viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
quote:coolpack2 schreef op 19 februari 2015 @ 07:58:

@pimpampum: Ahaaa, dus die verschuivende pagina's is misschien wel vooropgezet werk waardoor de adverteerders juist bezoekers krijgen 😉Haha ja je zou zeggen van wel. Maar de adverteerder is ook niet gek. Die gebruikt natuurlijk prima software waarmee alle statistieken worden bijgehouden. Als er te vaak per ongeluk wordt geklikt heeft hij een enorme bounce rate en gaan ze niet blij zijn met deze website!
Alle reacties Link kopieren
? Nou zeg! Het is buitengewoon lankmoedig van de Viva-Forum-Top (? wie dat ook mogen zijn), dat ze de schuld niet bij de forummers zèlf leggen.



Het kan toch heel goed zijn dat wij allemaal in de loop van de tijd dramatisch afgezakt zijn in muisklik-techniek? Je herkent het wel: nèt iets te laks klikken, te langzaam, of een te ondiepe indruk, je muis niet goed onder appèl hebben ... koffie en wijn op je matje gemorst, allemaal aspecten die een slagboomwerking hebben op de toegankelijkheid van Het Forum.



Om nog niet te spreken over de vele What to do’s’, Wat nu’s, en Wat-moet-ik-hiermee’s, die allemaal leiden tot een stortvloed van posts en quotes. Daar reken je toch niet op, als eenvoudig forumbeheerder?
Het is overigens een bekend patroon, dat ook hier weer wordt getoond:



1. De onverwachte fout. Niemand had het zien aankomen. (hier: de Guru)

2. De fout wordt netter gemeld, als fout. (hier: de helm)

3. Wat een fout was, wordt nu via een leugen verklaard. (hier: het forum is zo populair dat het er niet is)

4. Wat een fout was, is een feature geworden. (ik voorspel voor hier: "forum, met anti-verslavingssystemen die nauwkeurig afgestemd op uw persoonlijke bioritme uw gebruik beperken waar nodig")
Alle reacties Link kopieren
5. Er komt een fout bij.
Alle reacties Link kopieren
Wie belt de krant even...het is na achten en ik kan op het forum! Woehoe dag sociaal leven
wat grappig zeg, ik zie ineens allemaal vierkante plaatjes aan de linkerkant bij de reacties. Iedereen heeft een eigen plaatje lijkt het. Bij mij staat een gespierde vrouw
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 februari 2015 @ 23:07:

wat grappig zeg, ik zie ineens allemaal vierkante plaatjes aan de linkerkant bij de reacties. Iedereen heeft een eigen plaatje lijkt het. Bij mij staat een gespierde vrouw



Tisniewaar!



*op fluistertoon* hier laadt alles ineens best wel haske snel. Zou het? Zou het echt?
quote:hebjehaarookweer schreef op 19 februari 2015 @ 23:14:

[...]





Tisniewaar!



*op fluistertoon* hier laadt alles ineens best wel haske snel. Zou het? Zou het echt?Tijdelijke opleving.
Alle reacties Link kopieren
Moeten jullie ook bij ieder bezoek opnieuw inloggen?
Ja, en de site vertraagt ook al weer
Alle reacties Link kopieren
Vraag niet wat het VF kan doen voor jou, vraag wat jij kan doen (of laten) voor het VF.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga lekker, vlot ook
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ben inmiddels een aardig eind afgekickt. Bevalt eigenlijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik logde net in, en was ineens Roos04 ofzo!

Dit forum is zo beroerd, was destijds ook al dat mensen per ongeluk ingelogd waren als anderen!



HEEL SLECHT VIVA!!!
Leef gezond en geniet!
En wel verwachten dat we mee discussiëren met die on topic topics van Renee zodat ze die reacties in het blad kunnen verwerken.

Ik staak! En werk daar niet aan mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis op de laptop ook nog steeds de avatars.
You don't have to fit into the format
Als ik op die smilie klik om het te openen, wordt mijn bericht al geplaatst.
quote:appelflap2015 schreef op 20 februari 2015 @ 08:51:

Ik logde net in, en was ineens Roos04 ofzo!

Dit forum is zo beroerd, was destijds ook al dat mensen per ongeluk ingelogd waren als anderen!



HEEL SLECHT VIVA!!!

Ja klopt! Maar de uitleg TOEN was dat de cache (oid) een kwartier had aan gestaan en dat mag niet.

Heeft die cache dan wéér aan gestaan, mods, of is er toch iets anders aan de hand? Dit moet toch in de logs te vinden zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet. Cache gaat toch om de tijdelijke bestanden op je pc?
quote:appelflap2015 schreef op 20 februari 2015 @ 08:51:

Ik logde net in, en was ineens Roos04 ofzo!

Dit forum is zo beroerd, was destijds ook al dat mensen per ongeluk ingelogd waren als anderen!



HEEL SLECHT VIVA!!! alweer?? wat is dit nu? accountgate 2?
ik heb er melding van gemaakt in het bugtopic. Dit kan ECHT niet!!!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



We hebben zojuist de melding van Appelflap2015 nagekeken. Wat we nu aan de hand van de melding van Appelflap2015 hebben geconstateerd, is dat sommige mensen als ze inloggen op een "random" pagina landen. In het geval van Appelflap2015 kwam ze op de openbare profielpagina uit van een gebruiker. (sommige mensen landen op een topicpagina of een pijlerpagina).



We gaan dit specifieke probleem nu zo snel mogelijk oplossen en daarna verder werken aan nog meer fixes met betrekking tot de performance issues. Gister middag hebben we succesvol een deploy uitgevoerd en hiermee de grootste problemen opgelost m.b.t. de performance problemen op het forum.



Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
Alle reacties Link kopieren
Oe spannend allemaal weer! Inboxen legen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:appelflap2015 schreef op 20 februari 2015 @ 08:51:

Ik logde net in, en was ineens Roos04 ofzo!

Dit forum is zo beroerd, was destijds ook al dat mensen per ongeluk ingelogd waren als anderen!



HEEL SLECHT VIVA!!!



Ow, dat ben ik!

Kan je dan ook mijn inboxberichten lezen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen avatars. Al een paar weken niet.
F.U.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven