viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
@Lotte: Goeiemoggel.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 10 maart 2015 @ 10:21:

@Lotte: Goeiemoggel.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Op de laptop is het trouwens nog knudde hoor, met het plaatsen van smiley's. Nog steeds hetzelfde probleem. Ook zie ik daar nog geen avatars.



Zo!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het forum op een PC geopend en kan geen avatars zien, en ook geen smiley plaatsen, als ik dat probeer staat meteen mijn bericht er al op.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Nou, het was weer even knudde...

Alle reacties Link kopieren
Drukte my ass
Alle reacties Link kopieren
Die TD heeft ergens mee zitten knoeien want het ging een tijdje goed, en nu ineens weer een paar keer per dag off-line. Als je niet weet wat je doet moet je er met je tengels vanaf blijven!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Het zou eigenlijk wel van respect getuigen als de moderators of de TD hier eens zou reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 maart 2015 @ 21:44:

Het zou eigenlijk wel van respect getuigen als de moderators of de TD hier eens zou reagerenDoen ze niet en als ze wel reageren is het elke keer hetzelfde riedeltje. De TD is druk bezig met het oplossen van de bugs maar er men kan geen termijn geven wanneer de bugs zijn opgelost.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tsja, opvallend eigenlijk want als je slim bent dan grijp je juist deze kans om iets van je te laten horen. Dit forum is niet voor niets opgezet; viva probeert hiermee een band te creëren met haar achterban (lees : klanten) en uit te stralen naar nieuwe publiek (lees : nieuwe klanten). Als er dan mensen zijn die hier hun ongenoegen uitten dan grijp je dat met beide handen aan natuurlijk. Want dan is er dus schijnbaar genoeg betrokkenheid om je ongenoegen te uitten. Het alternatief is namelijk; weg gaan.



Iemand die komt klagen is dus eigenlijk iemand die hoop heeft dat zijn klacht wordt opgelost (of op z'n minst wordt erkend). Daar kan je dus wat mee doen. Dat is een kans om een ontevreden gevoel weg te nemen. Die kans heb je nooit als iemand de hoop op verbetering heeft opgegeven en weg gaat. Dan weet je niet precies wat je fout hebt gedaan, wat je zou kunnen verbeteren, wat je klanten belangrijk vinden en je mist de kans om je klant nog veel beter aan je te binden. Een klacht oplossen is een klant voor het leven aan je binden.



Tsja .. gemiste kans dus zal ik maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Moet je wel werknemers hebben of inhuren die kennis van zaken hebben en de problemen kunnen oplossen. Blijkbaar was het geld eerder op dan dat de website klaar was.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 maart 2015 @ 22:24:

Tsja, opvallend eigenlijk want als je slim bent dan grijp je juist deze kans om iets van je te laten horen. Dit forum is niet voor niets opgezet; viva probeert hiermee een band te creëren met haar achterban (lees : klanten) en uit te stralen naar nieuwe publiek (lees : nieuwe klanten). Als er dan mensen zijn die hier hun ongenoegen uitten dan grijp je dat met beide handen aan natuurlijk. Want dan is er dus schijnbaar genoeg betrokkenheid om je ongenoegen te uitten. Het alternatief is namelijk; weg gaan.



Iemand die komt klagen is dus eigenlijk iemand die hoop heeft dat zijn klacht wordt opgelost (of op z'n minst wordt erkend). Daar kan je dus wat mee doen. Dat is een kans om een ontevreden gevoel weg te nemen. Die kans heb je nooit als iemand de hoop op verbetering heeft opgegeven en weg gaat. Dan weet je niet precies wat je fout hebt gedaan, wat je zou kunnen verbeteren, wat je klanten belangrijk vinden en je mist de kans om je klant nog veel beter aan je te binden. Een klacht oplossen is een klant voor het leven aan je binden.



Tsja .. gemiste kans dus zal ik maar zeggen.Dit dus. Zo mooi samen gevat, en geen woord acadabra. Viva doe toch eens wat met de feefback van je forummers!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Titel zou ondertussen moeten zijn:

Viva werkt ALTIJD beroerd. Of viva werkt bijna nooit :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 20 maart 2015 @ 21:42:

Die TD heeft ergens mee zitten knoeien want het ging een tijdje goed, en nu ineens weer een paar keer per dag off-line. Als je niet weet wat je doet moet je er met je tengels vanaf blijven! Dit!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
En hou alsjeblieft op met dat 'wegens grote belangstelling' - we weten allemaal dat het daar niet aan ligt.
Time spent with a cat is never wasted
viva mobiel doe het niet hoor, het is heel traag vanwege de enorme advertentie vlakken en je kans om per ongeluk op zo'n advertentie te klikken is 99% dus je gaat steeds naar de pagina van de adverteerder. Totaal onbruikbaar zo
Alle reacties Link kopieren
Nu hebben ze vannacht bestanden overgezet en zou de site vanmiddag pas weer live gaan.

Hebben ze dat eerder voor elkaar, maar is mijn (volle) inbox leeg!

Zonder enige waarschuwing!



Om gillend gek van te worden hier , willen ze mensen wegpesten of zo?!



Zouden ze het nog terugplaatsen?



Btw, ook de gegevens over mezelf in het profiel zijn weer weg.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Heb direct even gekeken en mijn inbox is ook zomaar leeg

op mijn mobiel werkt het forum dan weer wel.
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Waar is iedereen. Ligt t aan mij of is t heel rustig? Of werkt t niet bij iedereen
quote:bonuhbakkie schreef op 24 maart 2015 @ 22:32:

Waar is iedereen. Ligt t aan mij of is t heel rustig? Of werkt t niet bij iedereenDe generaal zegt dat er geen contact is met de serveerster
Whahahaha
Alle reacties Link kopieren
pb's zijn gelukkig weer terug in je inbox, Marielle.

Hoop forummers misschien niet teruggekeerd.

Ontmoedigd geraakt of zo..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik heb nooit pb's
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn pb's weer terug
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 24 maart 2015 @ 22:38:

Ik heb nooit pb's
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven