Viber: verzonden berichten niet van verzender

12-11-2015 13:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Je hebt een Viber-contact met wie je chat. Ineens krijg je berichten van hem. Als je het er over hebt dan zegt hij dat hij ze niet verzonden heeft. Sterker nog hij heeft ook berichten van mij gekregen die ik niet verzonden heb (over kopen van computer met korting). Hij heeft toen een ICT-vriend gebeld en die heeft gezegd heel Viber te wissen en opnieuw te installeren. Hij kan het me dus niet laten zien.



De verzonden berichten waren expliciet seksueel en aangezien hij vaker op dat tijdstip komt met dingen als dat hij met me wilt vrijen en of ik dat ook wil et cetera ben ik nu erg sceptisch.



Zou dus graag willen weten of jullie wel eens berichten krijgen van een bekende die later zegt die berichten niet verzonden te hebben. Of weten jullie of dit wel eens gebeurd bij Viber?
Mij nog nooit overkomen.
Alle reacties Link kopieren
ik heb dit inderdaad weleens gehad bij viber... dan zie ik bericht binnen komen dan lees ik hem en daarna is die opeens weg (dat heb ik)

ik heb toen viber weggegooid..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit meegemaakt met Viber.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg wel vaak spam berichten op Viber van nummers die ik helemaal niet in mijn contacten heb, maar dat is allemaal reclame. Wat jij beschrijft heb ik nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de berichten wel nog steeds staan. Het ziet er niet uit als iets tijdelijks. Ik denk echt dat hij het gewoon wel verstuurd heeft en dat betekent wel iets voor de verstandhouding... Tja nu die zegt dat ie het niet verzonden heeft...
Dat doet mij eraan herinneren viber eraf te gooien. Ik vind het maar een vage app. En ik gebruik em toch al niet.
Ik ken Viber niet dus misschien ligt het daaraan dat ik het niet begrijp: je zei je was aan het chatten met deze persoon en kreeg plotseling berichten van hem. Is dat niet het hele idee van chatten?
Alle reacties Link kopieren
@pimpampum Hahaha, ja dat is het idee van chatten MAAR ik kreeg deze berichten later op de avond op het moment dat we niet actief aan het chatten waren. Ik zag de berichten de volgende dag. Is dit een beetje duidelijker?
Alle reacties Link kopieren
Viber is het afgelopen jaar al regelmatig gehacked. Daarnaast worden er ook met regelmaat Spam teksten rondgestuurd. E.e.a. door te klooien met de database allocatie adresseringen waardoor verzenders en ontvangers niet meer op hun toegewezen plek staan en dus berichten ontvangen van andere personen onder een bekende naam.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
@jaw dus het zou best kunnen zijn dat hij die berichten niet heeft gestuurd. Maakt het denk je nog iets uit dat hij het enige contact van mij is in Viber met wie ik actief chat, denk je?



Ik bedoel er zijn geen andere mensen die mij dus berichtjes sturen via Viber dus dan kan er ook geen sprake zijn van verwisseling, toch? Hij is ook de enige met wie ik het Engels chat en de berichten waren ook in het Engels.
Tja, als hij het wel vaker doet en het dan toegeeft zelf te zijn dan is de kans wel aanwezig dat hij het in een dronken, geile of geildronken bui zelf heeft gestuurd. Daar stuur je zelf ook op aan. Of hij de waarheid spreekt zul je hier niet achter komen ben ik bang.



Die Viber app zou ik sowieso niet op mijn telefoon willen hebben naar wat ik erover heb gelezen, maar dat is een heel ander verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou nee, hij zegt wel eens dat hij met mij wilt vrijen enzo. Maar dit waren echt vulgaire berichten en hij zegt dat hij het niet verzonden heeft. Blijf het lastig vinden of ik moet geloven dat iemand anders het heeft gedaan. Hij zegt dat één van onze telefoons gehackt is. Wist niet dat Viber daar zo gevoelig voor is. Gebruik Viber ook alleen voor de chat met hem omdat hij WhatsApp liever niet doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven