Vraag over Linkedin

12-04-2017 08:44 5 berichten
Omdat ik op zoek ben naar nieuw werk ben ik bezig mijn Linkedin profiel te updaten. Gisteren heb ik gewerkt met mijn aanbevelingen, heb een aantal mensen gevraagd of ze een aanbeveling willen schrijven.

Maar vandaag kom ik met geen mogelijkheid in het "aanbevelingen beheren" onderdeel. Als ik kijk bij mijn profiel staat overal, bij werkevaring, opleidingen, vaardigheden, de mogelijkheid om verder te klikken of te bewerken. Maar bij aanbevelingen zie ik alleen welke ik heb gegeven en ontvangen, maar kan ik nergens doorklikken.

Ik kan ook geen nieuwe aanbevelingen vragen nu.



Erg vervelend!



Weet iemand hoe dit kan en hoe ik toch weer in de beheren omgeving kan komen?



Ik heb linkedin al gemaild, maar nog geen bericht terug gehad.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand u aanbeveelt, ontvangt u een e-mail op het e-mailadres dat aan uw LinkedIn-account is gekoppeld. U krijgt eveneens een melding op de pagina Aanbevelingen beheren.

De aanbeveling accepteren via de e-mail:

Open het e-mailaccount dat aan uw LinkedIn-account gekoppeld is.

Vind de aanbeveling en open deze. Het bericht heeft de titel [Uw naam], ik heb u aanbevolen.

Klik op Toevoegen aan profiel.

Opmerking: u kunt ook om wijzigingen vragen als u wilt dat de verzender een aantal wijzigingen maakt voordat u de aanbeveling aan uw profiel toevoegt.

Een aanbeveling accepteren vanaf de pagina Aanbevelingen beheren:

Ga naar uw profiel.

Scrol naar het onderdeel Aanbevelingen en klik op de link Beheren.

In het onderdeel Openstaande aanbevelingen houd uw de cursor boven de aanbeveling en klikt u op Toevoegen aan profiel.

Selecteer Om wijzigingen vragen als u wilt dat de verzender wijzigingen aanbrengt voordat u de aanbeveling aan uw profiel toevoegt.

De aanbeveling zal verschijnen in het vak Aanbevelingen op uw profiel en er zal een update worden verzonden naar uw netwerk.

Als u geen updates over aanbevelingen aan uw netwerk wilt versturen, kunt u deze in- of uitschakelen via uw pagina Privacy en Instellingen.

Meer informatie over het verbergen of niet meer verbergen van aanbevelingen op uw profiel.

Als u uw aanbevelingen verbergt, kunt u deze bekijken via de pagina Aanbevelingen beheren.

Belangrijk: we hebben onlangs de desktopversie van LinkedIn verbeterd. De nieuwe ervaring wordt geleidelijk geïmplementeerd onder alle leden en is mogelijk nog niet beschikbaar voor u. Als u het nieuwe design gebruikt, dan is de mogelijkheid om aanbevelingen bij te werken tijdelijk niet beschikbaar. Hartelijk dank voor uw geduld.
Dat kun je ook niet zelf, je moet het accepteren en dan komt het op je pagina
@lola, dit heb ik natuurlijk zelf ook al gelezen. Het probleem is dat ik gisteren wel op de beheerpagina kwam maar vandaag helemaal niet. Wat in jouw gekopieerde stukje staat werkt dus niet.



@Gooloib, dat klopt alleen voor aanbevelingen die ik ontvang. Maar ik kan vandaag ook geen aanbevelingen vragen of zien welke verzoeken ik verzonden heb. Gisteren kon ik dat nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens met een andere browser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven