Verdwaald in het abo met telefoon-bos.

12-12-2014 19:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn contract bij mijn bijna-vorige provider loopt over 3 dagen af en ik ben al dagen op zoek naar een goed, niet te duur abo met telefoon. Door de bomen zie ik het bos niet meer, ook niet met vergelijkingssites...

Wie heeft tips?

Wat ik wil: telefoon die niet al te ingewikkeld is, met een goede camera. Abonnement met hooguit 500 MB, ongeveer een uur bellen en liefst meer dan 100 smsjes per maand. En ik heb er dus helemaal geen verstand van, laat dat duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
bellen.com?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 12 december 2014 @ 19:23:

bellen.com?Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Hier ga je niets aan hebben,

Maar ik ben blij dat ik dat gezeur niet heb.

Ik koop een losse telefoon, budget type, en doe daarbij een prepaid kaart.

Kost me ¤10 in de maand, met de specs die jij beschrijft.

Geen gezeur verder, en alle vrijheid.



Maar ja, hier heb jij niets aan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets? www.gsmtopdeal.nl/apple/i ... /?provider=ben&color=geel



Staan nog wel meer leuke aanbiedingen op die site.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook altijd Sim-only, maar wil nu 's af van mijn bouwvakkerstelefoon. Met die vergelijkingssites kom ik er ook niet uit maar mss moet ik gewoon een beslissing maken. Wat ik dus niet snap, is bv. zo'n abo met 550 min OF sms OF MB, ik wil niet onverhoopt op hoge kosten komen.
Alle reacties Link kopieren
Barrelroll, die kende ik nog niet maar ziet er zeker niet slecht uit. Mooie prijs voor het aangebodene ook.
Alle reacties Link kopieren