Viva, ga eens kijken op www.bokt.nl

05-02-2015 19:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is pas ECHT een groot forum waar HEEL veel geregistreerden staan. En die loopt praktisch nooit spaak. Het is tijd dat jullie eens in de leer gaan want jullie bakken er niets van.



Het lukt jullie maar niet om de boel hier op orde te krijgen.
Ja hoor, er is ook een heel paardloos gedeelte. Zo is er nu een discussie over wel of niet enten(van kinderen, niet van paarden) en was er laatst een vrij heftige discussie(die uiteraard gesloten is want men was niet lief voor de TO)over een minnares.
Dat is voor rooie oortjes, geen gevoelige oortjes
dubbel
dubbel
Alle reacties Link kopieren
En een oliebol is een tiet en poedersuiker sperma ofzo?
dubbel
Een oliebol is klote denk ik.

Maar de TD is inderdaad heel erg goed. Nooit storing, het forum doet het altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam van het prille begin af op bokt. Eerst zaten we op digiplaza van horses of the dutch. En toen was daar iemand daar die haar toenmalige vriend Bart verzocht om een forum op te zetten, en ik werd uitgenodigd daar te komen.



IK kwam daar al jaren en jaren en iedereen kende mij daar. Steeds meer en meer mensen kwamen erbij. Ook moderators die er nog niet lang kwamen en die openden een jacht op mij. Gingen op elke slak zout leggen, een onterechte ban opleggen waartegen anderen in opstand kwamen waardoor deze opgeheven werd. Ik was kritisch en daar konden ze niet tegen. Daarom heb ik een permanente ban gekregen.



Ik vind Bokt qua sfeer vergelijkbaar met hier. Een hardere sfeer heerst op het hondenforum. Daar zijn mensen echt bot en er op uit om elkaar te kwetsen of onderuit te halen.



Dat is op Bokt niet zo.

Maar omdat er ook jong grut komt, is het vocabulaire zo gezegd `beperkt`. Jammer eigenlijk. Er zijn te veel subforums, en het zou beter zijn om een gescheiden forum te hebben voor volwassenen of de oude garde.



Ik vind het moderatorschap op Viva absoluut beter werken. Op Bokt voeren ze het te ver door en worden dan snel te selectief en gaan dan met twee maten meten.



Maar het forum loopt er in ieder geval niet om de haverklap spaak zoals hier.
Ook op FOK.! die toch veel bezoekers heeft heb ik dit soort toestanden nog nooit meegemaakt en ook daar kom ik toch al wat jaren..
Je moet eerst 25 berichten plaatsen in de paarden topics, dus als je niets van paarden afweet, is het moeilijk om op paarden topics te reageren. Dus ja, je kan nooit op gewone topics reageren of zelf één starten. Een Banketstaaf beleid dus!
Klopt. Maar er zijn genoeg mensen die overal wat oneliners neerplempen en zo binnen 10 minuten aan die 25 berichten komen. Als je net de "goede" mod treft kom je daar makkelijk mee weg.

Ik snap het beleid op zich wel, werkt hetzelfde als de plaatjesplakfunctie hier; je probeert zo te voorkomen dat er ongewenste gasten op je forum verschijnen. Maar dan moet je je wel aan het beleid houden en daar zijn ze niet zo goed in.
FOK vind ik te massaal en zoveel domme opmerkingen tussendoor (jaja, nog erger dan hier ) En veel te veel pijlers, of zo lijkt het in ieder geval, kan de weg niet vinden daar. Hier vind ik het toch diverser, maar het blijft wel een vrouwenforum.



Ik kan denk ik geen enkele oneliner over een paard bedenken
"leuk paard" "ziet er goed uit" "knap hoor" "helemaal eens", gewoon wat algemeenheden in het rond strooien
Hehehe VIVA forummers infiltreren op Bokt opeens massa's topics gevuld met 'leuk paard' en 'helemaal mee eens' of 'poedersuiker banketstaaf olibol!!!'
Nou ja, ik ben wel een "paardenmeisje" dus ik vermaak me er wel. Maar over het algemeen hou ik het wel bij het paardengedeelte, ik meng me niet te veel in de algemene onderwerpen, want het zijn wel enorme tere zieltjes daar. Ik geloof niet dat ik hier bekend sta als keiharde forummer, maar als ik daar reageer zoals hier, ben ik gemeeheen en krijg ik waarschuwingen van mods. Ik stond echt mijn mijn ogen te knipperen toen ik een pb kreeg van een mod over een post waar de mods hier echt geen woord over vuil maken. Sloeg werkelijk nergens op. Ik had de beledigde forummer in kwestie aangesproken als "types als TO"....
Ik vind de sfeer hier ook stukken harder dan daar. Maar ik denk dat dat komt doordat hier nog veel meer anonimiteit is en nog veel minder 'gemeenschapsgevoel'. Daar kent via via iedereen elkaar IRL zo'n beetje. Ik vind dat je hier veel sneller in een hoekje gestopt wordt en genadeloos afgemaakt dan daar. Daarentegen vind ik het niveau hier inhoudelijk een stuk hoger en diverser (haha) en zit hier veel meer expertise. Het is gewoon echt zo dat het VIVA forum overal een antwoord op heeft daar zag ik laatst een topic waar iemand vroeg om hulp bij de opvoeding, ze vroeg of er een deskundige (pedagoog/psycholoog) in de zaal zat en zat mensen die antwoordden dat ze een algemene zorg/welzijn MBO opleiding hadden gedaan en wel in hun boekje wat voor haar konden opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken op het BOK-forum, maar vind het niks. Ondanks de "storigen"gaat er niks boven het VIVA-forum! (y)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijekip schreef op 06 februari 2015 @ 14:17:





Ik kan denk ik geen enkele oneliner over een paard bedenken "Hihihihihiiiii" krijgt een geheel nieuwe lading...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 06 februari 2015 @ 18:20:

[...]





"Hihihihihiiiii" krijgt een geheel nieuwe lading...rofl:
miepje1971 wijzigde dit bericht op 06-02-2015 19:45
Reden: oliebolforum
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 06 februari 2015 @ 10:39:

Ook op FOK.! die toch veel bezoekers heeft heb ik dit soort toestanden nog nooit meegemaakt en ook daar kom ik toch al wat jaren..Wat is dat voor forum?
Fok vind ik echt zo'n rechts bralballenforum vol puisterige stinkende corpsstudenten.
Ik zit ook op bokt (de laatste tijd steeds minder, de sfeer is om te huilen) maar ook daar zijn problemen, die in de doofpot gegooid worden:

http://www.bokt.nl/forums ... 273&hilit=anders+ingelogd

http://www.bokt.nl/forums ... it=ingelogd+als+een+ander

http://www.bokt.nl/forums ... &t=1742373&hilit=ingelogd

http://www.bokt.nl/forums ... dentiteitscrisis&start=50



Zo 4 topics over mensen die ineens als andere mensen zijn ingelogd, hetzelfde wat er hier gebeurde.

Bovendien is het beleid op bokt echt slecht qua privacy, schaduwaccounts en dergelijke, iets wat ik hier een stuk beter vind.



Dus nee, niet te veel aantrekken van bokt aub , alleen de stabiliteit mag je wel overnemen.
Alle reacties Link kopieren
Het EGF (Elle girl forum) is leuk. Zeker sinds de nieuwe layout. Je kunt niet alleen berichten citeren maar ook mensen taggen in een bericht, en berichten leuk vinden. Leeftijd is vooral 20-30 denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lughnasadh schreef op 06 februari 2015 @ 21:33:

Fok vind ik echt zo'n rechts bralballenforum vol puisterige stinkende corpsstudenten.Ja 17-jarige puistenkoppen, nerdjes en corpsballetjes. Vroeger weleens geweest en je kreeg nooit een normaal antwoord.
quote:Lughnasadh schreef op 06 februari 2015 @ 21:33:

Fok vind ik echt zo'n rechts bralballenforum vol puisterige stinkende corpsstudenten.Ik zal maar niet zeggen welke vooroordelen ik over de gemiddelde FOK gebruiker heb, maar het is heel wat anders dan jij beschrijft Wel wat meer in de buurt van minnie mouse en ze kunnen daar ook geen normale discussie voeren, alleen maar domme onzin berichten overal tussendoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven