Viva forum app werkt niet :(

31-10-2014 23:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoiiii,



Ik wilde even weten of meer iPhone gebruikers hier last van hebben? Sinds 3 dagen doet mijn viva forum app het niet meer. Als ik de recente topics wil openen dan geeft ie een foutmelding en heb ik als enige keus om op "oke" te klikken en dan vervolgens blijft alles blanco. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakt geen verschil. Iemand tips?
Hij doet het niet en gaat het ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer? 😶😶
Het is een beetje alsof je op 1 januari op straat vraagt: goh wat een rommel hier, was er een feestje?

Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 01 november 2014 @ 00:21:

Het is een beetje alsof je op 1 januari op straat vraagt: goh wat een rommel hier, was er een feestje?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb blijkbaar iets gemist want ik snap het niet! Hoezo gaat hij het niet meer doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tattoo-lady schreef op 01 november 2014 @ 00:30:

Sorry, ik heb blijkbaar iets gemist want ik snap het niet! Hoezo gaat hij het niet meer doen?Kijk eens naar alle topics bij Digi, waar gaan die over?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sjee, waarom zo gemeen? Ik stel gewoon een vraag, een antwoord met info was ook voldoende hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:tattoo-lady schreef op 01 november 2014 @ 00:35:

Sjee, waarom zo gemeen? Ik stel gewoon een vraag, een antwoord met info was ook voldoende hoor



Alsjeblieft



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier iets aan?



http://www.viva.nl/app/
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven




Nou, vooruit.

Er is een nieuwe 'app'. Zoek maar in de AppStore op Viva.

Overigens is het gewoon de site wat ze app noemen, dus bespaar jezelf de MB's en surf gewoon naar viva.nl, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
En waarmee forum je nu dan? PC? Zie je geen verschil dan?
...
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb nieuws..... echt....



hou je vast.... hier komt het:



Er doet wel meer niet en dát wat het wél doet, doet echt raar.

Tsja, die mevrouw met het kapotte rechterzijkantje (a.k.a mod) zegt dat 'allusvansellufgoekomp'.



Jouw mobiele app niet.

Die is overleden, kaputt en Mieke Telkamp aan het zingen.

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet i.p.v. de app gewoon toevoegen net als op de ipad? (dat vierkantje met pijltje naar boven) Bij mij werkt dat op de ipad heel goed. Op mijn telefoon weet ik niet, dat probeer ik ook niet, mij te klein allemaal.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
App's not pinin'! 'E's passed on! This app is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-APP!!
Alle reacties Link kopieren
mosterd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas al drie dagen hetzelfde... Vond al dat ze erg lang bezig waren en dat het forum al heel lang tijdelijk dicht was. Tot ik hem via de browser opende. Maar gaat hij het for real nooit meer doen? Was net volledig gewend aan de app
Alle reacties Link kopieren
Wow lekkere mosterd ik begrijp het forum niet zo goed buiten de app en had volledig over alle andere reacties heen gelezen :p
Alle reacties Link kopieren
Tja het is flink balen. En let maar niet op sommige reacties. Niet iedereen zit (zo) veel op het forum en snapt er dus de ballen van of weet alles van wat er speelt. Ik dus ook niet ....

Ben volkomen de weg kwijt 😳 Lees en post hier af en toe eens en alleen vanaf mijn mobiel.

Dat is nu wel een hele opgave...
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 01 november 2014 @ 01:19:

App's not pinin'! 'E's passed on! This app is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-APP!!



Mods: Well, We'd better replace it, then. (take a quick peek behind the counter) Sorry squire, We've had a look 'round the back of the shop, and uh, we're right out of apps.
quote:Ginevra schreef op 01 november 2014 @ 00:21:

Het is een beetje alsof je op 1 januari op straat vraagt: goh wat een rommel hier, was er een feestje?

quote:Ginevra schreef op 01 november 2014 @ 01:19:

App's not pinin'! 'E's passed on! This app is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisible!! THIS IS AN EX-APP!!
Alle reacties Link kopieren
Balen he? Nu alleen nog via de mobiele site dus. Ik vond de app ook fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven