Viva, ga eens kijken op www.bokt.nl

05-02-2015 19:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is pas ECHT een groot forum waar HEEL veel geregistreerden staan. En die loopt praktisch nooit spaak. Het is tijd dat jullie eens in de leer gaan want jullie bakken er niets van.



Het lukt jullie maar niet om de boel hier op orde te krijgen.
Bokt doet het idd altijd. Maar de sfeer, nah. De moderatie is ook om te janken zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niet een paardenforum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 05 februari 2015 @ 19:39:

Bokt doet het idd altijd. Maar de sfeer, nah. De moderatie is ook om te janken zo erg.Is de sfeer daar nóg slechter?
Joh, bij de viooltjes loopt het ook stùkken beter. Waar niet, eigenlijk?
Yup, Bokt is een paardenforum, maar ook met een groot "paardloos" gedeelte.

De sfeer is er idd bij tijd en wijle veel erger dan hier. Voornamelijk omdat de moderators blijkbaar geen eensluidende afspraken maken onderling. Zo krijg je van de een een waarschuwing of ban voor iets bijzonder onnozels(zoals ten tijde van angelgate zeg maar, een verkeerde smiley of zo) en laat de ander topics waarin mensen elkaar virtueel afmaken dagenlang volledig uit de hand lopen.
Ik vermaak me wel een paar dagen op bokt hoor



Ik vind sommige woorden daar echt zo vreselijk mutserig. "Banketstaaf, oliebol, poedersuiker" voor zaken die niet zo leuk zijn. Stel je voor dat je shit of klote schrijft. Ik verzandde laatst in een topic waar het over "prutsmutsen" ging, dat bleek dus een net woord voor "hoer" te zijn.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Deze info is niet privacygevoelig denk ik, maar ik heb geen paard.

Ik was weer plotseling uitgelogd overigens. Allemaal onnodig extra verkeer was dat en dat terwijl het zo druk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 05 februari 2015 @ 20:00:

Ik vind sommige woorden daar echt zo vreselijk mutserig. "Banketstaaf, oliebol, poedersuiker" voor zaken die niet zo leuk zijn. Stel je voor dat je shit of klote schrijft. Ik verzandde laatst in een topic waar het over "prutsmutsen" ging, dat bleek dus een net woord voor "hoer" te zijn.



Vrij kinderachtig inderdaad, maar er komen dan ook veel jonge meiden op het forum af. Bovendien kun je die censuur uitschakelen zodat je alle woorden gewoon te zien krijgt ;)

Verder is de sfeer op bokt best oke, alleen het moderatiebeleid is om te huilen. Veel schijnheilig gedoe achter de schermen.
Het Fokforum heeft ook niet zo veel last van storingen en/of onderhoud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 05 februari 2015 @ 20:00:

Ik vind sommige woorden daar echt zo vreselijk mutserig. "Banketstaaf, oliebol, poedersuiker" voor zaken die niet zo leuk zijn. Stel je voor dat je shit of klote schrijft. Ik verzandde laatst in een topic waar het over "prutsmutsen" ging, dat bleek dus een net woord voor "hoer" te zijn.



Wat is een banketstaaf dan?
banketstaaf = lul

Maar dit is een vrouwenforum. Vrouwen zijn gewoon niet zo technisch.



(Kusje voor jou, forumknutselaar, we kennen elkaar irl, hoorde ik laatst )
Ja, zoiets kreeg ik ook mee laatst. Een soort angelgate, mods die in de gegevens van andere forummers hadden zitten neuzen, een ontslaggolf onder de mods en een actie om nieuwe mods aan te trekken. Hier was dat een enorme rel geworden, maar de Bokkers bleven opvallend rustig(of er werd fluks geband, kan ook nog). Ik hoef daar in ieder geval niet te modereren, dank je vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijekip schreef op 05 februari 2015 @ 20:09:

banketstaaf = lul

Hoe bedénk je het.....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:blijekip schreef op 05 februari 2015 @ 20:09:

banketstaaf = lul

Ja, of lullig. Zo van "goh, dat vind ik nou echt heel erg banketstaaf voor je!" Ik zat in het begin echt met mijn ogen te knipperen.
quote:Snoesje666 schreef op 05 februari 2015 @ 20:12:

[...]

Hoe bedénk je het..... Volgens mij is dat ooit gekomen vanwege het veelal jonge publiek (?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 05 februari 2015 @ 20:13:

[...]





Ja, of lullig. Zo van "goh, dat vind ik nou echt heel erg banketstaaf voor je!" Ik zat in het begin echt met mijn ogen te knipperen.Is dit echt?
Hebben ze daar ook topics of ze zwanger zijn?



Ik heb niets met paarden.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalphin schreef op 05 februari 2015 @ 20:21:

Hebben ze daar ook topics of ze zwanger zijn?



Ik heb niets met paarden.Misschien vragen ze zich daar af of ze zwanger zijn van hun paard nadat ze er op gereden hebben?
quote:minnimouse schreef op 05 februari 2015 @ 20:22:

[...]





Misschien vragen ze zich daar af of ze zwanger zijn van hun paard nadat ze er op gereden hebben?



Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ja, is echt.

Er zitten inderdaad veel jonge meiden, de "Penny's". Paardenmeisjes met gevoelige oortjes. Ze hebben een eigen gedeelte op het forum, maar mogen op het hele forum komen.
Nah niets voor mij. Vraag mij altijd al af wat ze zien in paarden. Het is echt een tiener ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven