Verdwaald in het abo met telefoon-bos.

12-12-2014 19:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn contract bij mijn bijna-vorige provider loopt over 3 dagen af en ik ben al dagen op zoek naar een goed, niet te duur abo met telefoon. Door de bomen zie ik het bos niet meer, ook niet met vergelijkingssites...

Wie heeft tips?

Wat ik wil: telefoon die niet al te ingewikkeld is, met een goede camera. Abonnement met hooguit 500 MB, ongeveer een uur bellen en liefst meer dan 100 smsjes per maand. En ik heb er dus helemaal geen verstand van, laat dat duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
bellen.com?
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 12 december 2014 @ 19:23:

bellen.com?Dit dus
Alle reacties Link kopieren
Hier ga je niets aan hebben,

Maar ik ben blij dat ik dat gezeur niet heb.

Ik koop een losse telefoon, budget type, en doe daarbij een prepaid kaart.

Kost me ¤10 in de maand, met de specs die jij beschrijft.

Geen gezeur verder, en alle vrijheid.



Maar ja, hier heb jij niets aan.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets? www.gsmtopdeal.nl/apple/i ... /?provider=ben&color=geel



Staan nog wel meer leuke aanbiedingen op die site.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook altijd Sim-only, maar wil nu 's af van mijn bouwvakkerstelefoon. Met die vergelijkingssites kom ik er ook niet uit maar mss moet ik gewoon een beslissing maken. Wat ik dus niet snap, is bv. zo'n abo met 550 min OF sms OF MB, ik wil niet onverhoopt op hoge kosten komen.
Alle reacties Link kopieren
Barrelroll, die kende ik nog niet maar ziet er zeker niet slecht uit. Mooie prijs voor het aangebodene ook.
Alle reacties Link kopieren
Bij een hoop abonnementen kun je nog een extra sms bundel nemen. Ik zit zelf bij T-mobile en als ik over mijn internetbundel heen ga word ik teruggezet in snelheid, maar er komen geen extra kosten bij.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
quote:barrelroll schreef op 12 december 2014 @ 19:34:

Bij een hoop abonnementen kun je nog een extra sms bundel nemen. Ik zit zelf bij T-mobile en als ik over mijn internetbundel heen ga word ik teruggezet in snelheid, maar er komen geen extra kosten bij.Dat is goed om te weten BR!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komt dit redelijk in de buurt van wat je zoekt toch?



www.gsmtopdeal.nl/apple/i ... ovider=tmobile&color=geel



Tip: als je een "hip" nieuw toestel neemt, neem dan even contact op met je inboedelverzekering. Vaak is die uit te breiden zodat je telefoon ook buitenshuis gedekt is, dit is veel goedkoper dan je toestel verzekeren met een losse verzekering.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Super BR, ik denk dat ik daar zeker wat mee kan, dank je!
Letten op het bereik is ook handig. Ik heb Telfort en nu kwam ik erachter dat iedereen in mijn straat problemen heeft met bereik Telfort. Ik ook dus. Als ik thuis ben kunnen mensen me vaak niet bereiken telefonisch of er is een echo of storing op de lijn. Als dit abonnement afloopt neem ik een andere provider.

Als je wifi hebt thuis en buitenshuis niet zo heel veel op Internet zit is t aantal MB's niet zo belangrijk. Ik heb 500 en krijg t nooit op. Wifi thuis, bij mijn ouders, op mijn werken in de trein. Hoef de MB's bijna niet aan te spreken (ik vind t overigens wel handig hoor dat ik t heb)

Aantal Sms maakt al helemaal weinig uit volgens mij (maar ik ben een leek). Appen heeft dit bijna helemaal overgenomen.tenzij je veel sms-t met iemand zonder smartphone
Alle reacties Link kopieren
Ik verzeker mijn gsm nooit.

1 je gsm wordt geacht minimaal een jaar te voldoen.

2 met een goede beschermhoes en beschermfolie kan er weinig gebeuren.



Heb mijn abbo omgezet naar een sim only , gebruik nog steeds mijn htc 1x die ik nu al ruim 2 jaar heb.

Tip

Verwijderbare accu heeft 6mnd garantie

Niet verwijderbare accu heeft 9 mnd garantie

Al betwijfel ik dat deze regels in lijn zijn met nederlandse wetgeving
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
GSM zou ik ook niet verzekeren. Ik heb mijn GSM een keer verzekerd omdat ik dat wel een fijn idee vond jaren geleden. Hij werd gestolen dus ik naar de politie voor aangifte en dat opgestuurd naar de verzekering. Kreeg niks terug omdat men niet kon opmaken dat er geweld was gebruikt...



Ik raad ook aan om eens te kijken op kieskeurig hoe duur het toestel wat je wilt los kost. Is wel even een investering maar vaak ben je goedkoper uit met sim only + los toestel dan met abonnement aangezien je een toestel nooit helemaal gratis krijgt.
heb ook nog nooit mijn gsm verzekerd.

ik heb voor het eerst een goedkoop abonnement genomen, 12 euro per maand 200 minuten en 500 mb. ik betaal nu voor hetzelfde 40 euro.

ik heb een apple 4s die het nog goed doet. En er een 'gratis'nokia lumnia bijgekregen mocht de apple het begeven.

ben benieuwd, gaat december in.
Alle reacties Link kopieren
ff Update: ik heb het abo van Barrelroll genomen, dank voor je advies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven