Vloggers om te volgen

03-02-2016 16:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaay,



Ik kijk al een tijdje naar YouTube video's, vind het erg leuk om andere mensen te volgen.

Ik kwam laatst een vlog tegen van ene Sonny Monster die volg ik nu, dit is zijn laatste

( https://www.youtube.com/watch?v=ApkYFVwj3YE ) echt wel lachen!!

Welke volgen jullie??
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Caisey Naistet https://www.youtube.com/user/caseyneistat



Verder vind ik Nederlandse vloggers erg.. kinderachtig ofzo? De gemiddelde leeftijd van de kijkers van mensen als Mascha van Beautygloss en Enzo Knol is 11 jaar.
'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.' Earl Nightingale —
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip KyloRen!!

Net even zitten kijken naar beautygloss zaten leuke tips ook tussen.

Mocht je je vervelen zou ik die Sonny ook eens bekijken zijn er pas stuk of 5/6 maar vond het erg vermakelijk!
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Nou, Sonny, ik vind het echt niet goed, sorry.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Pewdiepie natuurlijk De knapste Zweed op aarde!!



Maar hij doet af en toe vlogs, zijn kanaal draait gewoon om games.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik volg thats heart en it's judy's life en Zoella. Zij zijn allemaal Amerikaans/Engels. Qua Nederlandse vlogers volg ik Manon Tilstra en verder eigenlijk niemand.
Alle reacties Link kopieren
quote:youtube-volger13 schreef op 03 februari 2016 @ 16:26:



Mocht je je vervelen zou ik die Sonny ook eens bekijken zijn er pas stuk of 5/6 maar vond het erg vermakelijk! Jaja we begrijpen je spam hoor
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 03 februari 2016 @ 16:32:

[...]



Vind ik ook, daarom volg ik voornamelijk Amerikaanse vloggers... Beautygloss/Vloggloss is één van de Nederlandse vloggers die nog enigszins normaal doet.

Neee, verschrikkelijk juist!



Boncolor is erg leuk! Nog weinig mensen die haar kennen, maar ik word echt vrolijk van haar!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips verzekerd, LadyGaga, Missalwaysright en Judicious!! Ga zo eens kijken

En inderdaad knappe gozer hoor!!
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Ga ergens anders spammen, Sonny.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:youtube-volger13 schreef op 03 februari 2016 @ 16:44:

Bedankt voor de tips verzekerd, LadyGaga, Missalwaysright en Judicious!! Ga zo eens kijken

En inderdaad knappe gozer hoor!!Pewdiepie is DE grootste youtuber op dit moment met 41 miljoen subs, en nee ik spam niet haha. He's just amazing
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 03 februari 2016 @ 16:48:

[...]



Pewdiepie is DE grootste youtuber op dit moment met 41 miljoen subs, en nee ik spam niet haha. He's just amazing Hij is zeker niet mis nee haha, misschien samen eens beschuitje met hem eten?
Pluk de dag
Ik vind Ik Vrouw Van Jou leuk om te volgen, ze hebben veel verschillende filmpjes. Daarnaast vind ik Girlfriends and boyfriends leuk
Tes Schepper

Laura Ponticorvo ofzo. Vind haar heel erg leuk en lief.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik een nieuwe hobby heb gevonden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bibi breiman vlogt ook
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 03 februari 2016 @ 16:58:

Ik denk niet dat ik een nieuwe hobby heb gevonden
Tjezus, wat vals
Ik snap vlogs niet. In de tijd dat ik 1 vlog heb gekeken had ik ook 10 bblogjes kunnen lezen. Waste of time! Schrijf gewoon wat je te vertellen hebt ipv dat ik me door een vlog van een kwartier moet worstelen om er daarna achter te komen dat het nergens over ging. Ik snap het gewoon niet... Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van een vlog tov een blog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bumba1985 schreef op 03 februari 2016 @ 17:09:

Ik snap vlogs niet. In de tijd dat ik 1 vlog heb gekeken had ik ook 10 bblogjes kunnen lezen. Waste of time! Schrijf gewoon wat je te vertellen hebt ipv dat ik me door een vlog van een kwartier moet worstelen om er daarna achter te komen dat het nergens over ging. Ik snap het gewoon niet... Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van een vlog tov een blog?Het ligt er vooral heel erg aan wie vlogt, omdat ik in mijn voorbeeld Pewdiepie al 3 jaar volg en zijn kanaal heb zien groeien van 80 subs naar 41 miljoen voel je je een soort van verbonden. (heel gek eigenlijk) Als hij een vlog maakt, wat hij niet vaak doe, vind ik het fijn om te bekijken waar hij op dat moment is en wat hij allemaal gaat doen. Als hij slechts een blog zou schrijven zou ik niet eens de moeite nemen om het te kijken. Maar volgens mij is het vooral deels luiheid, geen zin om te lezen maar wel leuk naar een paar beelden kijken.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik volg The Shaytards ( eigenlijk de eerste echte family vlogger, is daar indirect multi miljonair mee geworden) , Travis Clark, CTFXC, The Shaytards en The vitales. Nederlandse vloggers volg ik niet, vind het vaak te hysterisch.
quote:Bumba1985 schreef op 03 februari 2016 @ 17:09:

Ik snap vlogs niet. In de tijd dat ik 1 vlog heb gekeken had ik ook 10 bblogjes kunnen lezen. Waste of time! Schrijf gewoon wat je te vertellen hebt ipv dat ik me door een vlog van een kwartier moet worstelen om er daarna achter te komen dat het nergens over ging. Ik snap het gewoon niet... Kan iemand me uitleggen wat het voordeel is van een vlog tov een blog?Ik ben enorm visueel ingesteld. Lezen vind ik erbarmelijk saai, ik kijk liever naar bewegende beelden.
Alle reacties Link kopieren
En hier meld je je speciaal voor aan? Riekt naar spam.
quote:ladygaga_xx schreef op 03 februari 2016 @ 17:16:

[...]



Het ligt er vooral heel erg aan wie vlogt, omdat ik in mijn voorbeeld Pewdiepie al 3 jaar volg en zijn kanaal heb zien groeien van 80 subs naar 41 miljoen voel je je een soort van verbonden. (heel gek eigenlijk) Als hij een vlog maakt, wat hij niet vaak doe, vind ik het fijn om te bekijken waar hij op dat moment is en wat hij allemaal gaat doen. Als hij slechts een blog zou schrijven zou ik niet eens de moeite nemen om het te kijken. Maar volgens mij is het vooral deels luiheid, geen zin om te lezen maar wel leuk naar een paar beelden kijken.Misschien zijn de vlogs die ik voorbij zie komen ook wel niet zo goed... dat kan natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Vloggloss

Sanny

Laura ponticorvo

Bibi



Vind ik wel leuk..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk bijna elke ochtend naar Mascha (Vloggloss) en internationaal vind ik de Britse Fleur de Force erg leuk. Ze is ook een beautyblogger/vlogger maar doet om-en-om een maand lang dagelijkse vlogs op Fleur de Vlog (https://www.youtube.com/channel/UCkxgqm ... jb3cB0CT8Q ). In januari waren er geen vlogs maar nu in februari is ze net weer begonnen!

Haar man Mike is ook regelmatig in beeld (en is een schatje) en daarnaast hebben ze drie honden waarvan de jongste een dwergtekkel genaamd Piglet is. Alleen voor Piglet kijk ik al haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven