. Heerlijk rustig.
quote:7102 schreef op 03 januari 2017 @ 11:16:

Inderdaad, fijn he, dat we niets hoeven. En dan zouden we de app naast facebook moeten zetten.. oja, ook nog. Zoals je vroeger sbs op 6 moest zetten en rtl 8 op 8. Dat werd dus 25 en 26 ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dus er zijn geen interessante dingen tussen A-J en L-Z?
Vivo per lei
Linda Nieuws wordt gerund door dezelfde stagiaire die al die ranzigheid plaatst.

Kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Que? Hoe verhoudt het een zich tot het ander? Behalve dan dat het beiden duistere donkere grotten zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Viva raadt ons de nieuwe Linda app aan, naast alle genitale ellende onderaan.



Ik had Linda Nieuws op Facebook, maar de Privé is chique vergeleken met de bagger die zij het net op gooien.
Alle reacties Link kopieren
Installeer een adblocker! Zie je al die ellendige reclame die de bruikbaarheid verlagen niet meer en je loopt veel minder kans op malvertising. Ik snap dat die reclame een verdienmodel is voor Sanoma maar zolang Sanoma elke keer weer (google maar even Sanoma malware/malvertising) in zee gaat met dubieuze partijen die via advertenties malware verspreiden en ze daar zelf geen enkele invloed op hebben omdat ze niet weten en kunnen bepalen wie wat laad via dat reclamenetwerk hebben ze dus pech gehad en gebruik ik een adblocker.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Je bent me net voor, wilde hier ook al een topic over openen!

Ik heb me vannacht zo zitten ergeren aan deze reclame dat ik er een mail over heb gestuurd naar Lindanieuws.

Wat ontzettend smakeloos om een terreurbom en het kalifaat in een grappig bedoelde reclame te zetten.

Haha een bom... hihi het kalifaat....

ik kan er echt niet bij dat dit door de Linda-redactie kennelijk als humor wordt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 03 januari 2017 @ 12:41:

Je bent me net voor, wilde hier ook al een topic over openen!

Ik heb me vannacht zo zitten ergeren aan deze reclame dat ik er een mail over heb gestuurd naar Lindanieuws.

Wat ontzettend smakeloos om een terreurbom en het kalifaat in een grappig bedoelde reclame te zetten.

Haha een bom... hihi het kalifaat....

ik kan er echt niet bij dat dit door de Linda-redactie kennelijk als humor wordt gezien.Helemaal eens, zeer ongepast i.m.o
The time is now
Ik erger me hier ook groen en geel aan. Evenals al die ranzige plaatjes en teksten onderin het scherm. Het is gewoon echt niet leuk meer. En al helemaal niet grappig. Ik snap gewoon níet waarom het allemaal zo plat en smakeloos moet.
quote:NYC schreef op 03 januari 2017 @ 15:11:

Ik erger me hier ook groen en geel aan. Evenals al die ranzige plaatjes en teksten onderin het scherm. Het is gewoon echt niet leuk meer. En al helemaal niet grappig. Ik snap gewoon níet waarom het allemaal zo plat en smakeloos moet.Precies.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij tikken de stagiaires zich rot op stukjes die passen bij de doelgroep waar ze zelf bij horen terwijl de viva vrouwen van 25-50 als doelgroep heeft. Het wil blijkbaar niet doordringen dat die groep dus niet zo zit te wachten op 4 kunstige vagina's onder in beeld zoals bij mij op dit moment het geval is. Het had prima bij de Break out gepast toen het nog bestond en gek genoeg bestaat dat ook niet meer..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Viva zoekt juist een steeds jonger publiek, terwijl wij ouwe dozen hier maar rondhangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 03 januari 2017 @ 16:37:

Viva zoekt juist een steeds jonger publiek, terwijl wij ouwe dozen hier maar rondhangen.

Zouden de jongere dan wel willen lezen over het kalifaat?

Ik merk trouwens wel dat er een nieuwe 20 ers generatie op de viva zit, dan denk ik wtf gaat dit over..
het forum sluit gewoon helemaal niet meer aan bij het blad Viva. Sanoma zou er goed aan doen deze uit elkaar te trekken.
quote:Knuffelheks schreef op 03 januari 2017 @ 11:40:

Viva raadt ons de nieuwe Linda app aan, naast alle genitale ellende onderaan.Ik forum nooit mobiel, maar die k*tplaatjes hieronder ben ik kotsbeu. Op dit moment staan er 3 vagina's op een rij
Ik krijg iedere keer als ik viva open de pagina over seks met een tampon
quote:single1985 schreef op 03 januari 2017 @ 20:31:

Ik krijg iedere keer als ik viva open de pagina over seks met een tampon

Die is ook ranzig, ik zie nu dit:



Kruisverhoor: 'Op mijn achttiende kreeg ik...



Helene: 'Pas toen ik begon te kotsen van de...



Kruisverhoor: ‘Hij kwam klaar, stak zijn duim in...



Jayda heeft een relatie met een dertien jaar...



Met bijbehorende plaatjes. Als je ze achter elkaar leest is het best grappig.
quote:7102 schreef op 03 januari 2017 @ 16:47:

[...]



Zouden de jongere dan wel willen lezen over het kalifaat?Ik acht de kans groter dat iemand iets wil lezen over het kalifaat dan over een kont. Echt, er wordt altijd gedaan alsof "seks sells" en mensen zo enorm geïnteresseerd zijn in plaatjes en verhaaltjes over seksuele dingen en fantasieën maar ik denk dat het aantal werkelijk geïnteresseerden ver te zoeken is. Ik vraag me af wat ze ermee willen bereiken. Als het allerlei godsdienstpraatjes en plaatjes waren zou je ook denken: hállo, wat wil je daar dan mee? Daar is het ook niet de juiste plek voor hier. Waarom al die seksuele zooi dan wel?
quote:MwTheelepel schreef op 03 januari 2017 @ 16:29:

Volgens mij tikken de stagiaires zich rot op stukjes die passen bij de doelgroep waar ze zelf bij horen terwijl de viva vrouwen van 25-50 als doelgroep heeft. Het wil blijkbaar niet doordringen dat die groep dus niet zo zit te wachten op 4 kunstige vagina's onder in beeld zoals bij mij op dit moment het geval is. Het had prima bij de Break out gepast toen het nog bestond en gek genoeg bestaat dat ook niet meer..+100
Walgelijk inderdaad.

Smakeloos ook van kont tot kalifaat.

Triest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven