verschil facebook en messenger

27-02-2015 16:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Weet iemand hoe het komt dat, als ik kijk in mijn messenger, het uur en datum van een gelezen bericht verschillend is dan dat van facebook.



Het bericht werd gelezen 11 februari. Gisteren keek ik via messenger opnieuw naar het bericht en zag dat die persoon het eergisteren gelezen had om 9u44. Op facebook bleef 11 februari staan.



Foutje in messenger?
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk....
quote:spectral schreef op 27 februari 2015 @ 16:52:

Lekker belangrijk....
Alle reacties Link kopieren
Idd niet belangrijk... Maar op sommige momenten wel handig Ik hoorde toevallig van een vriendin dat op messenger de tijd wordt aangepast als het bericht nog een keer gelezen wordt. Je ziet dus blijkbaar altijd wanneer het bericht voor het laatst gelezen is. Ik zie op messenger helemaal geen tijden, alleen een rond bolletje met foto van de ontvanger als het gelezen is. Misschien een andere versie ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook zo'n rondje met een foto er in als het bericht gelezen is maar als je dan op het berichtje tikt komt er te staan wanneer het gezien is Zonnebloem33;)
Alle reacties Link kopieren
Aaah thanks.. voor als ik weer een keer sherlock holmes wil spelen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een berichtje gestuurd via Facebook messenger, maar dit beticht wordt niet afgeleverd. Hoe kan dat? Persoon heeft me niet geblokkeerd op fb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven