Vodafone gebruikers aub help me

06-02-2015 23:40 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Ik heb een dringende vraag,



Voor mensen die abbo hebben bij vodafone, staat jullie rekening al online ? Dus Feb



Mijne staat er nog niet klopt dat? Hij moet toch de 6e online komen? Vandaav dus
Alle reacties Link kopieren
Meid toch, waarom zo'n haast. Is maandag niet vroeg genoeg?

Wat is de noodzaak?



Heb je op je telefoon geen app die je belminuten en verbruikte mb's meet? Dan weet je toch al wat je kunt verwachten?
Moet je hem onzichtbaar maken voor je ouders of je vriendje?
quote:Istar_ schreef op 06 februari 2015 @ 23:48:

Moet je hem onzichtbaar maken voor je ouders of je vriendje? Ik dacht het, jij zegt het
Alle reacties Link kopieren
Heb even gekeken voor je

En ja hij staat er, en hij is al betaald ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 06 februari 2015 @ 23:48:

Moet je hem onzichtbaar maken voor je ouders of je vriendje? Dat zal het wezen
Alle reacties Link kopieren
Flauw dat mensen zo reageren
Alle reacties Link kopieren
Oeh, nu ben ik ook nieuwsgierig
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa19931 schreef op 06 februari 2015 @ 23:59:

Flauw dat mensen zo reagerenSummerdance heeft toch een serieus en handig antwoord gegeven?
quote:Melissa19931 schreef op 06 februari 2015 @ 23:59:

Flauw dat mensen zo reagerenIk sta nooit zo te springen om rekeningen dus ik vraag me dan inderdaad af wat er zo bijzonder aan is, wat er geheim gehouden moet worden of wie er mee genaaid gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een nummer die ik gebeld heb . Het is dringend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2015 @ 23:50:

Heb even gekeken voor je

En ja hij staat er, en hij is al betaald ookMaar Ik bedoel FeB he, bij jan krijg ik de rekeing van december te zien
De rekening van februari krijg je pas in maart te zien. Kun je niet in je logboek zien op je telefoon welke nummers je gebeld hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa19931 schreef op 07 februari 2015 @ 00:29:

[...]





Maar Ik bedoel FeB he, bij jan krijg ik de rekeing van december te zienJe bedoelt dus de rekening van januari.
Is er geen infolijn die je kunt bellen? Kun je je het hen vragen of zij het nummer kunnen opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 07 februari 2015 @ 00:32:

De rekening van februari krijg je pas in maart te zien. Kun je niet in je logboek zien op je telefoon welke nummers je gebeld hebt?Ja er staat dan feb, maar dat is dan de rekening van Januarie snapje, als ik nu op janurari druk dan krijg ik alle info van december te zien. Maar bij jou is feb al vrijgegeven dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 07 februari 2015 @ 00:32:

De rekening van februari krijg je pas in maart te zien. Kun je niet in je logboek zien op je telefoon welke nummers je gebeld hebt?Dit dus
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa19931 schreef op 07 februari 2015 @ 00:47:

[...]





Ja er staat dan feb, maar dat is dan de rekening van Januarie snapje, als ik nu op janurari druk dan krijg ik alle info van december te zien. Maar bij jou is feb al vrijgegeven dus?Dat kan niet, we moeten de hele maand februari nog bellen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 07 februari 2015 @ 00:47:

[...]



Dit dusIk wil de rekening van januarie en die noemen ze "feb" snapje? En daar staat alle info van januarie
Alle reacties Link kopieren
quote:Melissa19931 schreef op 07 februari 2015 @ 00:51:

[...]





Ik wil de rekening van januarie en die noemen ze "feb" snapje? En daar staat alle info van januarieJa dat snap ik, die staat nú online dus je kunt tot 31 Januari kijken wie je gebeld hebt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 07 februari 2015 @ 01:00:

[...]



Ja dat snap ik, die staat nú online dus je kunt tot 31 Januari kijken wie je gebeld hebt.



Heb jij ook vodafone?



Mijne staat er nog niet
Alle reacties Link kopieren
hoe moeilijk is het om de maanden goed te schrijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 07 februari 2015 @ 01:29:

hoe moeilijk is het om de maanden goed te schrijven?Sorry hoor
Ik krijg mijn rekening van de desbetreffende maand op de 20e. Die van januari kreeg ik dus rond 20 januari.
Kun je niet gewoon op je mobiel in de lijst met laatst gebelde nummers kijken? Daar staat ie misschien nog wel in. Tenzij je extreem veel gebeld hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven