Verbinding WiFi ziekenhuis netwerk

01-08-2015 11:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een paar dagen in het ziekenhuis en de WiFi is gratis en zomder wachtwoord. Als je verbinding maakt met dit netwerk kom je in zo'n scherm waar je akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden en dat werkte afgelopen dagen prima. Moet elke dag trouwens weer opnieuw.



Vanmorgen op de iPad en iPhone ging dat ook prima maar op mijn laptop (Windows 8) krijg ik dat scherm niet meer. Hij maakt wel keurig verbinding. Wat doe ik fout? Is het een instelling op m'n laptop misschien?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Pop-up blocker??
Alle reacties Link kopieren
Als hij verbinding maakt, dan maakt het toch niet uit? Of begrijp ik je verkeerd?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Hij maakt verbinding maar het werkt niet doordat ik denk ik niet akkoord ben gegaan. En dat kan niet omdat ik dat scherm niet krijg.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
quote:O.L.L.A schreef op 01 augustus 2015 @ 11:29:

Als hij verbinding maakt, dan maakt het toch niet uit? Of begrijp ik je verkeerd?

Maar ze moet eerst akkoord gaan met de voorwaarden voordat ze echt op internet mag.



Heb hetzelfde probleem met Windows 8.
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik snap hem nu.

Misschien inderdaad een pop up blocker, je firewall die dit soort dingen tegenhoudt.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik werk in het ziekenhuis, en werk ook vaak met m'n laptop. Vaak krijg ik het scherm wel, maar even vaak ook niet. Totale willekeur lijkt het, ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen.
Alle reacties Link kopieren
soms werkt het bij mij ook gewoon om naar een website te gaan (google oid). Dan ziet dat wifi netwerk dat ik nog geen verbinding heb gemaakt, en krijg ik alsnog zo'n scherm.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
Alle reacties Link kopieren
En als je een browser opent, krijg je dan ook niet die pagina?
Je bent zelf een theepot
Even je wifi aan en uit zetten, helpt bij mij vaak wel
Alle reacties Link kopieren
Alles wat jullie zeggen geprobeerd. Ook al 2x opnieuw opgestart. Pop-up blokkering uitgezet, WiFi aan uit.



Ik zie wel in mijn lijst van WiFi netwerken bij dit netwerk een schild met een uitroepteken erin. Wat betekent dat?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Waarschijnlijk 'beperkte verbinding'. Er is dus wel verbinding maar je kan alsnog niet op internet. Rete-irritant.

Ik hoop dat je snel hét scherm krijgt. (Las in ander topic waarom je in het zkh zit).
Alle reacties Link kopieren
Vraag gewoon even bij de balie hoe en wat. Ze weten waarom je er bent en hoe lang en misschien krijg je een permanentere inlog.
Alle reacties Link kopieren
Als de verbinding op een ander apparaat wel werkt dan is de oplossing simpel. Dan kun je daar namelijk zien op welke internetpagina je moet zijn om verbinding te maken.



Op de browser van je smartphone kun je vervolgens handmatig dit internetadres intikken, en dan de voorwaarden accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een andere browser ook.
1.1.1.1. Intoetsen in explorer en tadaa daar is het scherm dat je zoekt
Ook als je op dat scherm in de trein wacht helpt dat enorm
quote:Maackii schreef op 01 augustus 2015 @ 14:27:

1.1.1.1. Intoetsen in explorer en tadaa daar is het scherm dat je zoektWerkt dat ook met Chrome? Ga ik onthouden.
Volgens mij bij alle browsers hij laat dan de ip pagina
Werkt ook op je telefoon enz
Oké thx!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat je na een bepaalde tijd je verbinding moet herstellen, zal misschien iets te maken hebben met de beveiliging.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
En als 1.1.1.1 niet werkt:

Zoek het ip-address op m.b.v. je browser op je iPhone en iPad. O.a. te zien in de address bar. Bestaat meestal uit cijfers in 4 blokken. Dat adres (in feite de pagina die je nodig hebt) neem je over op Windows 8 device.
.
Boannan, ik heb een week of drie geleden in het ziekenhuis gelegen. Gratis account en wachtwoord maar binnen twee uur een virus. Dit herhaalde zich een keer of vier. Steeds teruggegaan naar een herstelpunt en daarna nooit geen last meer gehad. Het is natuurlijk een open verbinding dus iedereen kan erop en dingen doen. Herstelpunt vind je via configuratiescherm, herstelpunt.

Lukt het dan nog niet, windows opstarten, daarna IE of een andere browser en 7 sec. je uitknop vasthouden. Niet later doen en ook niet eerder loslaten. Daarna krijg je wat opties en dan start je op in "veilige modus met netwerkmogelijkheden". Dan kun je niet alles meer doen maar wel meelezen en hier meeschrijven en over het internet gaan.



Sterkte met je kleintje x
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allen.

Mijn verloofde zit in Dubai in een kliniek, en de enige manier om voor ons even samen te zijn en elkaar te spreken is via een chatsite.

Het grote probleem is die chatsite kost geld, ik wil graag gratis met mijn Verloofde kunnen praten.

Maar het schijnt dat ze daar het internet verkeer, beperken, hetzelfd was ook al in het ziekenhuis in Venlo, waar ze eerst lag.

Ze kan maar een zeer klein aantal sites krijgen, ik vind dit zo'n grote onzin he, ze mag eigenlijk helemaal niet erop.

Dus ze moet ook nog uitkijken dat ze haar laptop niet afpakken.

Wat kan zij doen om haar beperking zelf op te lossen, en we samen bijvoorbeeld op Facebook kunnen

Is er een mogelijkheid om stiekem die berperking te omzeilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven