Waar voordelig MS Word aanschaffen?

10-08-2016 20:09 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Bijna een jaar geleden kocht ik een nieuwe laptop met daarop, dacht ik, Word. Niet zo lang geleden kwam ik er echter achter dat het slechts een licentie voor 1 jaar betrof en die verloopt binnenkort. Lekker dom geweest dus. Nu ben ik aan het zoeken naar een nieuwe versie, die wel echt mijn eigendom is. Ik kom alleen maar of complete officepakketten tegen die loeiduur zijn en die ik helemaal niet nodig heb, of licenties voor een beperkte tijd, of heel oude versies. Ik gebruik enkel Word, weten jullie of / waar ik enkel dit programma, recent, mijn eigendom, tegen een redelijke prijs kan kopen? Er is misschien wel een voordeliger verkoper dan MS zelf. Ik ben -niet- op zoek naar illegale downloads, proefversies die na een maand verlopen of alternatieven als open office.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Ben je toevallig student? Studentenversie is goedkoper, maar weet niet meer of je daarvoor bewijs moest laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Via school of werk? Ik kon destijds via mijn universiteit gratis de nieuwste word versie downloaden en installeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen student en werk niet (betaald) en heb op deze manier dus geen mogelijkheid om aan Word te komen.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Tsja, je zult moeten betalen want ms word is als een boek, met een vaste prijs, je kunt niet bij een prijs stunter een goedkope aanbieding halen.



Mag ik vragen waarom open office niet voldoet?



Volgens mij kun je bijna geen software meer in eigendom kopen, alleen nog licenties.
Moet het per se Word zijn of zou je misschien ook Open Office kunnen overwegen?

Daar hoef je geen licentiekosten voor te betalen en lijkt veel op Microsoft Office.

(moet je even kijken welke het beste is: apache open office of libre office).
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar je goedkoop een word licentie kan krijgen. Ik kan je wel de tip geven OpenOffice eens uit te proberen. Volgens mij geheel gratis en werkt net zo goed als word, naar zeggen
Nothing worth having ever comes easy
Alle reacties Link kopieren
Downloaden.

Als dat geen optie is: Open Office.
Surfspot.
Wat vind je loeiduur? De goedkoopste MS Office 2016 (Word, Excel, Powerpoint, OneNote) die ik kan vinden is 139 euro.



https://www.bol.com/nl/p/ ... 21/?suggestionType=browse
Hier nog Office 2013 voor 87,49: https://www.ictofficecent ... e-microsoft-licentie-code
Open Office, is gratis en vrijwel hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op diverse websites een officiële licentie kopen voor office voor thuisgebruik en studenten. Dit kun je op 1 pc gebruiken en is niet aan tijd gebonden en kost minder dan 100 euro afhankelijk van aanbieder en office versie. Als je zoekt op 'office home' in Google kom je zo meerdere aanbieders tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met open office en vind het niet zo prettig. Bedankt voor de tips.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
In Outlook kun je online in Word e.d. werken. Niet ideaal, maar bij gebrek aan beter werkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:fayanna schreef op 10 augustus 2016 @ 20:48:

Ik heb ervaring met open office en vind het niet zo prettig. Bedankt voor de tips.

Het is dus kiezen of delen. Of flink dokken, of wennen aan iets anders.

LibreOffice is ook best fijn, vind ik.........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 10 augustus 2016 @ 20:45:

Open Office, is gratis en vrijwel hetzelfde.Maar zoveel anders dat als je weet hoe goed MS Office is, Open Office afzien is.
Alle reacties Link kopieren
Voor 69 euro per jaar heb je een Office 365 abonnement en daarvoor krijg je alle Office pakketten inclusief alle upgrades en updates, 1TB Onedrive opslag en 60 Skype minuten....



Het is dat ik het al van mijn werk heb, anders zou ik het wel weten.
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats gecheckt?
Wij hebben 365 abonnement. Vind je dat ook te duur?
Als je een kind op de basisschool hebt, dan kun je via schoolspot heel goedkoop en legaal Office kopen. Heb je een kind op de middelbare, dan via Slim en studenten via Surfspot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven