viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Daarom staat je topic er ook 3 keer



Maar inderdaad, sinds de bugfix is het echt huilen met de pet op.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit zo'n slecht forum gezien als dit, werkt voor geen meter, volgens mij is iedereen bij de viva aan de koffie en voeren ze geen reet uit,
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog nooit zo'n slecht forum gezien als dit, werkt voor geen meter, volgens mij is iedereen bij de viva aan de koffie en voeren ze geen reet uit,
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het vermoeden dat ze het forum hebben laten ontwerpen bij zo'n "professioneel" bedrijf ipv een werkend programma te kopen.



Daarnaast zitten de Banner reclames ook nog eens vol met spy-ware programma's en andere rotzooi waar mijn detectie systemen het maar druk mee hebben, als de reclame banner al niet meteen mijn browser laat crashen uit voorzorg.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Hoop toch dat het blad een stuk beter is [voor de mensen die een abo hebben] dan het forum,
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ja dit forum is zo traag als dikke stront door een trechter en die service unavailble
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ja dit forum is zo traag als dikke stront door een trechter en die service unavailable
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Heeel irritant. Kan iemand die goeroe ff uit z'n meditatie halen?
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 28 januari 2015 @ 13:07:

Heeel irritant. Kan iemand die goeroe ff uit z'n meditatie halen?







Ik denk dat hij zo erg in zijn meditatie zit dat het heeeeeeeeeeel lang kan duren voordat hij wakker is geschud.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik begreep al niet over welke goeroe het ging, maar ik heb hem inmiddels ook meerdere keren ontmoet. Niet leuk.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al eens een mail aan gewaagd. De TD is er mee bezig. Welk jaar werd er niet bij gezegd.



Man wat irritant. Het duurt ook al heel lang. Je zou denken dat het binnen een paar dagen toch wel een keer klaar moet zijn.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er knetter van

Het is er niet gebruiksvriendelijker op geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ja
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 28 januari 2015 @ 13:26:

Ik heb er al eens een mail aan gewaagd. De TD is er mee bezig. Wel jaar werd er niet bij gezegd.



Man wat irritant. Het duurt ook al heel lang. Je zou denken dat het binnen een paar dagen toch wel een keer klaar moet zijn.Ik schat zo rond de kerst 2018.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel of ze op bandbreedte aan het beknibbelen zijn, zo traag.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 28 januari 2015 @ 13:27:

[...]





Ik schat zo rond de kerst 2018.Ik weet wel wanneer als pasen en pinksteren op 1 dag vallen dus nooit
Alle reacties Link kopieren
Echt he😐😐😐 heb nog heimwee naar het oude forum.

Alles zo traag, en zelfs nu ik het ben gewend vind ik het gewoon niet handig werken....

Eigenlijk zijn de meeste mensen wat ik zo lees ontevreden, kan het niet gewoon weer terug gezet worden naar het oude???
quote:charlottew88 schreef op 28 januari 2015 @ 13:27:

[...]





Ik schat zo rond de kerst 2018.Ik hou van optimistische mensen
Alle reacties Link kopieren
Klikkend op: forum.viva.nl/forum/list_new_topics



Waiting for forum.viva.nl... in de statusbalk, 45 seconden duurt dat wachten
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 28 januari 2015 @ 13:34:

[...]





Ik hou van optimistische mensen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nog het meest irritante vind van veel websites tegenwoordig is dat de titel al een halve pagina/scherm in beslag neemt.

Waar slaat dat in godnaam toch op?

Het ziet er hooguit wel leuk uit.
Alle reacties Link kopieren
Schijtirrritant vind ik het.

En als je service unavaileble krijgt, is het forum nog zo traag als dikke stront.



*als ik het zo teruglees is het net of ik een poepfetisj heb, maar dat valt wel mee hoor
Ik heb vandaag een mail naar Sanoma gestuurd om mijn beklag te doen over het feit dat de problemen hier niet opgelost lijken te worden. Misschien een idee als meer mensen dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ben je lid steinbeck?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven