Verwijderen van gedownloade, nog niet geinstalleerde android

12-06-2015 23:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn in het blije bezit van twee Asus Nexus 7 (2012) tablets.



Sinds mijn Android 5.0 debacle (uiteindelijk nieuw moederbord gekregen) ben ik zeer allergisch voor updates.

Het nieuwe moederbord staat tot mijn vreugde nog Android 4.4.2 op.



Snoezekind krijgt op zijn tablet nu al eeuwen de melding dat Android 5.0.2 geïnstalleerd wil worden.

No way, de tablet functioneert nu nog supergoed en de garantietermijn verloopt binnenkort, dan gaat dat 5.0.2 geintje geld kosten.



Is er een manier om die download te verwijderen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Maar 5.0.2 klinkt voor mij als weer een iets nieuwere update dan de 5.0. Wellicht hebben ze nu bepaalde bugs eruit gefilterd. Zou je het niet juist proberen nu je nog garantie hebt?



Ik heb de update op mijn telefoon steeds weggeklikt totdat hij toch opeens aan het updaten was (de stiekemerd). Alles werkt, maar het uiterlijk was wel weer even wennen en verbeteringen zie ik niet 1 2 3.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Android 5.0 staat inderdaad te boek als een slechte Android versie. Mogelijk ben jij daar 'slachtoffer' van geworden en is jouw moederbord mischien ten onrechte vervangen en was een upgrade naar Android 5.0.2 wel de ultiem oplossing voor de problemen met Android 5.0.



Zelf gebruik ik al jaren Asus producten, tablet, laptop em moederbords en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ook niet na updates.



Als ik jou was, zou ik de upgrade toch uitvoeren.



Apps updates kun je gemakkelijk uitschakelen, met behulp van Google Play services eigenschappen. Een besturingssysteem update is andere koek. Hiervoor moet je de nodige tools installeren en dan is het maar de vraag of dit werkt.



Dus mijn advies blijft, accepteer de update naar versie 5.0.3
Alle reacties Link kopieren
5.0.3 is echt stukken beter dan 5.0, dat was drama. Mijn Nexus doet het er erg goed op. Ik zou gewoon updaten, vroeg of laat ontkom je er toch niet aan. En die melding kun je niet wegkrijgen, die komt elke dag weer.
En nu is die toch nog wel gratis mocht het mis gaan, zou ik juist nu wel updaten en kijken wat er gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
De tablet deed het eerst even wel op 5.0 en daarna steeds minder. De upgrade die daarna kwam heb ik met de moed der wanhoop geïnstalleerd en een paar dagen later kreeg ik dit.



Google Nexus 7 (2012) overleden ??
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven