Viva forum app werkt niet

15-07-2015 20:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Al een tijdje kan ik mijnviva app niet gebruiken. Ik heb hem toen verwijderd. Vandaag dacht ik, ik zet die app weer terug. Ik kreeg toen de melding dat mijn wachtwoord/nick niet klopte. Ik heb toen een nieuwe naam gerigistreerd op de computer.



Maar nog steeds blijft hetzelfde probleem bestaan. De app geeft aan dat de gebruikersnaam/ of het wachtwoord niet klopt op de app. Terwijl ik hier wel gewoon inlog. Kent iemand dit probleem? En zo ja, wat kan ik eraan doen?
"Het zijn de kleine dingen die het doen!"
Alle reacties Link kopieren
Bestaat al heel lang niet meer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Helaas finito :,-( alleen nog website waarbij je elke keer weer opnieuw moet inloggen grrr.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaah gatver! Waarom niet meer?

Website werkt echt heel slecht. Veel te zwaar voor mijn laptop.
"Het zijn de kleine dingen die het doen!"
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 15 juli 2015 @ 20:58:

Helaas finito :,-( alleen nog website waarbij je elke keer weer opnieuw moet inloggen grrr.Opnieuw inloggen hoeft niet iedere keer hoor. Mijn iphone, ipad en PC slaan mijn inloggegevens gewoon op, kun je gewoon instellen;)
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zal het probleem niet zijn. Op je foon kun je het wel open laten staan, maar niet op algemene computers. Moet je toch steeds inloggen
"Het zijn de kleine dingen die het doen!"
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg ik het Viva forum maar definitief op. Want zo is het niet praktisdch en niet leuk meer. Jammer maar helaas! Heeft Viva daar een bepaalde reden voor dat het is opgehouden?
"Het zijn de kleine dingen die het doen!"
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze nou niet gewoon zorgen dat die app je naar een pagina brengt waar je kunt lezen dat deze app allang niet meer ondersteund wordt. En dat er ook geen andere is

.

(Plus een waarschuwing je dataverbruik in de peiling te houden als je je op het gewone 'mobiele' forum begeeft.)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hetebliksem schreef op 15 juli 2015 @ 21:04:

Dan zeg ik het Viva forum maar definitief op. Want zo is het niet praktisdch en niet leuk meer. Jammer maar helaas! Heeft Viva daar een bepaalde reden voor dat het is opgehouden?



Op die simpele oranje-witte versie konden ze geen reclame plempen en daarom geen inkomsten vergaren.

De community manager heeft wel gezegd dat er onderzocht wordt of die simpele app weer terug kan komen, omdat de web-versie ook data en batterijen vreet. Maar de TD heeft nog niet eens simpele bugs opgelost die er al bijna 10 maanden zijn, dus ga er maar geen geld op inzetten.



En dat iedere keer opnieuw moeten inloggen op de web-versie is een bug, gebeurt regelmatig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Lieke007 schreef op 15 juli 2015 @ 21:01:

[...]





Opnieuw inloggen hoeft niet iedere keer hoor. Mijn iphone, ipad en PC slaan mijn inloggegevens gewoon op, kun je gewoon instellen;)Hoe kan ik dat instellen? Zou wel fijn zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Nu ik op vakantie ga, slurpt de browser-versie data! Ik vrees dat ik maar heel af en toe via een slechtwerkende camping-WiFi-verbinding eens kan kijken.



Ook op Apps kun je reclame inbouwen, die ik genadeloos weer wegklik. Ik scrol nu ook over de reclames heen, zonder te registreren wat het eigenlijk voor reclame is, dus dan kunnen ze het ook wel skippen
Alle reacties Link kopieren
quote:Famke81 schreef op 15 juli 2015 @ 21:51:

Nu ik op vakantie ga, slurpt de browser-versie data! Ik vrees dat ik maar heel af en toe via een slechtwerkende camping-WiFi-verbinding eens kan kijken.

De TD is er drúk mee bezig Famke... al een maand of 10.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Druk met andere dingen zeker, zinloze reclames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven