Vervelende reclame op het forum

21-11-2015 07:34 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren heb ik aldoor pop up reclames als ik op dit forum zit via mijn iphone.

Heel irritant omdat ik het steeds moet wegklikken.

Hebben meer forummers er last van en wat kan ik er aan doen?
Melden in het bugtopic
Ja! Ik kan dit zelfs amper typen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hem helemaal niet weggeklikt! Zwaar irritant want ik kan het forum helemaal niet gebruiken zo
Alle reacties Link kopieren
Heel irritant. Zie geen eens wat ik tik. Kan het inderdaad ook niet weg klikken.
Alle reacties Link kopieren
Oplossing: Adblock Plus downloaden.

Gebruik dit programma al een tijdje en geen gezeur met vervelende reclames.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wilde er zelf een topic van openen! Jij bent me voor vreselijk irritant zeg
Be happy and smile..
Ik kan het niet eens wegklikken..
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeel vervelend dit! (Vanaf mobiel)
Alle reacties Link kopieren
Idd heel hinderlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Zwaar irritant, kan amper dit berichtje typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook niet wegklikken. Reclame kan ik snappen, maar dit slaat echt nergens op. En dan klagen dat gebruikers adblockers installeren. Hier jaag je bezoekers mee weg!
such reply. wow.
Ja, hier ook! Wat vreselijk irritant zeg! Ik zie niet wat ik typ en kan het niet wegklikken... Grrr!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook niet weg krijgen, dit gaat echt mensen wegjagen als dit zo blijft. Wat een RAMP! Het maakt de mobiele site onbruikbaar
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
quote:Autofan schreef op 21 november 2015 @ 07:43:

Oplossing: Adblock Plus downloaden.

Gebruik dit programma al een tijdje en geen gezeur met vervelende reclames. Adblockers zijn er toch nog niet voor je telefoon? Op mijn computer heb ik wel Adblocker, maar op mijn telefoon krijg ik die er niet op.
Alle reacties Link kopieren
Aaahhhhh kan niet eens eten hierdoor!!!



Typen dus... Maar door de klote pop up zag ik niet wat ik had getypt. Of autoherstel getypt... Anyways. Suuuuuuperirritant dit
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk.



Is die Jessica Jones serie zoooo belangrijk? Dat is de enige die ik zie: maar wel constant.



Zat me vannacht al op te vreten over wie dit nou in hemelsnaam bedacht kon hebben?!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn helemaal gek geworden. Ik typ dit blind want Jessica zit rr weer voor.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een beetje reclame her of der niet erg, maar deze nieuwe tactiek vind ik erg agressief en hinderlijk. Maakt het forum onbruikbaar op mobiel. Als dit zo blijft is dat voor mij een reden om het forum gedag te zeggen.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
Nou zo blijft er weinig te lezen over, wat irritant zeg!



Als dit zo blijft zal ik hier idd ook niet meer komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het ook niet weg klikken! Ik type dit en ga dan snel weer weg ,want ik kan echt helemaal niks zo!
Echt super irritant, wilde net een antwoord geven op een verdrietig bericht van een forumster, gaat mijn computer in de automatisch update.

Ik dacht, dan doe ik het via de telefoon, nou dat is dus godsonmogelijk. Krijg die achterlijke banner niet weggeklikt. En no way in hell dat ik die stomme serie ga kijken.



Bah bah Viva, wij zijn er echt alleen maar voor jullie reclame inkomsten. Wat een respectloos gedoe!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij aan bij de irritatie
Alle reacties Link kopieren
Word er zelf zelfs een beetje agressief van. F*cking irritant! En ik zie niet eens waar het reclame voor is; probeer alleen naar zo snel mogelijk (met verhoogde hartslag) op dat kruis te drukken...
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven