Van Samsung naar iPhone

04-02-2017 05:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Mijn telefoonabonnement loopt bijna af.

En eigenlijk ben ik ook toe aan een nieuwe telefoon. Nu twijfel ik enorm tussen de Samsung a5 en iphone 5s. Ik heb nu een oudere Samsung. Ik heb altijd geroepen nooit apple te willen. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Iemand ervaring die is overgestapt van Samsung naar Apple?





--------------------------------------------

top ringtones, mp3 ringtones download, funny ringtones
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. En ik wil nooit meer terug, ik vind iPhones veel fijner!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens wel 32 gb nemen of meer, 16 gb zit snel vol.
HE WAT? Je topictitel staat in caps lock. Dat symboliseert schreeuwen. Ik heb een andere ervaring, ik heb een ai-phone en wil terug naar samsung. Met een iphone kun je bv geen bluetooth gebruiken, veel minder zelf bedienen, geen gratis muziek, en nog meer irritaties waar ik nu niet op kom.



O wacht als er iets mis gaat, moet je hem opnieuw opstarten. Punt. Je kunt zowat niks anders doen om problemen op te lossen. Bij mij doet de ringtone het af en toe niet meer. Heb al heel wat telefoontjes gemist daardoor. Echt drie keer niks vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van iPhone naar Samsung gegaan en vind het systeem veel fijner. Verder was mijn belangrijkste reden om over te stappen de externe geheugenkaart.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat meer out of the box denken, bv een telefoon die makkelijk 3 dagen op een acculading kan e ook veel voordeliger is al een dure Samsung A5.
Alle reacties Link kopieren
Er zel een wereld van gemak, snelheid en feustratieloosheid voor je open gaan
Zonder oorzaak geen gevolg
Ik ben overgestapt van Samsung SII naar iPhone 5s en vind ze allebei op zich prima. Al heb ik de indruk dat Samsung / Android eerder crasht. Maar misschien is dat in de nieuwere versies vab Android beter?



Maar waarom in hemelsnaam nog een iPhone 5s overwegen? Die heb ik al twee jaar en ben er wel op uitgekeken. Doe mij maar een groter scherm want ik gebruik mijn telefoon nu ook als fotocamera, kijk er video's op, organiseer er mijn boekingen en instapkaarten op etc. Gaat op het grotere scherm van de 6 of 7 prettiger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 04 februari 2017 @ 05:46:

HE WAT? Je topictitel staat in caps lock. Dat symboliseert schreeuwen. Ik heb een andere ervaring, ik heb een ai-phone en wil terug naar samsung. Met een iphone kun je bv geen bluetooth gebruiken, veel minder zelf bedienen, geen gratis muziek, en nog meer irritaties waar ik nu niet op kom.



O wacht als er iets mis gaat, moet je hem opnieuw opstarten. Punt. Je kunt zowat niks anders doen om problemen op te lossen. Bij mij doet de ringtone het af en toe niet meer. Heb al heel wat telefoontjes gemist daardoor. Echt drie keer niks vind ik het.



Volgens mij ken jij je iPhone niet goed. Bluetooth gebruik ik elke dag en ik heb er een app op gezet waarin ik heeeeel veel gratis muziek heb gezet.

En ik heb nu 4 jaar een iPhone en nog nooit is er "iets mis gegaan", alles doet het altijd.



Bij jou is het denk ik een combinatie van pech en niet weten hoe iets werkt, terwijl het zo simpel is als wat.
Alle reacties Link kopieren
A5 hier nou nooit meer wat een rotding. Hij ligt nu voor de 4e keer ter reparatie . Intussen heb ik als vervanging een iPhone 5 nou die is nog niet 1 keer vastgelopen . Het scherm vind ik wel te klein
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een iphone liefhebber.

Ik zou als je voor een iphone gaat er in iedergeval eentje nemen met minimaal 32

Gb .

Enigste min puntje erzit geen radio in een iphone.

Je kan wel een app van een radio downloaden maar dat kost data.. als je niet op wifi zit.

Ik heb zelf iphone 7 plus .. top foon
Alle reacties Link kopieren
iPhones zijn veel fijner in gebruik dan Samsungs.



Maar waarom een 5s? Probeer op z'n minst een 6 of 6s te kopen...



En op z'n minst 32gb, het liefst 64 of meer.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 04 februari 2017 @ 05:46:

HE WAT? Je topictitel staat in caps lock. Dat symboliseert schreeuwen. Ik heb een andere ervaring, ik heb een ai-phone en wil terug naar samsung. Met een iphone kun je bv geen bluetooth gebruiken, veel minder zelf bedienen, geen gratis muziek, en nog meer irritaties waar ik nu niet op kom.



O wacht als er iets mis gaat, moet je hem opnieuw opstarten. Punt. Je kunt zowat niks anders doen om problemen op te lossen. Bij mij doet de ringtone het af en toe niet meer. Heb al heel wat telefoontjes gemist daardoor. Echt drie keer niks vind ik het.Ehm, ken jij de iPhone? Zonder bluetooth kun je om te beginnen al niet handsfree bellen, dus dat zou heel raar zijn als dat niet werkte. Ringtone: heb je het knopje omgezet aan de zijkant? Zelf bedienen: juist veel meer dan android. Daar liep alles vast toen ik een Samsung topmodel had. Gratis muziek: check! Ik zou als ik jou was een handleiding vragen bij de telefoon, dan wil je nooit meer terug naar android :D
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 04 februari 2017 @ 06:49:

iPhones zijn veel fijner in gebruik dan Samsungs.



Maar waarom een 5s? Probeer op z'n minst een 6 of 6s te kopen...



En op z'n minst 32gb, het liefst 64 of meer.Ik heb een 6S plus van 128 gb. Topmodel, lekker groot en geen extra geheugenkaart nodig
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 04 februari 2017 @ 07:13:

[...]



Ik heb een 6S plus van 128 gb. Topmodel, lekker groot en geen extra geheugenkaart nodig Gelukkig maar, want er kan geen geheugenkaartje in een iPhone hihi
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 04 februari 2017 @ 07:30:

[...]





Gelukkig maar, want er kan geen geheugenkaartje in een iPhone hihiIk had een Samsung waar er wel 1 in kon, maar hij sloeg daar geen apps op. En daar had ik hem voor nodig. Ook de Acer van mijn zoon slaat geen apps op. Dan heb je dus geen moer aan een geheugenkaartje. Maar wel maar 4gb ruimte.... Ik was constant aan het wisselen van apps. Heeeeeel irritant.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:havermout1 schreef op 04 februari 2017 @ 06:49:

iPhones zijn veel fijner in gebruik dan Samsungs.



Maar waarom een 5s? Probeer op z'n minst een 6 of 6s te kopen...



En op z'n minst 32gb, het liefst 64 of meer.Dit. Een 5s is wel echt een oud model.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 04 februari 2017 @ 06:30:

[...]





Volgens mij ken jij je iPhone niet goed. Bluetooth gebruik ik elke dag en ik heb er een app op gezet waarin ik heeeeel veel gratis muziek heb gezet.

En ik heb nu 4 jaar een iPhone en nog nooit is er "iets mis gegaan", alles doet het altijd.



Bij jou is het denk ik een combinatie van pech en niet weten hoe iets werkt, terwijl het zo simpel is als wat.



@pamelacourson, welke app gebruik jij voor de gratis muziek??



Ik ben een grote iPhone fan, maar moet eerlijk zeggen dat ik soms wel baal omdat Apple de baas over mijn telefoon is. Zo had ik ooit een app om gratis muziek en tv gemist op te nemen. Deze app is uit de app store verwijderd en kan hem dus niet meer terug halen.

Als ik nu gratis muziek op mijn iPhone wil zetten, doe ik dit via iTunes op de pc. Omslachtig, maar het lukt wel.

Het positieve van Apple is, dat de kans op een virus bijna 0 is.



Daarnaast is Apple super makkelijk in gebruik. Geef je oma van 80 een iPhone en ze kan ermee overweg.
@Pamelacourson Ik ben ook benieuwd naar de muziek app. Ik wil muziek afspelen zonder internet. Kan dat ook op die app ?

Idd minstens 32 gb nemen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar ook een 5S gekocht met 16gb ruimte en die voldoet voor mij prima. Ik heb er geen muziek of films op staan en dan is dit geheugen prima.

Het ligt er dus helemaal aan wat je er mee wilt doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Pin schreef op 04 februari 2017 @ 08:40:

@Pamelacourson Ik ben ook benieuwd naar de muziek app. Ik wil muziek afspelen zonder internet. Kan dat ook op die app ?

Idd minstens 32 gb nemen!



Oei, ik had dat op mijn vorige iPhone. iTube heette het geloof ik, maar ik weet niet of die er nog is. Ik kon dan uit Youtube alles opslaan en inderdaad afspelen zonder internet. Daarna kreeg ik bij mijn abonnement een paar maanden gratis Napster en ben ik daar blijven hangen (inmiddels wel betaald), omdat ik heel veel muziek luister en je daarop ook de allernieuwste albums kan vinden.



In ieder geval zijn er in de App Store best veel van dat soort apps te vinden,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb beide toestellen.

Het is dat ik die Samsung 'moet' gebruiken voor mijn werk, anders had ik 'm al lang verkocht!

Ik vind de Samsung vreselijk!

Met de IPhone heb ik nooit problemen. Ook ik heb 16 Gb het is krapaan maar het lukt.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Nooit meer terug naar Samsung en Android Ik heb een iPhone 6 zodat er nog normale EarPods in kunnen. De 7 heeft die dure bleu tooth of je moet er adapter willen werken vond ik onhandig dus heb ik de 6
Alle reacties Link kopieren
Music werkt ook offline. Ik heb een Apple music abonnement. Echt super
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 04 februari 2017 @ 05:46:

HE WAT? Je topictitel staat in caps lock. Dat symboliseert schreeuwen. .



Niet alleen snap je je telefoon niet. Maar ook forum niet



In topic lijst staat dit topic keurig " iPhone of Samsung " en als je topic opent staat alles in hoofdletters qua topic titel. Dat is bij ieder topic zo.. Ook maar handleiding viva forum downloaden als je toch de handleiding van de iPhone zoekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven